чисто като статистика, отношението между СЕ и преходи в различните ралита:
България = 2.00
Хеброс = 1.70
Средна Гора = 1.40
Сливен = 1.06
Шумен = 1.90
Твърдица = 0.90
Този коефициент показва единствено това, колко несъстезателни километра изминават пилотите спрямо състезателните. Всичко това зависи от разположение на етапите, дължина на етапите, отдалеченост на Сервизния Парк. С други думи числата показват, колко трябва да пообиколят колите за да стигнат мястото на даден етап, за да започнат да се състезават. Това с една дума се нарича компактност. В никакъв случай обаче компактността не е предпоставка за намалени разходи, защото намалените разходи освен от дължината на преходите и етапите зависят и от броя дни на едно рали и други неща разбира се. В коефициента се търси ефективността на състезанието (възможността пилотите повече да се състезават, за сметка на дългото пътуване между етапите, което така или иначе си влиза в амортизацията на един състезателен автомобил). И тъй като в България вече се търси нисък коефициент със един LEG, то можем да видим, че най-подходящото рали е Твърдица, а най-неизгодното е Рали България. Ако рали България беше само в неделя може би щеше да е перфектното рали