|
||
BOXER написа:ИСкам да попитам хората с малко повече опит с тези автомобили,при сток вариянт разликата между двата автомобила в какво се определя?
Корсата е малко по-малко коне,но като динамика отстъпва ли на другите два модела?Окачване,спиране и т.н.
Моля без излишни коментари,че едното го гонела ръжа,другото било френска чи*иа и други такива.
panchugov_fen написа:BOXER написа:ИСкам да попитам хората с малко повече опит с тези автомобили,при сток вариянт разликата между двата автомобила в какво се определя?
Корсата е малко по-малко коне,но като динамика отстъпва ли на другите два модела?Окачване,спиране и т.н.
Моля без излишни коментари,че едното го гонела ръжа,другото било френска чи*иа и други такива.
Колега, общо взето имаш като моя проблем-колебаеш се кое да вземеш.Ще ти кажа до кой извод стигнах аз.Корса гси (109кс.) върви около 2000 лева, а Саксофона 16в е кажи речи двойно по-скъп.Значи, карал съм такава Корса с единствена доработка-олекотен маховик (от 9.2 на 5кг.), нямате си на идея каква разлика има.Мога да се обзаложа, че само с маховик, ще бие стоково Саксо 16в.Бил съм свидетел, как въпросната Корса прави 2 коли на Хонда Сивик 125кс. в-тек с чип и олекотен маховик Вече дори Корсата е с названието Хонда килър Общо взето, с две думи, срещу един испускател от 20xe, лек маховик, рязан вал и силен бензин (това е едно от най-малкото, има куп др. неща) ще се сдубиеш с кола която ВЪРВИ в истинския смисъл на думата!!!!!НО.......от към стоене на пътя.......хич я няма....Нека някой ме допълни ако е запознат по-добре с поведението на пътя, но пак казвам, че за ускорение, корсата като се пипне (срещу не много пари) става нещо страшно....ГАРАНЦИЯ!
Като цяло колега, на Корсата плюса е, че се разпипва с малко кинти, и че поддръжката е адски евтина в сравнение на Саксофона
п.с. Въпросната Корса, върви на едно с Астра гси 2.0 8в (115кс.)
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 35 госта