Peogeot 405 1.8TDI vs VW Golf 1.3 бензин /2 doors/

Всичко свързано с рали спорта, което не се вписва в по-горните категории

Peogeot 405 1.8TDI vs VW Golf 1.3 бензин /2 doors/

Мнениеот sapyt » Вто Ное 15, 2005 23:59

N/A
Последна промяна sapyt на Пон Яну 29, 2007 16:38, променена общо 1 път
sapyt
 
Мнения: 6
Регистриран на: Вто Ное 15, 2005 23:55

Мнениеот K_Power » Сря Ное 16, 2005 00:10

Не съм специалист в тази област, но зависи. Предполагам, че Пежото ще дръпне, Голфа е доста слабичък, мотора е доста здрав, на годинки, доста от конете сигурно са отишли на паша. Пежото е дизел, много здрав мотор и е 1800 кубика, по-голям ресурс има от бензиновия, с турбо и интерколер, дизела има по-голям въртящ момент ... залагам на Пежото, но не е много равностойно. Да сравняваш 405 и Пасат да, но така ... голям фен съм и на двете марки, но в случая залагам на Пуг-чето
Kristian Metodiev Pavlov
VW MANIAC
Изображение
Аватар
K_Power
 
Мнения: 2636
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 00:57
Местоположение: гр. Банкя
Име: Кристиян Павлов

Мнениеот hristohr » Сря Ное 16, 2005 05:02

тая дистанция от 3-4км от каде я измисли?
106 Rallye S2
Изображение
Аватар
hristohr
 
Мнения: 8
Регистриран на: Сря Окт 12, 2005 06:43
Местоположение: София

Мнениеот PAS_RALLY » Сря Ное 16, 2005 13:07

Пежото според мен си е по напред от Голфа в този спор но не сам привърженик на такива гонки :wink:
http://maserati.20.forumer.com/
ASK"Stari Stolici"
Винаги правя това, което не мога, за да мога да се науча да го правя.
Аватар
PAS_RALLY
 
Мнения: 1148
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 23:01
Местоположение: liverpool
Име: Nikola Lyubenov

Малко информация

Мнениеот sapyt » Сря Ное 16, 2005 22:29

N/A
Последна промяна sapyt на Пон Яну 29, 2007 16:38, променена общо 1 път
sapyt
 
Мнения: 6
Регистриран на: Вто Ное 15, 2005 23:55

Мнениеот K_Power » Чет Ное 17, 2005 00:01

Еми аз мисля, че става защото бензиновия мотор е по-бързооборотен и мощността може да се поддържа до по-високи обороти. А дизеловият мотор е около 4000-4500 оборота, макс 5000/за дизел са почти критични/, та бензиновия имаш възможност да го развърташ повече. Бензиновият е по-бърз на старт, попринцип това е нормално, но малко след старта Пежото би трябвало да го бие, но едно е дизел, едно е бензин. Ако пробвате същото нещо по изкачване тогава вече Голфчето ще умре, 54 кончета и малкия въртящ момент с малкия обем в баира ще се усетят, там пежото е и със турбо пълнене, а Голфа си е атмосферен. А и дизеловите скорости до колкото знам са по-мощни.
Kristian Metodiev Pavlov
VW MANIAC
Изображение
Аватар
K_Power
 
Мнения: 2636
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 00:57
Местоположение: гр. Банкя
Име: Кристиян Павлов

Да прав си.

Мнениеот sapyt » Съб Ное 26, 2005 00:34

N/A
Последна промяна sapyt на Пон Яну 29, 2007 16:37, променена общо 1 път
sapyt
 
Мнения: 6
Регистриран на: Вто Ное 15, 2005 23:55

Мнениеот K_Power » Съб Ное 26, 2005 02:47

Дали не си се прекарал като си го купил?
Kristian Metodiev Pavlov
VW MANIAC
Изображение
Аватар
K_Power
 
Мнения: 2636
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 00:57
Местоположение: гр. Банкя
Име: Кристиян Павлов

Да

Мнениеот sapyt » Съб Ное 26, 2005 23:23

N/A
Последна промяна sapyt на Пон Яну 29, 2007 16:36, променена общо 1 път
sapyt
 
Мнения: 6
Регистриран на: Вто Ное 15, 2005 23:55

Мнениеот K_Power » Нед Ное 27, 2005 08:19

батка, т какво мислиш,ч е Голфа е нямало да му сменяваш предницата. Пежата имат проблем с лагерите на задния мост, които трябва да се сменяват на около 70-80 хиляди километра. За 6000 е малко скъпичко си гом взел, коя година беше то?
Kristian Metodiev Pavlov
VW MANIAC
Изображение
Аватар
K_Power
 
Мнения: 2636
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 00:57
Местоположение: гр. Банкя
Име: Кристиян Павлов

Ами

Мнениеот sapyt » Пон Ное 28, 2005 21:50

N/A
Последна промяна sapyt на Пон Яну 29, 2007 16:36, променена общо 1 път
sapyt
 
Мнения: 6
Регистриран на: Вто Ное 15, 2005 23:55

Мнениеот K_Power » Пон Ное 28, 2005 23:41

Е няма нищо, но незнам, малко ми е гадно да ти го кажа, но си се набутал малко относно парите, а и плюс това кола от автокъща не се купува. Пежо 1.9 ТДИ 88-93 можеше да намериш доста прилично за около 3000-3500 лева, но ... няма значение, купил си си о, карай го и това е. 2002 е с електронно управление на помпата и куп други чикии, а Пежото си е старо поколение дизел и си върви прилично, за дизел няма какво повече да искаш. Вече ако отидеш на една центровка на помпата може и да се подобри вървежа и работата на мотора, такава центровка върви около 50-70 лева. А и дизела има много голямо значение от нафтата, просто с една нафта може да върви яко и да харчи малко, а с друга да харчи много и да не върви ... просто е отврат. А преди да разцепиме мотора сипахме нафта на ОМВ за 10 лева, при положение, че в резервоара нямаше друга нафта освен една друга, която сипвахме от туба, тя е червена. КЛато разцепихме мотора, пооне свалихме и резервоара да го изчистиме ако има боклуци, е незнам, но нафтата беше черна, боклуци в резервоара нямаше, но черна нафта, все едно е мешана с горяло масло.
Kristian Metodiev Pavlov
VW MANIAC
Изображение
Аватар
K_Power
 
Мнения: 2636
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 00:57
Местоположение: гр. Банкя
Име: Кристиян Павлов

Амии...

Мнениеот sapyt » Чет Дек 01, 2005 22:04

N/A
Последна промяна sapyt на Пон Яну 29, 2007 16:36, променена общо 1 път
sapyt
 
Мнения: 6
Регистриран на: Вто Ное 15, 2005 23:55

Мнениеот K_Power » Чет Дек 01, 2005 22:28

Замери му компресията!
Kristian Metodiev Pavlov
VW MANIAC
Изображение
Аватар
K_Power
 
Мнения: 2636
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 00:57
Местоположение: гр. Банкя
Име: Кристиян Павлов


Назад към Обща дискусия

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 36 госта