Страница 14 от 14

МнениеПубликувано на: Вто Ное 06, 2007 22:14
от Freemad
Благодаря на всички за полезните съвети!!!След добро обмисляне на всичко което научих до тук и с ваша помощ,твърдо се обедих да започна с школа и навлизане в средите на рали спорта,пък останалото подкрепено с много воля,търпение и труд ще се подреди постепенно. :wink:

МнениеПубликувано на: Вто Ное 06, 2007 23:16
от ifcho
За кола според мене най-добре някоя N2-ka 106ца, Сексо, Корса Б..
Ако не искаш да става за ралиджийка а просто да си тренираш, някоя от старите бегачки - Golf II GTI, Clio 16V, Peugeot 205, Corsa/Kadett GSI..

МнениеПубликувано на: Вто Ное 06, 2007 23:48
от MIROSLAV MARINOV
Ferjancz,сега прочетох какво си написал относно скоростния лост на самарата и искам да кажа някои неща.Най простото решение може да е най лесното ,но не е най ефективното.Това решение което си взел е най лесното и го има при 99% от самарите.То намалява хода на лоста само в надлъжна посока ,но не и странично,което е много съществено.А с тази "сложнотия",която впрочем видяхте от моята бегачка и я има единствено там съм целял точно това.При стандартното изпълнение ,ъгъла на странично завъртане на лоста е близо 2 пъти по- голям от ъгъла на който се завърта включващата щанга.При моята "сложна" конструкция ъгъла на който се завърта лоста е 2 пъти по малък от този на щангата с което близо 4 пъти намалявам страничния ход на лоста.Това ми позволява да го удължа на 3 пръста от волана и пак да имам много къс страничен ход.Впрочем ти всичко това си го видял на яве.Естествено трябва да се поработи доста повече отколкото да се удължи щангата но си струва.Всяка конструкция,независимо дали е проста или сложна работи добре ,стига да е направена качествено.Надявам се да не го възприемеш като упрек.

МнениеПубликувано на: Чет Ное 08, 2007 16:57
от OGN
SAS_Fen написа:Mога да кажа за Астра 2.0 16в разхода е 25л. на 100 състезателни километра.На Пежо 306 с16 с валове около 27-30л.Имам няколко въпроса.Астра 1.6 16в екотек мотора имала ли е хомологация в група Н2 и ако да до кога?И другия ми въпрос е свързан с автомобила Варбург,гледал съм ги на клипчета от унгарския шампионат,какви подобрения може да се прави по отношение на двигател окачване и т.н.?

За Вартбург можеш да прочетеш на http://2tpower.com/forum и намираш тунинг проектите-ника на човека е geor намери му и мненията-този човек се състезава с вартбург.Накратко 79 мм бутала с 1 сегмент ,допълнителен преливен канал ,3 карбуратора ,система АТАК и още доста.Но личното ми мнение е ,че ако не държиш на марката ,лада е по-добрия вариант -наи-вече като части.

МнениеПубликувано на: Пон Дек 17, 2007 20:12
от tRaBi_RaCiNg
и аз имам един вапрос за састезателните коли с номер 00?знам само че са подгряващи коли

МнениеПубликувано на: Нед Дек 23, 2007 00:58
от bega4ka_
Абе да попитам от къде мога да си купя материял за фланци или направо ако някой знае майстор който да ми направи

МнениеПубликувано на: Пон Дек 24, 2007 08:44
от Ferjancz
MIROSLAV MARINOV написа:Ferjancz,сега прочетох какво си написал относно ...............Надявам се да не го възприемеш като упрек.


Не го приемам като упрек:) всяка критика е градивна , нали знаеш 8) :) Но с това удължаване и страничния ход се е променил и страничния! Смея да кажа , че предавките са доста близо в напречния ход на лоста! Пък и това беше най-порстото решение , както казах преди това имахме доста по-сложна идея , която между другото беше доста различна от твоята, кола, въпреки , че това което ти си направил явно е доста ефективно :) :)


П.П. Звънни някой ден, когато си свободен , да се видим :)

МнениеПубликувано на: Вто Дек 25, 2007 22:22
от MIROSLAV MARINOV
Честита Коледа ,Ferriancz.Радвам се че мислиш позитивно.В дискусията винаги се ражда истината, а пък това с привода за скоростите е чиста кинематика,нещата са видими.След празниците ще се чуеме и ще се видиме.Пък и тази година май ще реанимираме старата бойна самара че 12 април наближава.Надявам се да стартираме.

Re: ОБМЯНА НА ОПИТ

МнениеПубликувано на: Пон Яну 14, 2008 19:24
от bega4ka_
Някой може ли да ми даде някакъв чертеж или схема с размерите на ролков обтегач за лада

Re: ОБМЯНА НА ОПИТ

МнениеПубликувано на: Пет Авг 22, 2008 16:06
от Ferjancz
Не знам до колко ще е полезно това на някой, но ми предоставиха следната таблица с различни видове резби - G (BSP) , NPT, UNF и метрични , като в таблицата са показани диаметрите на резбите, ако са външни или вътрешни , в милиметри. Предполагам някои от вас са се сблъсквали непознати нам резби и са се чудели, какво е аджеба това чудо :mrgreen: Та , дано на някой му помогне.

Поздрави!

Re: ОБМЯНА НА ОПИТ

МнениеПубликувано на: Нед Мар 22, 2009 23:43
от chefo
Хубава тема потънала малко в забрава...
Ще ми се да поговорим тук за спирането с левия крак-нещо което ми е доста интересно и същевременно не толкова ясно.Нямам конкретен въпрос-просто да поговорим за тази техника на пилотиране!


http://www.vbox7.com/play:bc206ff4 ето и 1 интересно клипче!

и това http://www.youtube.com/watch?v=vcSAiRxmm0w

Re: ОБМЯНА НА ОПИТ

МнениеПубликувано на: Пон Мар 23, 2009 09:21
от MIROSLAV MARINOV
Ами от втория клип в общи линии се разбира,но е добре ако някой от добре говорещите английски преведе целия коментар.Ще бъде интересно да се прочете.Тогава коментарите ще са по кратки и точни.

Re: ОБМЯНА НА ОПИТ

МнениеПубликувано на: Вто Юли 10, 2012 17:33
от Ferjancz
Темата продължава да е в забвение :mrgreen: , а не трябва!

Преди време решихме да сътворим бъги с двигател от мотоциклет. Не, че сме почнали да го правим, защото направихме едно друго, двуместно, уж за разходки, но поне идея имаме. До тук всичко е ок и чертежи на една американска фирма намерихме за малко едноместно бъги, но разсъждавайки над проекта (на маса :mrgreen: ), достигнахме до момента със задна скорост. Има вариант с присаждане на стартер от кола, но нещо не ни хареса този вариант, с оглед на това, че ако се окажеш в повечко кал, колко време би издържал един стартер да го въртиш преди да го запалиш :mrgreen: Иначе схемата е нещо подобно :arrow:

Изображение



Та ровейки из нета попаднахме на това :arrow:



Изображение

Ето го и сайта от където може да се закупи "задната скорост" :arrow: http://www.roadstercycle.com/Reverese%2 ... cycles.htm

Сега верно, че не е и много евтино, но кеф цена няма :mrgreen:
Има го и на QUAIFE и при всички положения ще дойде малко по-евтин, щото просто е по-близо :D Пък и по-тунинг шмунинг вид има :wink: :mrgreen:

http://www.motorsport-tools.com/quaife- ... 68953.html

Изображение




Ето още един вариант :arrow: http://www.blitzworld.co.uk/joyrider-re ... -i421.html


Изображение



Има и други, кой по-скъп, кой по-евтин, но ако за някой е възниквал този проблем, ето едно елегантно решение, е малко скъпичко, но ....... :mrgreen:
Аз между другото винаги съм се чудил, на голфа който караше Асен и после Антов, дали има и ако има, каква е задната и как е реализирана :)

Re: ОБМЯНА НА ОПИТ

МнениеПубликувано на: Чет Юли 12, 2012 17:08
от asen zahariev
много просто...нямаше задна...

Re: ОБМЯНА НА ОПИТ

МнениеПубликувано на: Чет Авг 06, 2015 18:42
от Naskopz
Здравейте !!
Имам въпрос който може да ви се стори смешен , но се надявам на сериозен отговор .
Искам да правя кола за планинско и да взема (Хонда с B16A двигател но за жалост повечето са SWAP мисълта ми е може ли да се състезавам така или двигателя трябва да е STOCK с шаси то :?: :?: )
Благодаря :!: :!: