|
||
panchugov_fen написа:Чесно казано не е от голямо значение какво има под капака,защото той е с обикновен ладен мотор-1.6.Според мен не би трябвало да ти хареса как върви "жигулито",а да ти хареса как го кара той ... Стефко е уникален.
Извинявай много колега,обаче въобще съм нямал в предвид,че двигателят е обикновен .С това което казах (обикновен ладен мотор),имах в предвид,че не е както останалите пилоти да присаждат други мотори на лади.Дори мога да ви дам информация....Двигател-1.6,два карбуратора WEBBER( oт Fiat Tipo-1.6);съединител-SACH RACING ;амoртsиори-Billstein racing(от скоро колата вече е "макверсон");предните спирачни дискове са от Golf 3;скоростната кутия е четиристепенна правозъба;шпер... и още доста подобрения....krastev_rallysport написа:panchugov_fen написа:Чесно казано не е от голямо значение какво има под капака,защото той е с обикновен ладен мотор-1.6.Според мен не би трябвало да ти хареса как върви "жигулито",а да ти хареса как го кара той ... Стефко е уникален.
Аз пък да ти кажа честно не мога да се сдържа да ти кажа, че говориш пълни глупости. Защото първо, че моторът е далеч от "нормален ЛАДЕН мотор 1.6" и този мотор е от огромно значение за вървенето на "жигулито" и второ, че тази кола стои уникално на пътя. Не отричам , че карането на Панчугата е много добро, но тази кола има много дълга история и такива постове.... просто ме очудват
GT 51 написа:Ми колата е няма и 130 коня 1,6..какво повече ...??? Що не го питате лично него ..??? Той днес бе в Костенец...
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 67 госта