Дизел с Олио ( Еко гориво )

Всичко извън автомобилния спорт

Мнениеот Ferjancz » Сря Окт 05, 2005 09:34

много силни подозрения имам , че има някаква грешка с това олио! еко - гориво има , но то преминава първо през химическа обработка в рафинерии и тогава се ползва като гориво !
3, 2, 1 старт - D4+, 120, L3заL3+ рано, D6 скача, 100, D3 неравности, 150 локви.....................мдаааааа, гаси!


Изображение
Аватар
Ferjancz
Администратор
 
Мнения: 1584
Регистриран на: Вто Май 10, 2005 14:47
Местоположение: София, Троян
Име: Павлин Калчев

Мнениеот K_Power » Сря Окт 05, 2005 10:17

И мисля,ч е не е чисто олио. При палене особено, свеща колко трябва да нагрее цилиндъра за да сае самозапали олиото. А и олиото е по-гъсто, това също според мен е доста важно.
Kristian Metodiev Pavlov
VW MANIAC
Изображение
Аватар
K_Power
 
Мнения: 2636
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 00:57
Местоположение: гр. Банкя
Име: Кристиян Павлов

Мнениеот racing_1 » Сря Окт 05, 2005 18:33

Както писах по-горе става дума само за олио-има цяла статия в Авто Билд по темата.Човека кара Голф2 и е навъртял сумати километри.За да го накара да работи като хората е правил известни преработки. :lol:Не ми е под ръка списанието за повече подробности :oops:
Аватар
racing_1
 
Мнения: 4
Регистриран на: Нед Окт 02, 2005 17:58

Мнениеот fenkoto » Пет Дек 28, 2007 22:42

Гледам че си говорите за олио, нека ви кажа как аз карам на олио.

След много питане, търсене и мислене, най-накрая си монтирах устройство за олио с което карам вече на 100% олио. На всички скептици и разбирачи дето казваха че нямало да стане и т.н. им пращам много здраве.

Устройството си го купих за 690 лева от Сасолио ЕООД - фирмата която ги произвежда в Варна. Те правели основно за износ и затова не са известни в БГ. Ето им телефона 0889113771 - човекът се казва Николай и е много точен.

Та за 690 лева получих следното:
- резервоар 25 литра за олиото
- топлообменник с 30 пластини
- нагревател 600 вата
- ел. помпа (американска) за олиото
- алуминиев филтър с 4 входа + щуцери
- 4 клапана
- електрическа кутия за превключване олио/нафта
- реле 50 А
- предпазители
- всички кабели с изолация и обувки
- макручи за олио, нафта и антифриз
- изолации за маркучите
- 2 шепи скоби
- закрепване на резервоара
- метални планки за разните елементи
- винтчета, шайби, миши опашки и т.н.
- схеми за монтаж

Хванахме се с баджанака и за един ден го монтирахме на Рено Рапид 1.6 атмосферен дизел:

Резервоара за олио, закрепен :
Изображение

Тук идва олиото от резервоара :
Изображение

Топлообменника и пробитите дъпки за антифриза и олиото:
Изображение

От планките направихме гнездо за топлообменника
Изображение

Общ поглед върху монтажа:
Изображение
ляво-долу - топлообменник
ляво-център - клапан на връщането от ГНП олио - влиза пак в филтъра за олио
дясно-център - нагревател + реле за него
дясно горе - клапан за вход олио в ГНП
горе център - клапан за вход нафта в ГНП
от дясно на въздушния колектор - клапан за връщане на нафта в резервоар

По-близък план върху нагревателя:
Изображение
вижда се релето му, нагревателя, клапана за олио за влизане в ГНП и даже горе вдясно се вижда клапана за нафта.

КАК РАБОТИ ВСИЧКО ТОВА :
Олиото трябва да се подгрее до 70-80 градуса за да гори добре. Цялото устройство има тази цел. Топлообменникът загрява олиото с антифриз. После олиото се догрява от нагревателя който е с подгревни свещи. Той си има термодатчик който изключва на 85 градуса. Ел. помпата подкачва олио от резервоара и така облекчава ГНП-то. Клапаните служат за да се превключва от нафта на олио и обратно.

КАК СЕ ПОЛЗВА :
Значи паля си и тръгвам на смес олио/нафта 20%/80% от основния резервоар. Когато двигателя загрее, включвам подгрева на олиото. Когато ми изгасне лампичката за подгрев значи олиото е станало поне 60 градуса и вече превключвам на 100% олио от резервоара за олио. Така си карам цял ден. Когато ще гася за нощуване, превключвам пак на смес нафта/олио 2 минути преди да стигна до нас. Така ГНП-то се изчиства от олиото и е готово пак да запали на студено сутринта.

Това е. Днес карахме Варна-Балчик и обратно на олио. Колата просто лети. Имам чувството че даже работи по-добре на олио отколкото на нафта. Харчи ми колкото на нафта, толкова и на олио. Цената пък направо смешна - олиото ми е по 30 ст/литър и значи идва по 2,10 лева на 100 км. Абе голяма радост.

Айде весели празници :D :D :D
Карам на 100% олио с устройство Сасолио
fenkoto
 
Мнения: 1
Регистриран на: Пет Дек 28, 2007 06:38
Местоположение: Варна

Мнениеот hronos » Пет Дек 28, 2007 23:02

http://www.rcmodeli.com
Радио-управляеми модели/СБА-Горубляне
Аватар
hronos
 
Мнения: 128
Регистриран на: Чет Юни 23, 2005 00:23
Местоположение: София
Име: Антон Тонев

Мнениеот Astra_26 » Пет Дек 28, 2007 23:24

fenkoto написа:Днес карахме Варна-Балчик и обратно на олио. Колата просто лети. Имам чувството че даже работи по-добре на олио отколкото на нафта. Харчи ми колкото на нафта, толкова и на олио. Цената пък направо смешна - олиото ми е по 30 ст/литър и значи идва по 2,10 лева на 100 км. Абе голяма радост.

Айде весели празници :D :D :D


:D :D :D
Само мога да ти стисна ръката.

Познавам човек от Бургас, казва се Красимир. Той ходи всяка седмица с един Sprinter до Германия, почти само на .... олио. На бензиностанции спира само за да отиде до тоалетната. Зарежда, когато се сети и където му падне по отбивките на пътя. Изминал е над 150 000 км на олио. Прави и демонстрации за скептиците - пие от тубата, дава им да го вкусят и налива в резервоара. Факта, че той разчита на това гориво за дълъг път, прави олиото доста конкурентна течност. :D
Двигателя е с редова ГНП (не е "common rail") и не е правил никакви ремонти. Работи меко и има прилична мощност.
Така че ... :D пробвайте, аз дизел нямам (опазил ме Господ)
Изображение Ivan Ivanov Rh A+
____vromos.bg____
Аватар
Astra_26
 
Мнения: 717
Регистриран на: Съб Дек 30, 2006 00:30
Местоположение: Бургас skype: astra_26 0877838227
Име: Иван Иванов

Мнениеот Lubo » Нед Дек 30, 2007 16:37

опазил ме Господ :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

И аз така си виках,ама сега не можеш да ме свалиш от печка :wink: .Минах на лафа:другата кола ще ми е дизел или Субару :wink: .
Това с олиото съм го виждал и при нас.Май върши работа,защото пича кара такси и определено не спира колата :roll: .Аз съм го решил проблема с два сто литрови варела :lol: -все има кой да ги напълни :wink: .
Аватар
Lubo
Модератор
 
Мнения: 2321
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:35
Местоположение: СОФИЯ-ЛЮЛИН
Име: Любомир Симеонов

Re: Дизел с Олио ( Еко гориво )

Мнениеот radev333 » Вто Мар 02, 2010 19:31

еи така да сипе6 олио и да трагне дизела малко трудно ке стане .Био-дизела при рафинирането от олиото се извли4а глицерина които пак след това го ползват козметиката.Има едно предаване по Discovery с един пич за наи-мръсната работа беше нещо та даваха и за био-дизела ..
radev333
 
Мнения: 1
Регистриран на: Вто Мар 02, 2010 19:21

Re: Дизел с Олио ( Еко гориво )

Мнениеот Vankata_9361 » Вто Мар 02, 2010 22:45

Баща ми докато беше олиото по евтино от дизела си караше дизеловото голфче 3 годино само на олио директно от тигана :D никакви ядове само палеше трудно сутрин нито распръсквачи е имало проблем нито нищо :mrgreen:
Не е важно каква кола имаш,важното е как я караш.
Аватар
Vankata_9361
 
Мнения: 80
Регистриран на: Нед Ное 29, 2009 15:59
Местоположение: Дупница
Име: Иван Илиев

Re: Дизел с Олио ( Еко гориво )

Мнениеот duf » Съб Мар 27, 2010 20:14

Явно, за да се кара на такова алтернативно гориво е нужен, стар автомобил-с обикновенна гориво-нагнетателна помпа. Така ли да го разбирам ?!
duf
 
Мнения: 5
Регистриран на: Пон Мар 23, 2009 20:42
Име: Кристиян Цанков

Re: Дизел с Олио ( Еко гориво )

Мнениеот Vankata_9361 » Съб Мар 27, 2010 22:19

Еми голфчето е 84 година без турбо и сега още си работи обаче е обект на проект :mrgreen:
Не е важно каква кола имаш,важното е как я караш.
Аватар
Vankata_9361
 
Мнения: 80
Регистриран на: Нед Ное 29, 2009 15:59
Местоположение: Дупница
Име: Иван Илиев

Предишна

Назад към Извън темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта

cron