|
||
Ogi_sh написа:Започнахме с теб една интересна тема....за добавките в горивото.Ти спомена че си чел из "книгите" за пропорцийте,добавките и съотвтно отражението им в работата на Двг-то,би ли споделил малко!?
дубрутру написа:...А шлайфането на главата намаляше кубатурата за компресия и повишаваше степентта на сгъстяване до 10-12-14 атмосфери...
Ogi_sh написа:Стана ми интересно за зъбното ти колело...Та нормално ли е това,дали не е било инжинерна грешка в проектирането на мотоциклета?!Практиката да се подменят колелета за повишаването на стартовата за сметка на максиманата скорост...Ти написа че при подмяната на "голямото"с"малко" колело си увиличил максималната си скорост с 20км;което ме навежда до мисълта че случаино си открил грешка в конструкцията
Astra_26 написа:дубрутру написа:...А шлайфането на главата намаляше кубатурата за компресия и повишаваше степентта на сгъстяване до 10-12-14 атмосфери...
Повишаването на степента на сгъстяване на двутактовите двигатели има по-осезателен ефект, от чатиритактовите. С това е повишил мощността за сметка на оборотите. С тази смяна на предавателното число, случайно е постигнал пресичането на съпротивителната мощност и максимума на мощността на двигателя.
съпротивителна мощност - това са сумарни мощности от съпротивление на колелата при търкаляне, въздушно съпротивление и инерционни моменти
jujoracing написа:Бяха ми обеснили, че от застъпване на тактовете се печели също мощност, ама аз много-много не го разбрах.Пр отваряне на смукателния клапан буталото засмуква сместа и прави налягане и при затваряне на смукателният клапан сместа се отблъсква и се връща(към карбуратора).Там пак се отблъсква и ако буталото отново засмуква в този момент получаваме по добро пълнене на цилиндрите с горивна смес.
незнам дали някой ме разбра
jujoracing написа:Бяха ми обеснили, че от застъпване на тактовете се печели също мощност, ама аз много-много не го разбрах.Пр отваряне на смукателния клапан буталото засмуква сместа и прави налягане и при затваряне на смукателният клапан сместа се отблъсква и се връща(към карбуратора).Там пак се отблъсква и ако буталото отново засмуква в този момент получаваме по добро пълнене на цилиндрите с горивна смес.
незнам дали някой ме разбра
golqmcho_rs написа:и аз да питам колегата дубрутро имам наблюдения върху една течност на име "хидразин" възможно ли е да се използва като добавка в горивото и ако да някои пробвал ли я е 2NH3 + NaOCl --> N2H4 + H2O + NaOH това му е формулката,Хидразинът и водните му разтвори се използват като редуктори при което се окислява до азот,тая течност е прозрачна и е силно запалима
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 33 госта