Ogi_sh написа:Няколко пъти съм Участвал като форлойфер,със станции и без станции все е тая,като сме нямали сме използвали тази на финала!Проблем ли е?!И ако се кара разумно проблем няма да има никакъв,та дори и с Вартбург да си.
Проблем е да. Или поне според мен и моя скромен опит, както и когато се замислим реално какви са функциите на 000 и 00. На Сливен тази година в отсечката изкочиха след едно прекрасно завойче 4 броя коня + 5-тото, което беше още бебе. Когато няма радиостанция в колата, по какъв начин ще се съобщи за този проблем? Защото, ако чакаме станцията на финала, вярвай ми третата нула, а именно ''0'' вече ще е посредата на отсечката, а оттам пък колата с номер 1 ще е готова за старт. Друг е въпросът, че тогава ''000'' НЕ бяха използвали станцията, както и НЕ бяха спрели да предупредят най-близкият пост с полицай, а съобщиха чак на финала, което респективно доведе до опастността към нашия екипаж. Постоянните форлойфери в ИРС нямаше да допуснат това никога!
Колкото до марката кола, ами ясно е, че е без значение. Никой не го твърди това.
Марто, ти ако си организатор на Стари столици примерно, как би погледнал на мен, ако аз се вясна с някаква моя си кола с буркан и свирка
и искам да бъда форлойфер? Без да знаеш нито коя съм нито дали можеш да разчиташ на мен... Тук не става дума, че с различна кола от шкодата няма да се свърши работата, за друго става дума, но нямам време да обяснявам
, предполагам е ясно за какво.