С2000.

Всичко свързано с рали спорта, което не се вписва в по-горните категории

Re: С2000.

Мнениеот Astra_26 » Сря Сеп 01, 2010 20:01

svilenel написа:Искаш да кажеш,че на задния диференциал няма шпер?


С 2000 са също с три диференциала LSD, изцяло с механично действие. При напълно свободно колело, какъвто и да е шпер, много трудно може да пробуксува. :) Все пак, въртящият момент спада с толкова, колкото е съотношението на оборотите на двете колела.
Изображение Ivan Ivanov Rh A+
____vromos.bg____
Аватар
Astra_26
 
Мнения: 717
Регистриран на: Съб Дек 30, 2006 00:30
Местоположение: Бургас skype: astra_26 0877838227
Име: Иван Иванов

Re: С2000.

Мнениеот svilenel » Сря Сеп 01, 2010 21:11

Ако шпера на задния диф е торсен тип,при свободно колело действа като отворен диф и се получава това на видеото,ако е с фрикционни дискове би трябвало да предаде въртящ момент на другото колело толкова процента, колкото му е блокажа.Не съм чувал в ралитата да се използва торсен,или се бъркам?
svilenel
 
Мнения: 76
Регистриран на: Съб Апр 12, 2008 19:36
Местоположение: Варна
Име: Свилен Петров

Re: С2000.

Мнениеот Ferjancz » Чет Сеп 02, 2010 08:43

svilenel написа:Ако шпера на задния диф е торсен тип,при свободно колело действа като отворен диф и се получава това на видеото,ако е с фрикционни дискове би трябвало да предаде въртящ момент на другото колело толкова процента, колкото му е блокажа.Не съм чувал в ралитата да се използва торсен,или се бъркам?


А ВРЦ-тата с какви са мислиш :mrgreen: 8)
3, 2, 1 старт - D4+, 120, L3заL3+ рано, D6 скача, 100, D3 неравности, 150 локви.....................мдаааааа, гаси!


Изображение
Аватар
Ferjancz
Администратор
 
Мнения: 1584
Регистриран на: Вто Май 10, 2005 14:47
Местоположение: София, Троян
Име: Павлин Калчев

Re: С2000.

Мнениеот Astra_26 » Чет Сеп 02, 2010 18:49

Диференциали от фрикционен тип (с дискови пакети с пасивен или активен натяг) се ползват за автомобили с по-малка мощност, имат ниска ефективност и кратък ресурс. Всички сериозни диференциали са разновидности на "torsen" (червячно-зъбен тип).
Изображение Ivan Ivanov Rh A+
____vromos.bg____
Аватар
Astra_26
 
Мнения: 717
Регистриран на: Съб Дек 30, 2006 00:30
Местоположение: Бургас skype: astra_26 0877838227
Име: Иван Иванов

Re: С2000.

Мнениеот svilenel » Чет Сеп 02, 2010 18:54

Ясно,благодаря.
svilenel
 
Мнения: 76
Регистриран на: Съб Апр 12, 2008 19:36
Местоположение: Варна
Име: Свилен Петров

Re: С2000.

Мнениеот plm » Чет Сеп 02, 2010 19:24

Ето извадки от хомологационни фишове на ВРЦ коли.
Прикачени файлове
1.jpg
2.jpg
3.jpg
plm
 
Мнения: 4137
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:20
Местоположение: София
Име: Пламен Петков

Re: С2000.

Мнениеот svilenel » Чет Сеп 02, 2010 22:05

И все пак не са торсен,а с фрикцонни дискове.При ВРЦ колите средния диференциал е с електрохидравличен компютърно управляем блокаж,въпроса ми е при суперите как е,ясно е че е механичен,но какъв тип?
svilenel
 
Мнения: 76
Регистриран на: Съб Апр 12, 2008 19:36
Местоположение: Варна
Име: Свилен Петров

Re: С2000.

Мнениеот plm » Чет Сеп 02, 2010 22:16

svilenel написа:И все пак не са торсен,а с фрикцонни дискове.При ВРЦ колите средния диференциал е с електрохидравличен компютърно управляем блокаж,въпроса ми е при суперите как е,ясно е че е механичен,но какъв тип?

Пежо и Шкода нямат междинен диференциал.
plm
 
Мнения: 4137
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:20
Местоположение: София
Име: Пламен Петков

Re: С2000.

Мнениеот RS_TURBO » Съб Сеп 04, 2010 14:57

plm написа:
svilenel написа:И все пак не са торсен,а с фрикцонни дискове.При ВРЦ колите средния диференциал е с електрохидравличен компютърно управляем блокаж,въпроса ми е при суперите как е,ясно е че е механичен,но какъв тип?

Пежо и Шкода нямат междинен диференциал.

нямат отделен от скоростната кутията или...
No Boost, No Bottle, Just Pure THROTTLE!!!!!
Аватар
RS_TURBO
 
Мнения: 294
Регистриран на: Сря Юни 08, 2005 17:44
Местоположение: Провадия
Име: Тихомир Тенев

Re: С2000.

Мнениеот plm » Вто Сеп 07, 2010 19:58

Нямат междинен диференциал.
Прикачени файлове
207 1.jpg
207 1.jpg (55.49 KiB) Прегледано 8128 пъти
plm
 
Мнения: 4137
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:20
Местоположение: София
Име: Пламен Петков

Re: С2000.

Мнениеот plm » Пон Сеп 13, 2010 20:34

От известно време някои производители започнаха работа по някаква "смесена" кола-сегашните С2000 с мотор 1600Т. Сеат и Шкода се обединиха и търсят алтернатива-едните на дизеловия мотор в пистовия шампионат, другите на атмосферния в IRC.
Ще видим какво ще излезне.
plm
 
Мнения: 4137
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:20
Местоположение: София
Име: Пламен Петков

Re: С2000.

Мнениеот plm » Вто Сеп 21, 2010 20:10

Пежо направиха новата си кола. На Сан Ремо ще карат 5 такива коли.
Мотора е 300к., ново предно окачване, нови амортисьори, подобрена скоростна кутия, ново...
На външен вид се познават по стъклата на предните врати-с прозорче. Като в СШ.
Имат прозорче, защото вратите са с допълнителен пълнеж за заздарвяване и стъклата не се свалят. Изискване на ФИА.
Пежо още следващия месец ще изпълнят заявените нови компоненти за клиенти.
Твърдят, че през 2011 ще е най-добрата кола С2000.
Ще видим.
plm
 
Мнения: 4137
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:20
Местоположение: София
Име: Пламен Петков

Re: С2000.

Мнениеот bat_jori » Вто Дек 07, 2010 18:51

ПЕЖО СПОРТ предлага новата еволюция на 207 http://www.peugeot-sport.com/ressource/document/316/4cb5cf8757229.pdf
Аватар
bat_jori
 
Мнения: 1892
Регистриран на: Чет Юли 07, 2005 21:10
Местоположение: Костенец
Име: Георги Ваклин

Re: С2000.

Мнениеот Forceline » Вто Юли 12, 2011 22:26

bat_jori написа:ПЕЖО СПОРТ предлага новата еволюция на 207 http://www.peugeot-sport.com/ressource/document/316/4cb5cf8757229.pdf

добре де защо след като имат ограничение автомобилите от клас супер 2000 от цена 168 000Е с ддс тази еволюция е 265 000е а и има такива на по 2-до 4 години втора употреба, които не падат под 200 000е :shock: :?: не че съм трагнал да си купувам но ми е интересно!
Forceline
 
Мнения: 77
Регистриран на: Съб Май 15, 2010 23:08
Име: димитър петров

Re: С2000.

Мнениеот beta_racing » Сря Юли 13, 2011 09:12

Forceline написа:
bat_jori написа:ПЕЖО СПОРТ предлага новата еволюция на 207 http://www.peugeot-sport.com/ressource/document/316/4cb5cf8757229.pdf

добре де защо след като имат ограничение автомобилите от клас супер 2000 от цена 168 000Е с ддс тази еволюция е 265 000е а и има такива на по 2-до 4 години втора употреба, които не падат под 200 000е :shock: :?: не че съм трагнал да си купувам но ми е интересно!
Защо да имат ограничение? Цената от 168 000Е е може би за кола на части, която ти пристига в кашони като изключим шасито, и която си сглобяваш в гаража. Аз не съм чул да има Пежаци за по-малко от 230-240 000Е...
Изображение
"ДМ ДООР" ЕООД - гаражни и индустриални секционни врати, автоматизация на врати и портали, ролетки, pvc завеси, автоматични бариери и още много други!
Аватар
beta_racing
 
Мнения: 3975
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:30
Местоположение: Пловдив
Име: Дамян Киров

ПредишнаСледваща

Назад към Обща дискусия

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 25 госта

cron