Сгъстяване на лада?

Всичко свързано с рали спорта, което не се вписва в по-горните категории

Re: Сгъстяване на лада?

Мнениеот asb2004 » Вто Ное 09, 2010 19:05

lada2101 написа:Колега степента която гоня се постига с такъв недоход или 0 затова въпросът ми е такъв .Разбрах теорията ти.

А всъщност за каква степен става въпрос щот нещо несхващам.Сподели ква е и другата час от мотора
asb2004
 
Мнения: 155
Регистриран на: Нед Фев 14, 2010 07:44
Име: Борисов Александър

Re: Сгъстяване на лада?

Мнениеот lada2101 » Сря Ное 10, 2010 20:47

Степен около 10.5 не искам да режа много главата затова е резнат блока и има 0.3 недоход при който издухва гарнитури.Главата е рязана 1мм вала е 324 карбуратора е голям ..
lada2101
 
Мнения: 20
Регистриран на: Пон Апр 10, 2006 19:27
Име: ivo ivanov

Re: Сгъстяване на лада?

Мнениеот tojaga » Чет Ное 11, 2010 21:09

За този вал степента трябва да е над 11.5 за да тръгне като хората и да чисти на по-ниски обороти. Останалото съм го написъл, какво се прави за да няма проблем с гарнитурата. А и всичко това се затваря с прецизна настройка на делкото и с двойка карбове по избор. Тези неща, които се пишат тук, отдавна са измислени и се правят за Лада и не само.
Аватар
tojaga
 
Мнения: 20
Регистриран на: Сря Ное 28, 2007 23:43
Местоположение: София
Име: Евгени Драгнев

Re: Сгъстяване на лада?

Мнениеот radonht » Нед Дек 26, 2010 21:38

Колеги можете ли да ми кажете със спортна глава (Портвана на 37мм смукателни и 33мм изпускателни.Клапаните са с променен ъгъл и са полирани.Клапаните са напаснати спрямо леглата.Водачите са а скъсени.С нови гумички на клапаните.Олекотени са тарелките.Горивните камери са полирани) , разпределителен вал 316 градуса и карбуратор (Дифузьорите са разтъргани на 24мм-първа камера и 28мм втора камера.Клапи 32мм и 36мм напаснати да лягат перфектно.Горивни жиглиори 150 на първа камера и 157 на втора.Махнат е смукача и от горна страна са направени на конус въздушните отвори.Преработен е на механичен,чрез лостова система) с колко коня ще се вдигне мощността.Всичко останало е стандартно ,забравих да кажа че двигателят ми е 1500 кубика
radonht
 
Мнения: 1
Регистриран на: Нед Дек 26, 2010 21:26
Име: Radoslav

Re: Сгъстяване на лада?

Мнениеот asb2004 » Сря Яну 12, 2011 17:52

radonht написа:Колеги можете ли да ми кажете със спортна глава (Портвана на 37мм смукателни и 33мм изпускателни.Клапаните са с променен ъгъл и са полирани.Клапаните са напаснати спрямо леглата.Водачите са а скъсени.С нови гумички на клапаните.Олекотени са тарелките.Горивните камери са полирани) , разпределителен вал 316 градуса и карбуратор (Дифузьорите са разтъргани на 24мм-първа камера и 28мм втора камера.Клапи 32мм и 36мм напаснати да лягат перфектно.Горивни жиглиори 150 на първа камера и 157 на втора.Махнат е смукача и от горна страна са направени на конус въздушните отвори.Преработен е на механичен,чрез лостова система) с колко коня ще се вдигне мощността.Всичко останало е стандартно ,забравих да кажа че двигателят ми е 1500 кубика

А за дино нещо да си чувал ?
Дего тоя дет ще сметне конските сили по описание, то ако ставаше така хората нямаше във ф 1 да правят тестове и замервания щяха даги смятат на тезгяфа и като им хареса давай
asb2004
 
Мнения: 155
Регистриран на: Нед Фев 14, 2010 07:44
Име: Борисов Александър

Re: Сгъстяване на лада?

Мнениеот michev68 » Пет Яну 14, 2011 20:32

Относно гарнитурата си провери челото на блока и главата, определено там ти е проблема и както ти написаха по-горе, ако главата не е *подпряна* при челосването ще имаш ядове.
only rear wheel drive
michev68
 
Мнения: 225
Регистриран на: Нед Ное 05, 2006 22:54
Местоположение: Търговище
Име: Николай Мичев

Re: Сгъстяване на лада?

Мнениеот dj_beast » Вто Мар 29, 2011 01:47

radonht написа:Колеги можете ли да ми кажете със спортна глава (Портвана на 37мм смукателни и 33мм изпускателни.Клапаните са с променен ъгъл и са полирани.Клапаните са напаснати спрямо леглата.Водачите са а скъсени.С нови гумички на клапаните.Олекотени са тарелките.Горивните камери са полирани) , разпределителен вал 316 градуса и карбуратор (Дифузьорите са разтъргани на 24мм-първа камера и 28мм втора камера.Клапи 32мм и 36мм напаснати да лягат перфектно.Горивни жиглиори 150 на първа камера и 157 на втора.Махнат е смукача и от горна страна са направени на конус въздушните отвори.Преработен е на механичен,чрез лостова система) с колко коня ще се вдигне мощността.Всичко останало е стандартно ,забравих да кажа че двигателят ми е 1500 кубика


Баа това толко тунинг за 1500 заслужава ли си ? Блокове 1700 с бутала за лада има бол,а разликата ще е бая ако го храниш както трябва. Щом е с тоя карбуратор предполагам кола за всекиден ще е ?
dj_beast
 
Мнения: 3
Регистриран на: Вто Яну 04, 2011 19:24
Местоположение: Пловдив
Име: Йордан Иванов

Предишна

Назад към Обща дискусия

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 24 госта