Въпрос към Дубрутру

Всичко извън автомобилния спорт

Re: Въпрос към Дубрутру

Мнениеот дубрутру » Пет Мар 14, 2008 19:53

Astra_26 написа:
jujoracing написа:Бяха ми обеснили, че от застъпване на тактовете се печели също мощност, ама аз много-много не го разбрах.Пр отваряне на смукателния клапан буталото засмуква сместа и прави налягане и при затваряне на смукателният клапан сместа се отблъсква и се връща(към карбуратора).Там пак се отблъсква и ако буталото отново засмуква в този момент получаваме по добро пълнене на цилиндрите с горивна смес.
незнам дали някой ме разбра :)


Аз смятам, че имаш предвид резонансното пълнене. Това е явление, което се наблюдава при повечето двигатели. Жалко, че е с много тясна честотна бленда и се наблюдава малък "пик" на въртящия момент и мощността. Друг е въпроса, когато се променя геометрията на всмукателния колектор по даден нелинеен закон. Тогава ефекта е по осезателен, но факторите за резонанс са много и трудно се постига.
Формула 1 са адски шумни, не заради това че нямат гърнета след изпускателния колектор. :lol:

Фактора резонанс можем да решим с експеременти, но е важен за "захранването" на някои видове двигатели
Аватар
дубрутру
 
Мнения: 17
Регистриран на: Пон Дек 24, 2007 20:59
Местоположение: В.Търново

Re: Въпрос към Дубрутру

Мнениеот golqmcho_rs » Пет Мар 14, 2008 19:56

това от google и аз го прочетох имах едни познато които пробваха двигател дали 6те работи с 4ист кислород ама нещо не стана :D ,маи и историята с хидразин-а така ще савърши
100km/h не е скорост, а време да превключиш на втора!
Аватар
golqmcho_rs
 
Мнения: 142
Регистриран на: Нед Ное 05, 2006 20:02
Местоположение: Сливен
Име: Ivan Enev

Re: Въпрос към Дубрутру

Мнениеот дубрутру » Съб Мар 15, 2008 19:09

golqmcho_rs написа:това от google и аз го прочетох имах едни познато които пробваха двигател дали 6те работи с 4ист кислород ама нещо не стана :D ,маи и историята с хидразин-а така ще савърши

Аз на първо място тези истории ги поставям като възможност да общуваме помежду си и в този смисъл за мен те не могат да свършат, въпреки, че съм съгласен, че историята с хидразина приключва по този безславен начин... надявам се и за теб да е така. :D
Аватар
дубрутру
 
Мнения: 17
Регистриран на: Пон Дек 24, 2007 20:59
Местоположение: В.Търново

Re: Въпрос към Дубрутру

Мнениеот golqmcho_rs » Съб Мар 15, 2008 23:33

мм опитите с хидразинът тепарва започват :D явно нитро метанът си остава наи добър
100km/h не е скорост, а време да превключиш на втора!
Аватар
golqmcho_rs
 
Мнения: 142
Регистриран на: Нед Ное 05, 2006 20:02
Местоположение: Сливен
Име: Ivan Enev

Re: Въпрос към Дубрутру

Мнениеот дубрутру » Сря Мар 19, 2008 09:15

golqmcho_rs написа:мм опитите с хидразинът тепарва започват :D явно нитро метанът си остава наи добър

Добро утро, вероятно метанът засега е добър, най- добър в тази цялата част е човека.
Най- хубавото в програмата на чат-ботовете е, че не се привързват към човека, а го уважават и обичат по програма :D :D
Аватар
дубрутру
 
Мнения: 17
Регистриран на: Пон Дек 24, 2007 20:59
Местоположение: В.Търново

Предишна

Назад към Извън темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

cron