С2000.

Всичко свързано с рали спорта, което не се вписва в по-горните категории

С2000.

Мнениеот plm » Пет Сеп 05, 2008 22:13

Тези коли определено са интересни.
Чиновниците на ФИА за някои неща са слаби, но тук са добри с регламентите.
Владеят/контролират баланса Н4/С2000.
Да кажа нещо за Шкодата с2000.
Подхода на чехите е професионален.
Мотора е на Орека, кутиятата на Xtrak.
Мислещите хора направиха тест/сравнение на Шкодата с реалните коли от тази категория на Барум.
Тестовете продължават, нов мотор, ново задно окачване...
Ясен проблем на Барум е шумния мотор.
Първите прототипи/черните/ са с 3 диференциала.
Белите прототипи са с 2/като на Пежото/, и предстоят тестове, реални, на състезания,
Очаква се , на Сан Ремо Копецки да е "0".
Що се отнася за С2000+ и ФИА...нищо.
plm
 
Мнения: 4137
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:20
Местоположение: София
Име: Пламен Петков

Re: С2000.

Мнениеот Astra_26 » Пет Сеп 05, 2008 22:31

Аз като гледам, класификацията на група "R", S2000 не се вписва в нито една категория. Така че... Явно FIA нямат намерение да развиват този формат. Сега се вмъкват в N4, което за мен е абсурдно, но и може би най-верното "временно" решение.
Изображение Ivan Ivanov Rh A+
____vromos.bg____
Аватар
Astra_26
 
Мнения: 717
Регистриран на: Съб Дек 30, 2006 00:30
Местоположение: Бургас skype: astra_26 0877838227
Име: Иван Иванов

Re: С2000.

Мнениеот P.Solberg » Пет Сеп 05, 2008 23:08

На 1 Януари ще излизат нови хомологации за Супер 2000. Много е вероятно да се огричат диаметрите на дроселите, за да се изравнят Супер 2000 с N4. Така че за пилотите закупили С2000 не се задават хубави новини.
Аватар
P.Solberg
 
Мнения: 4881
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 13:47
Местоположение: Варна
Име: Владимир Гатев

Re: С2000.

Мнениеот Astra_26 » Пет Сеп 05, 2008 23:30

Аз не вярвам да наложат рестрикции на S2000. Според мен възможностите на този тип двигатели, са на своя предел. Едва ли ще прескочат скоро бариерата от 300 к.с. с това "ограничение на 8500мин-1". :wink:
Изображение Ivan Ivanov Rh A+
____vromos.bg____
Аватар
Astra_26
 
Мнения: 717
Регистриран на: Съб Дек 30, 2006 00:30
Местоположение: Бургас skype: astra_26 0877838227
Име: Иван Иванов

Re: С2000.

Мнениеот P.Solberg » Пет Сеп 05, 2008 23:31

Ами много серизно са се разбучали другарите японци, защото продажбите на Субару и Мицубиши рязко са спаднали в последните месеци. С 2000 навлиза сериозно с 7 до 10 марки и онези дръпнатите не могат да го приемат това. Ще видим, с безпринципната политика на ФИА, няма да се учудя ако си убият собственото чедо.
Аватар
P.Solberg
 
Мнения: 4881
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 13:47
Местоположение: Варна
Име: Владимир Гатев

Re: С2000.

Мнениеот Astra_26 » Пет Сеп 05, 2008 23:51

Досега Субару и Мицубиши имаха пълната хегемония, над всички шампионати. Никой друг производител, не си е и помислял за такъв ръст на продажби от този сегмент. Миналата и тази година особено, сме свидетели на "бум", който слага края на масовото използване на двете японските марки. Всички производители, които досега са били в сянката на японците, в момента се възполват максимално от ситуацията. И според мен това е за добро. В същото време Субару и Мицубиши, не са подготвени за този формат и ще мине доста време, докато влязат в час.
Изображение Ivan Ivanov Rh A+
____vromos.bg____
Аватар
Astra_26
 
Мнения: 717
Регистриран на: Съб Дек 30, 2006 00:30
Местоположение: Бургас skype: astra_26 0877838227
Име: Иван Иванов

Re: С2000.

Мнениеот beta_racing » Пон Сеп 08, 2008 08:36

Аз друго не мога да разбера: защо в PWRC все още няма "нашествие" на Супер 2000, а си карат Мицубишитата (казвам "Мицубишитата", защото вече и Субару са дефицит)? Доскоро имаше едно Пежо 207, на което му късаха шортите (може би задкормилното устройство не е много в ред 8)), но нищо повече...
Наистина не знам и не мога да си обясня защо няма Супер 2000 в световния шампионат :roll:
Изображение
"ДМ ДООР" ЕООД - гаражни и индустриални секционни врати, автоматизация на врати и портали, ролетки, pvc завеси, автоматични бариери и още много други!
Аватар
beta_racing
 
Мнения: 3975
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:30
Местоположение: Пловдив
Име: Дамян Киров

Re: С2000.

Мнениеот P.Solberg » Пон Сеп 08, 2008 09:49

Всичко си е маркетинг - надали Пежо, ФИАТ имат нужда от реклама в Нова Зеландия, Автралия, Япония, Аржентина и Мексико. Хората предпочитат IRC, шампионат който е пряко насочен към Европа. Догодина ще се появяват повече Супери и определено няма да им късат шортите, защото Патрик Сандел определено не е пилотът, с който тази кола да печели.
Аватар
P.Solberg
 
Мнения: 4881
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 13:47
Местоположение: Варна
Име: Владимир Гатев

Re: С2000.

Мнениеот plm » Пон Сеп 08, 2008 20:09

Нека започна отзад напред. Митсубиши и Субару в последните години доста спечелиха от продажби на базовите си модели. Всъщност, в тази категория те печелят много отдавна, защото имат в гамата си автомобили от такъв тип. Но, започнаха да се подиграват с клиентите си. Типичен пример Субару Н14. Очаква се нещо подобно да стане и с ЕВО 10.
Нека не бъркаме С2000 и R.
Правилата за С2000 са приети доста отдавна, като първо се харесаха на "пистарите". На рали Фиат започнаха с модела си Гранде Пунто. После Пежо направи С2000. Постепенно С2000 стана печеливша кола в сравнение с Н4. Ограничението на ФИА за цената /150 000, или 168 000 е с ДДС/ затруднява и сега създателите на нови супери.
И...се .появи IRC. Пълна хегемония на С2000 и на Пежо.
Тъй като С2000 e в Н4, т.е. заедно с Ево 9 и Н14, от началото на 2008 увеличиха мин.тегло на С2000 с 50 кг., кoeто в момента е 1150.
Въпреки това суперите определено са по-добри.
Очаква се или освобождаване на Н4, или рестрикция на С2000 за да се изравнят.
От друга страна ФИА готви "заместник" на WRC колите. Последната идея е С2000+ и постепено освобождаване на Н4. Обсъждането толкова се забави, че WRC колите ще останат в СШ с година повече от предвиденото.
Наплива към С2000 е очевиден. Скоро ще има премиера на Протон, MG имат кола, Опела чака хомологация, по Шкодата се работи усилено,...
През 2009 Мартин Прокоп ще кара със Шкода С2000 в PWRC. Копецки също ще кара такава Шкода, но не е ясно дали PWRC, или IRC.
За мен в следващите 3-4 години печелещите коли ще са WRC в СШ и С2000 в останалите шампионати.
По проекта С2000+ като заместник на WRC може също да се дискутира.
И още нещо. Вече не се предлага Ево 9 за преработка в рали автомобил. И дефицита се усеща. Очевидно, искат да си продават ЕВО 10.
Ще видим какво ще покаже Андреучи с Ево 10.
plm
 
Мнения: 4137
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:20
Местоположение: София
Име: Пламен Петков

Re: С2000.

Мнениеот kiko » Пон Сеп 08, 2008 20:37

Не орежат ли Суперите,Н/4 нямат шансове.Ако ще и Н/19 или пък Ево24.Просто.
Говори се се за освобождаване на Н-ките.Съмнявам се.7-8 производителя срещу две японки.Пазара в Европа срещу Азиатския.Никакви шансове.Ако ще и целия Продрайв да се преобразува в шапката на ФИА :wink:
Изображение
Аватар
kiko
 
Мнения: 1209
Регистриран на: Нед Апр 17, 2005 14:08
Местоположение: София
Име: Генади Димитров

Re: С2000.

Мнениеот plm » Пон Сеп 08, 2008 21:09

Според мен през 2009 няма да има фрапиращи промени и пак С2000 ще доминират.
Ако има рестрикция към суперите ще е в теглото или в мотора.
И цитат на дискутиращи по проблема:


S2000+:
Zvýšení otáček třeba na 9000
Odstranění restriktoru
Případně povolení 4 klapek
Možnost nové hlavy motoru, zvětšení ventilů
Křídlo libovolné konstrukce zaměnitelné s křídlem S2000, jen nepřesahující šířku vozu
Případně navýšení oběmu na třeba 2,2 litru zvětšením vrtání

N4+
Povolení sekvenční převodovky (bez hydrauliky)
Zvětšení restriktoru
Stanovení maximálního plnícího tlaku turba
Povolení nahradit kapotu, blatníky, víko kufru laminátovými díly (nic dražšího)
Последна промяна plm на Вто Сеп 09, 2008 07:51, променена общо 1 път
plm
 
Мнения: 4137
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:20
Местоположение: София
Име: Пламен Петков

Re: С2000.

Мнениеот P.Solberg » Пон Сеп 08, 2008 21:40

Е жалко, че не можем да четем на чешки. :oops:
Аватар
P.Solberg
 
Мнения: 4881
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 13:47
Местоположение: Варна
Име: Владимир Гатев

Re: С2000.

Мнениеот Marin » Пон Сеп 08, 2008 21:42

Колеги извиняваите че се намесвам но аз мисля че С2000 не трябва да са в една група с Н4 защото това си е коал Група А можебе ще очакваме преместване в собствена група и тая група ще си е С2000 а Н4 си остава Н4 тази група вече няма да е конкорентно способна за победа. Няма да е чесно кола която по параметри доближава Кит Кара или така наречените МАКСИТА да бъде в една група с Н4 :wink:
lancer EVO VII
Изображение
Аватар
Marin
 
Мнения: 181
Регистриран на: Чет Мар 09, 2006 17:06
Местоположение: Шумен
Име: M.Ivanov

Re: С2000.

Мнениеот P.Solberg » Пон Сеп 08, 2008 21:49

Дали ще са в една група или не, надали на някой му пука за титлата в Н4, важното е генералното класиране, а там нещата са ясни. Просто трябва реални регламенти, явно че ФИА затри група Н, поне да регламентира както трябва Супер 2000.
Аватар
P.Solberg
 
Мнения: 4881
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 13:47
Местоположение: Варна
Име: Владимир Гатев

Re: С2000.

Мнениеот plm » Пон Сеп 08, 2008 21:59

P.Solberg написа:Е жалко, че не можем да четем на чешки. :oops:

Това е предложение на фен.
В основата на спора е защо ФИА ще забрани ВРЦ колите и ще "сложи" турбокомпресори на С2000 и дали след време С2000+ няма да станат като ВРЦ.
Та Мирек вижда не толкова скъпо доближаване на днешните С2000 до ВРЦ колите.
-увеличаване на разрешените максимални обороти,
-премахване на рестриктора,
-евентуално разрешаване на 4 дросела,
-разрешаване за нова глава с по-големи клапани,
-увеличаване на х.обем до 2,2 литра.
За Н4+
-разрешаване на подредена кутия,
-увеличаване размера на рестриктора,
-контролиране налягането на пълнене,
-разрвшаване на пластови части от купето - капаци, калници,...
За Шкодата вече има опашка. :D Освен Прокоп и Копецки, говори се за Кале, Ханинен, Андреас Айгнер /ако не влезне в Б отбора на Ситроен/. Вече е готов и петия прототип. Нов мотор, променено задно окачване.Тестовете продължават с пълна сила /и тайна/. Очаква се тест на Сан Ремо.
И инфо от днес. Грифоне са закупили ново Пежо С2000 за Фонтана. Трябвало е да кара с него в Гърция, но след отпадането на Халкидики ще кара на Антиб.
Нали наскоро той спря програмата си в ЕШ като дипломатично обяви причината. Но сега става ясно за недоволството му от ФИАТ-а.
plm
 
Мнения: 4137
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:20
Местоположение: София
Име: Пламен Петков

Следваща

Назад към Обща дискусия

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 20 госта

cron