ролбар за 2010

Всичко свързано с рали спорта, което не се вписва в по-горните категории

ролбар за 2010

Мнениеот sparco_88 » Вто Ное 10, 2009 08:52

здравейте колеги смята ме да подготвяме 1 кола за писта в х1 за новия сезон през 2010 година.Колата е пежо 106 рали някой има ли някаква информация дали ще има промяна в изискванията най вече ме интересува ролбара :roll: благодаря предварително :wink:
Аватар
sparco_88
 
Мнения: 98
Регистриран на: Сря Окт 25, 2006 14:13
Местоположение: бургас
Име: Тодор Парашкевов

Re: ролбар за 2010

Мнениеот ded maroz » Сря Ное 25, 2009 21:44

Явно никой не ти уважава питането,затова като по-стар ще ти дам аз съвета.
За да нямаш проблеми при лицензирането на автомобила,а след това да ти е мирна главата на техническите прегледи дай малко повече парички и си поръчай хомологиран фирмен ролбар за пежото и си решаваш тотално проблема по прегледите зае няколко години напред!!
Успех в начинанието!!!
ded maroz
 
Мнения: 49
Регистриран на: Пон Окт 26, 2009 16:46
Име: Иван Йорданов1

Re: ролбар за 2010

Мнениеот Lubo » Чет Ное 26, 2009 07:19

Според някои от слуховете може би всички ролбари,които ще минават преглед за паспорт ще трябва да са хомологирани.Слагай някое ОМП или Спарко и не се занимавай с глупости.
Аватар
Lubo
Модератор
 
Мнения: 2321
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:35
Местоположение: СОФИЯ-ЛЮЛИН
Име: Любомир Симеонов

Re: ролбар за 2010

Мнениеот ded maroz » Пон Ное 30, 2009 22:12

Lubo е прав,но става въпрос за тези марки бегачки за които фирмите са си направили труда да произведат и хомологират ролбар,а за твоето пежо дал господ фирми.Някой да е видял хомологиран ролбар за руски автомобил от елитна фирма--дето вика шопа ''нема такова животно!!'',това не значи че не трябва да отговаря на изискванията на FIAприложение ЖИ.
В краина сметка пак ще минаваш ''преглед за лицензиране на състезателният автомобил''---по-добре да си със истински хомологиран иначе стоте /100/лева за ''компетентната оценка ще ти бъдат взети нема лабаво!!!Независимо одобрен или върнат за следващият преглед!!
ded maroz
 
Мнения: 49
Регистриран на: Пон Окт 26, 2009 16:46
Име: Иван Йорданов1

Re: ролбар за 2010

Мнениеот sparco_88 » Вто Дек 01, 2009 07:51

благодаря ви за :wink: съветите колеги
Аватар
sparco_88
 
Мнения: 98
Регистриран на: Сря Окт 25, 2006 14:13
Местоположение: бургас
Име: Тодор Парашкевов

Re: ролбар за 2010

Мнениеот Titanicracing » Вто Дек 01, 2009 20:11

Някой има ли координати на човека, който е лицензиран да прави ролбарите за Варна?
Аватар
Titanicracing
 
Мнения: 47
Регистриран на: Сря Яну 14, 2009 19:19
Местоположение: Варна
Име: Явор Петков

Re: ролбар за 2010

Мнениеот ded maroz » Вто Дек 01, 2009 22:30

Досега искаха дипломата или майсторската книжка на извършителя на заварките(ксерокопия(.
До средата на тази година на въпроса за лицензираните заварчици Републиканската техническа комисия отговаряше,че не е упълномощавала никой !!???!!
Така,че както винаги в последния момент ще има много коментари и малко решения какво ще се прави през 20010г.
Съветът пак ми е,ако стягате автомобил,който има в някоя фирма хомологиран ролбар поръчайте ат там за да нямате проблеми на прегледите.
ded maroz
 
Мнения: 49
Регистриран на: Пон Окт 26, 2009 16:46
Име: Иван Йорданов1

Re: ролбар за 2010

Мнениеот Cosworth16v » Вто Фев 09, 2010 18:19

лошото е че моята я подготвих с изработен от мен роубар имам си диплома за заварчик първа степен и сертификат за трабите и ако променят правилата 4 месеца работа и една шапка пари за тоя дето духа
някои има ли представа колко излиза раубар за голф 2 с които да може да мине прегледа автомобила
Cosworth16v
 
Мнения: 17
Регистриран на: Съб Окт 11, 2008 16:08
Име: Радостин Генчев

Re: ролбар за 2010

Мнениеот Ferjancz » Сря Фев 10, 2010 09:57

Макар, че сме го дъвкали този въпрос в други теми, ще се повторя и тук . ОК купуваш си оригинален ролбар на омп да кажем. Колата е Рено Клио 1 . Ама оригиналния ролбар за отва клио на ОМП е толкова "оглозган" от към тръби, че ми интересно как ще мине човек с него на преглед. И това означава ли, че като си купи човек такъв ролбар и трябва да му дозаварява допълнително тръби. Този въпрос съм го задавал, още когато се въвведоха нови изисквания за ролбарите преди няколко години. Ама федерацията така и не излезе с нещо черно на бяло. Затова и аз оставам малко , как да кажа , резервиран към това как ще реагира федерацита, когато види такъв ролбар - оригинален с фиш, ама с малко тръби.
3, 2, 1 старт - D4+, 120, L3заL3+ рано, D6 скача, 100, D3 неравности, 150 локви.....................мдаааааа, гаси!


Изображение
Аватар
Ferjancz
Администратор
 
Мнения: 1584
Регистриран на: Вто Май 10, 2005 14:47
Местоположение: София, Троян
Име: Павлин Калчев

Re: ролбар за 2010

Мнениеот kiko » Сря Фев 10, 2010 18:31

Ми да.Ето решавам да правя Клио в Н.Поръчвам си ролбар и идва някой ден.Е да ама няма хиксове на вратите.Ко праим?Шах с пешка :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Изображение
Аватар
kiko
 
Мнения: 1209
Регистриран на: Нед Апр 17, 2005 14:08
Местоположение: София
Име: Генади Димитров

Re: ролбар за 2010

Мнениеот MIROSLAV MARINOV » Сря Фев 10, 2010 19:11

Ами като поръчваш ролбар той нали е за определена модификация на колата.Щом отговаря на хомологационния фиш какво ти пука дали има хиксове или игреци.Нали колата я представяш на преглед с хомологационния фиш и там се вижда каква трябва да е клетката.Щом отговаря на фиша никой не може да те върне.Айде стига с тия хиксове!
Аватар
MIROSLAV MARINOV
 
Мнения: 602
Регистриран на: Вто Мар 07, 2006 19:35
Местоположение: SOFIA
Име: Мирослав Маринов

Re: ролбар за 2010

Мнениеот plm » Сря Фев 10, 2010 20:19

Ferjancz написа:Макар, че сме го дъвкали този въпрос в други теми, ще се повторя и тук . ОК купуваш си оригинален ролбар на омп да кажем. Колата е Рено Клио 1 . Ама оригиналния ролбар за отва клио на ОМП е толкова "оглозган" от към тръби, че ми интересно как ще мине човек с него на преглед. И това означава ли, че като си купи човек такъв ролбар и трябва да му дозаварява допълнително тръби.Този въпрос съм го задавал, още когато се въвведоха нови изисквания за ролбарите преди няколко години. Ама федерацията така и не излезе с нещо черно на бяло....

Новите правила са за новите автомобили. Павлине, чудя се защо чакаш отговор, а сам не си изясниш нещата.
Както и Миро ви каза, а и аз многократно съм писал, нямате повод за съмнение в изделията на ОМП,...
Камен преди няколко години се изпъчи, за Х-ове навсякъде и на всичко.
Но, това е само за новохомологирани коли.
plm
 
Мнения: 4137
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:20
Местоположение: София
Име: Пламен Петков

Re: ролбар за 2010

Мнениеот Ferjancz » Чет Фев 11, 2010 09:05

plm написа:
Ferjancz написа:Макар, че сме го дъвкали този въпрос в други теми, ще се повторя и тук . ОК купуваш си оригинален ролбар на омп да кажем. Колата е Рено Клио 1 . Ама оригиналния ролбар за отва клио на ОМП е толкова "оглозган" от към тръби, че ми интересно как ще мине човек с него на преглед. И това означава ли, че като си купи човек такъв ролбар и трябва да му дозаварява допълнително тръби.Този въпрос съм го задавал, още когато се въвведоха нови изисквания за ролбарите преди няколко години. Ама федерацията така и не излезе с нещо черно на бяло....

Новите правила са за новите автомобили. Павлине, чудя се защо чакаш отговор, а сам не си изясниш нещата.
Както и Миро ви каза, а и аз многократно съм писал, нямате повод за съмнение в изделията на ОМП,...
Камен преди няколко години се изпъчи, за Х-ове навсякъде и на всичко.
Но, това е само за новохомологирани коли.


Пламски, аз нямам съмнения във фирмени продукти, били те на ОМП или СПАРКО или някой друг. Също така въпроса съм си го изяснил за мен лично , обаче сме се нагледали на толкова безумия последните години, че въобще няма да се изненадам ако на технически преглед бъде върната кола с оригинален ролбар, който е по фиш. Не искам да съм лош пророк , но със сигурност ще има хора, които ще си купят оригинални клетки и дано , дано нямат проблеми на прегледите. Ама както казваш ти, бъркотията е пълна!
3, 2, 1 старт - D4+, 120, L3заL3+ рано, D6 скача, 100, D3 неравности, 150 локви.....................мдаааааа, гаси!


Изображение
Аватар
Ferjancz
Администратор
 
Мнения: 1584
Регистриран на: Вто Май 10, 2005 14:47
Местоположение: София, Троян
Име: Павлин Калчев

Re: ролбар за 2010

Мнениеот jujoracing » Пет Май 21, 2010 10:07

А за да можеш ти самия да си правиш ролбара какво трябва?Само диплома за заварчик и сертификат на тръбите ли (и естествено да отговаря на стандартите на FIA)?
ВАЗ 2108 SPORT!
Аватар
jujoracing
 
Мнения: 188
Регистриран на: Чет Авг 10, 2006 16:11
Местоположение: Шумен
Име: Жулиян Атанасов

Re: ролбар за 2010

Мнениеот asb2004 » Пет Май 21, 2010 20:04

момчета не губете време и пари прочетете темата "какво ще правим с новите изисквания на федерацията"
там го дъвкахме проблема доста време и в краина сметка нещата с роулбара и фед са следните
според изискванията на фед роубара трябва да има сертификат от фирмата производител на хартия отделно трябва да има
заварена табела или залепен стикер на самия роубар от производителя с фабричния номер марка и т.н неща
след което трябва да виго монтира одобрен от фед заварчик който дави издаде документ за качество за свършената от него работа
монтаж и т.н
след като си набавите тези три неща сертификата от производителя,стикера на роубара и сертификата за монтажа може да отидете при негово величество г-н Михаилоф и ако колата отговаря на приложение ж и негово величество е в настроение може да получите и паспортче ако обаче господина не е в настроение духате супата и почва едно ходене по мъките със спортни трибунали жалби и т.н
а всичко останало което се говори сте чули и т.н са измислици това е само и единствено начина в момента да се мине на тех преглед за паспорт няма точка първа точка пета и незнам си кво фед чете приложение ж само кактои изнаса на нея в момента и изнася така и това е съответно начин всичко останало е губене на време труд и най вече средства
asb2004
 
Мнения: 155
Регистриран на: Нед Фев 14, 2010 07:44
Име: Борисов Александър

Следваща

Назад към Обща дискусия

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 17 госта

cron