От 1300 към 1600-Лада как?

Всичко свързано с рали спорта, което не се вписва в по-горните категории

От 1300 към 1600-Лада как?

Мнениеот ludau » Пон Апр 05, 2010 21:12

Здравейте!
Регистрирах се от скоро във форума ,но чета от много време насам и имам някой и друг въпрос към вас -драги съфорумци.
Приканвам всички,които разбират от автомобилните двигатели да споделят мнението си.
Решил съм да си взема Лада 1300 с ремък-2105,но с този двигател ми идва малко малка и реших да го правя да върви повече.Реших да му увелича кубатурата,като мина на Ход 80мм-тоест с колянов вал от Лада 1500/1600.Но проблема идва в това,че буталата ще излизат над блока с 7мм.
Та въпроса ми се състои в това,с бутала ли да процедирам или с биели- имам предвид с по къси биели или бутала с по-малко разстояние между челото и буталния болт?
С бутала от какъв автомобил мога да пригадя двигателя-същото се отнася и за мотовилките!
Та очаквам да си кажете мнетието относно тази интересна концепция,за която разбрах в периода преди около 6 месеца.
Поздрави!
ludau
 
Мнения: 3
Регистриран на: Съб Мар 20, 2010 10:02
Име: Милен Савков

Re: От 1300 към 1600-Лада как?

Мнениеот Цанев » Вто Апр 06, 2010 09:23

В "Лада Клуб" нищо ли няма по този въпрос? Един от съфорумците беше пуснал как е направил точно това, което ти искаш със биели от Фиат Типо 1.6.
Акъла е нещо което можеш да раздаваш и без да го имаш!
Аватар
Цанев
 
Мнения: 339
Регистриран на: Пет Дек 19, 2008 10:20
Местоположение: Велико Търново
Име: Георги Цанев

Re: От 1300 към 1600-Лада как?

Мнениеот ludau » Вто Апр 06, 2010 12:58

Добре ще е да мога да видя нещо по-подробно!!!
ludau
 
Мнения: 3
Регистриран на: Съб Мар 20, 2010 10:02
Име: Милен Савков


Назад към Обща дискусия

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 30 госта

cron