Страница 13 от 14

МнениеПубликувано на: Пон Ное 05, 2007 00:02
от Freemad
Здравейте! Извинете ме ако пиша на неподходящо място,но не открих подобна тема.Нов шофьор съм на 20 години от София с амбиций за развитие в рали спорта.След поредица от "пилотски" изпълнения по софийските улици и Витоша и няколко катастрофи поради малкото опит,който имам реших да спра и да се захвана сериозно с обучението си.Изчетох много теми от форума както и теоритични и технически материал и понатрупах бегла представа с какво се захващам и колко постоянство,пари и време ще са ми нужни.Вслушал съм се в съветите на повечето от вас и с голям интерес следя форума.Тъй като не искам да ви досаждам повече направо ще си задам въпроса.След изпълненията,за които ви споменах,останах без автомобил.Моля за съвет с какъв автомобил би било подходящо да започна да се уча.Имам желание след като го купя и обезопася да започна да тренирам нещата които съм научил на теория и прочел по книги като тази на Собеслав Засада.Друго нещо,за което ще ви помоля да ме насочите към правилен подход-постъпване на школа докато съм нов шофьор с цел избягване на заучаване на погрешни рефлекси и техники или самоубочение последвано от школа за доусъвършенстване.
Благодаря предварително!!!

МнениеПубликувано на: Пон Ное 05, 2007 01:15
от chefo
Школа му е майката във всичко ...от китара до автомобил!!!
Виж възможно най-отгоре в ляво има реклама на школа за пилоти и навигатори!
Успех.

МнениеПубликувано на: Пон Ное 05, 2007 07:43
от Freemad
Благодаря ти chefo.С г-н Жеков вече съм разговарял;)Постарах да разуча повечето неща за да ви спестя задаването на тъпи въпроси та, за школата знам,но въпреки това ми е нужен съвет относно подхода
1. кола,тренировки и школа
2. преди всичко школа
3. можеби друг варянт...

...няма да се повтарям в първия пост са въпросите чийто отговори са ми нужни за да започна каквато и да е адекватна подготовка ще съм благодарен на всякаква помощ :wink:

МнениеПубликувано на: Пон Ное 05, 2007 08:52
от todor hristov
Браво!Ти си най-трезвомислещия бъдещ състезател.Соред мен-школа,още една след това,защото при първото си ограмотяване учащия се респектира,после покупка на подготвен в чужбина състезателен автомобил.Не си прави сам бегачка!Отличен избор за начинаещ е Н2 автомобил.Огледай се за оферти в Чехия,Полша,Унгария

МнениеПубликувано на: Пон Ное 05, 2007 10:05
от P.Solberg
Freemad, ако искаш наистина сериозно да се занимаваш с автомобилен спорт, най-хубаво се насочи към школата на Владо Илиев. Тъкмо си от София, няма да ти се налага да се разкарваш, а там ще научиш наистина актуални неща, все пак ще те учи четирикратния шампион на България Митко Илиев. Курсовете са сега през зимата и съм имал възможността да ги наблюдавам - заслужава си. Идва рали "София", ако имаш възможност отиди до бокса на "БАМС" и ги попитай, надали ще ти откажат информация.

МнениеПубликувано на: Пон Ное 05, 2007 12:07
от tsveti
От кога Митко Илиев преподава уроци в школата на баща си?
Това, че е четирикратен шампион на България не го прави добър треньор. Може и да е, не знам, хора, които са пробвали при него те да кажат, но лично аз мисля, че, ако наистина искаш да се научиш Freemad, трябва да идеш при Владо Илиев.

МнениеПубликувано на: Пон Ное 05, 2007 13:20
от P.Solberg
Митко и Владо заедно водят школата. Сами виждате какво постигна Пламен Кралев. Други пилоти от шампионата също са минали през тяхната школа и постигат значителни успехи.

МнениеПубликувано на: Пон Ное 05, 2007 14:42
от Rally Fan
P.Solberg написа:Други пилоти от шампионата също са минали през тяхната школа и постигат значителни успехи.

Ако несе лъжа, Крум Дончев също е минал през школата на Владо Илиев... но също и през много други школи.

МнениеПубликувано на: Пон Ное 05, 2007 21:23
от 2002turbo
tsveti написа: Това, че е четирикратен шампион на България не го прави добър треньор .
Митко учеше в НСА "Авто-мото"(нещо такова беше специалността) докато бях там и го завърши отдавана ако не се лъжа :idea: :arrow: това е като отговор на въпроса ти дали е треньор.......или поне на хартия.
Друг въпрос е вече как се справя педагогически, защото едно е да си зад волана, друго е, а по някой път и по-трудно да предадеш опита и занията, които имаш :idea Със сигурност обаче мога да кажа, че никой няма да сбърка ако се запише и "открадне" от знанията на сем. Илиеви :D

МнениеПубликувано на: Пон Ное 05, 2007 22:16
от Freemad
На P.Solberg едно голямо БЛАГОДАРЯ !!! останалото е на ЛС

благодаря и на останалите,но за съжаление тепърва започвам с въпросите и мисля,че е разбираемо :wink:
Все още имам нужда от съвет относно тренировачен автомобил.Напълно съм на ясно,че без много пари няма да мина,но съм на етап,в който ми е непосилно да отделя суми като тези които видях за подготвен автомобил.

МнениеПубликувано на: Вто Ное 06, 2007 17:46
от beta_racing
Както някой писа по-горе: "Браво, ти си най-трезвомислещият "кандидат-пилот"!
Напълно го подкрепям и искрено ти се радвам, че имаш толкова много желание и първо си започнал от...........да го нарека "трудното" :lol: - чел си теория, която несъмнено занапред ще ти помогне!

Пожелавам ти успехи и скоро време да те видим по трасетата :D :D

МнениеПубликувано на: Вто Ное 06, 2007 19:04
от SAS_Fen
Относно тренировачния автомобил мога да ти препоръчам(сега много хора ще ме оплюят наи-вероятно)Лада Самара.Даже има една да се продава.Момчето което я кара започна с нея миналата година и показа много добри резултати и колата е доло горе на прилична цена.

МнениеПубликувано на: Вто Ное 06, 2007 19:16
от Lubo
Лично мнение-колкото повече школи,толкова по-добре.Няма най-добра школа :wink: .Томи Макинен при постъпване в неговата школа казва:"Аз ще ви покажа нещата от една гледна точка,а има поне още 101.Важното е да изберете най-правилната за вас"

МнениеПубликувано на: Вто Ное 06, 2007 19:24
от FX7
Ми да , няма научаване тая работа глей ко става с Маркус...ще се пенсионира човека а те му наели частен учител за асвалтовото рали ....

МнениеПубликувано на: Вто Ное 06, 2007 20:22
от Rally_Eon
Мда безспорно първото нещо което трябва да се направи е да минеш през школа, иначе ше бъде вярно като както е Маркус в момента на предпоследното рали в кариерата му (вероятно) и ше се чудиш за какво беше тоя лост до волана :D . Иначе сериозно практика му е майката, и то както трябва да се прави. Те хората отдавна са го измислили ама трябва някои да ти го покаже. Пък после колица и т.н.