Газоразпределение въпрос

Всичко свързано с рали спорта, което не се вписва в по-горните категории

Газоразпределение въпрос

Мнениеот Trust SSC » Пет Яну 20, 2006 22:33

Имам спор с един пич.
Като се даде предварение на разпределителният вал спрямо стандартната си позиция в какви обороти ще има полза. За двигател на Лада става въпрос?
Благодаря ви?
Бърз, много бърз
Trust SSC
 
Мнения: 115
Регистриран на: Съб Апр 23, 2005 22:52

Мнениеот plm » Пет Яну 20, 2006 22:40

Май на по-високи.
Ама сега съм на друга тема и не мога да зацепя.
Това е пробвано преди 20 години.
Мога да кажа нещо конкретно, но не сега, а по-късно.
plm
 
Мнения: 4137
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:20
Местоположение: София
Име: Пламен Петков

Мнениеот Trust SSC » Пет Яну 20, 2006 22:54

Ако си прав значи аз бъркам. Мойта логика е, че всмукателния клапан затваря така или иначе не малко градуси след ДМТ. И ако няма достатъчна скорост на газовете, няма да може да се донапълни цилиндъра движейки се буталото нагоре и на ниски обороти дори ще връща част от сместта. Та си мислех, че ако клапаните се отварят/затварят по рано ще се печели на ниски защото няма да връща сместа в тая степен.

Нищо не пречи и да бъркам естествено в разсъжденията си
Бърз, много бърз
Trust SSC
 
Мнения: 115
Регистриран на: Съб Апр 23, 2005 22:52

Мнениеот LadaTunning » Съб Яну 21, 2006 13:21

Стандартния разп. вал на Ладата е 275 градуса.Ако сложиш вал от Лада Нива,който мисля,че е 312 гр. ще подобриш така исканото от тебе "печелене на ниски".Дано съм те разбрал правилно.
Аватар
LadaTunning
 
Мнения: 172
Регистриран на: Съб Окт 08, 2005 13:46
Местоположение: Нова Загора
Име: Живко Йорданов

Мнениеот Trust SSC » Съб Яну 21, 2006 20:03

Нееее.
Въпросът е принципен.
Бърз, много бърз
Trust SSC
 
Мнения: 115
Регистриран на: Съб Апр 23, 2005 22:52

A taka ??

Мнениеот dodosport » Вто Яну 24, 2006 14:39

LadaTunning написа:Стандартния разп. вал на Ладата е 275 градуса.Ако сложиш вал от Лада Нива,който мисля,че е 312 гр. ще подобриш така исканото от тебе "печелене на ниски".Дано съм те разбрал правилно.



Не пиши глупости стандартният вал на Ладата е около 240 гр. Нивовият е със същите градуси но е с по-голямо отваряне !!!
Ходи постоянно за риба !!!!
Аватар
dodosport
 
Мнения: 40
Регистриран на: Чет Апр 21, 2005 00:18
Местоположение: софия

Мнениеот Trust SSC » Вто Яну 24, 2006 23:30

Гледам, че си запознат с нещата, по темата знаеш ли нещо?
Бърз, много бърз
Trust SSC
 
Мнения: 115
Регистриран на: Съб Апр 23, 2005 22:52

Мнениеот LadaTunning » Съб Яну 28, 2006 17:06

1200-1600 валове ----> 232 градуса
1700 вал ------ >243 градуса


Извинявам се за грешката :oops: .
Аватар
LadaTunning
 
Мнения: 172
Регистриран на: Съб Окт 08, 2005 13:46
Местоположение: Нова Загора
Име: Живко Йорданов

Re: Газоразпределение въпрос

Мнениеот plm » Пон Яну 30, 2006 20:00

Trust SSC написа:Имам спор с един пич.
Като се даде предварение на разпределителният вал спрямо стандартната си позиция в какви обороти ще има полза. За двигател на Лада става въпрос?
Благодаря ви?

Валовете на Ладите е 232 градуса при хлабина 0,3.
Работната хлабина е 0,15.
С изоставане на р. вал се подобрява пълненето на по-ниски обороти, респ. с изпреварване става по-добре на по-високи обороти.
Тези малки корекции са за сметка на нещо друго.
Изоставане се получава и при постепенното разтегляне на веригата.
Доколкото си спомням, моторите 1200,1300,1500/ с глави 011/ могат да се местят напред и назад с около 15 градуса. А 1600 май може и повече.
Става вупрос, че може да се прехвърли с един зъб. Освен това, махваш щифта на р.вал и си слагаш стандартното колело където искаш. Само стягаш добре болта. Навремето така карах.
plm
 
Мнения: 4137
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:20
Местоположение: София
Име: Пламен Петков

Мнениеот Trust SSC » Пон Яну 30, 2006 23:34

OK
Благодаря ти
:D
Бърз, много бърз
Trust SSC
 
Мнения: 115
Регистриран на: Съб Апр 23, 2005 22:52

Мнениеот lada2101 » Пон Апр 10, 2006 19:40

ами 1600 нямат ли сащата глава като другите?аз си мисля 4е вси4ки са с глава 011
lada2101
 
Мнения: 20
Регистриран на: Пон Апр 10, 2006 19:27
Име: ivo ivanov

Мнениеот plm » Пон Апр 10, 2006 21:17

Да, с глава 011 са, но има и глава 01, която е по добра за преработка.
Горивните камери са различни. Тя се слагаше май само на 2101. Вече съм забравил. Но, мога да си припомня разликите.
plm
 
Мнения: 4137
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:20
Местоположение: София
Име: Пламен Петков

Газоразпределение...

Мнениеот MIROSLAV MARINOV » Пон Апр 10, 2006 23:08

Само на ладите 2101 преди 1975 год. се слага глава 01.Тяхната степен на сгъстяване е 8.8.След това на всички се слага глава 011,която е с малко по-голяма камера и степента на сгъстяване е 8.5.
Аватар
MIROSLAV MARINOV
 
Мнения: 602
Регистриран на: Вто Мар 07, 2006 19:35
Местоположение: SOFIA
Име: Мирослав Маринов

Re: Газоразпределение...

Мнениеот Gadjev » Сря Апр 12, 2006 17:47

MIROSLAV MARINOV написа:Само на ладите 2101 преди 1975 год. се слага глава 01.Тяхната степен на сгъстяване е 8.8.След това на всички се слага глава 011,която е с малко по-голяма камера и степента на сгъстяване е 8.5.

Моята Жигула е с 01,а е производство края на 1975год. :idea:
Gadjev
 
Мнения: 240
Регистриран на: Съб Май 07, 2005 14:03
Местоположение: Пловдив
Име: Георги Гаджев

Газоразпределение..

Мнениеот MIROSLAV MARINOV » Пет Апр 14, 2006 23:11

Ти не знаеш обаче твоята жигула какви метаморфози е претърпяла през годините.През октомври 1975 та лично изкарах от мототехника моята жигула 2101,която беше с глава 011,затова написах горното.
Аватар
MIROSLAV MARINOV
 
Мнения: 602
Регистриран на: Вто Мар 07, 2006 19:35
Местоположение: SOFIA
Име: Мирослав Маринов

Следваща

Назад към Обща дискусия

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 29 госта

cron