Страница 11 от 14

МнениеПубликувано на: Чет Сеп 07, 2006 08:51
от rally86
Има една жига дето се пуска на божура и стана дори шампион в наи-ниския клас,та собственика и (жоро карбуратора)разправя че е около 200 коня.Тои е от добрич ама не знам как да се свържеш с него той може да ти помогне.До колкото знам той дълги години се е занимавал само и единствено с силов тунинг на лади и е магистър в тая област

МнениеПубликувано на: Чет Сеп 07, 2006 20:11
от LadaTunning
rally86 написа:Има една жига дето се пуска на божура и стана дори шампион в наи-ниския клас,та собственика и (жоро карбуратора)разправя че е около 200 коня.Тои е от добрич ама не знам как да се свържеш с него той може да ти помогне.До колкото знам той дълги години се е занимавал само и единствено с силов тунинг на лади и е магистър в тая област


Аз го признавам тоя човек,как се гаври с коли,като Астри и Голфове,но тоя "мит",че Жигата е 200к.с,не ми се вярва.Мога да го повярвам,ако колата е с 16 клапанов Абартов мотор,щото го знам как може да се "напомпи" :twisted: .

МнениеПубликувано на: Чет Сеп 07, 2006 21:22
от rally86
LadaTunning написа:
rally86 написа:Има една жига дето се пуска на божура и стана дори шампион в наи-ниския клас,та собственика и (жоро карбуратора)разправя че е около 200 коня.Тои е от добрич ама не знам как да се свържеш с него той може да ти помогне.До колкото знам той дълги години се е занимавал само и единствено с силов тунинг на лади и е магистър в тая област


Аз го признавам тоя човек,как се гаври с коли,като Астри и Голфове,но тоя "мит",че Жигата е 200к.с,не ми се вярва.Мога да го повярвам,ако колата е с 16 клапанов Абартов мотор,щото го знам как може да се "напомпи" :twisted: .

Звука които издава си е типично ладов,то и аз без дино съм малко преубеден,но тея астри 2.0 16V кво ги прави не е истина

МнениеПубликувано на: Чет Сеп 07, 2006 21:40
от LadaTunning
rally86 написа:
LadaTunning написа:
rally86 написа:Има една жига дето се пуска на божура и стана дори шампион в наи-ниския клас,та собственика и (жоро карбуратора)разправя че е около 200 коня.Тои е от добрич ама не знам как да се свържеш с него той може да ти помогне.До колкото знам той дълги години се е занимавал само и единствено с силов тунинг на лади и е магистър в тая област


Аз го признавам тоя човек,как се гаври с коли,като Астри и Голфове,но тоя "мит",че Жигата е 200к.с,не ми се вярва.Мога да го повярвам,ако колата е с 16 клапанов Абартов мотор,щото го знам как може да се "напомпи" :twisted: .

Звука които издава си е типично ладов,то и аз без дино съм малко преубеден,но тея астри 2.0 16V кво ги прави не е истина


Неща да се заяждам с теб rally86,но били ми обиснил как так по слух ги измери тия 200 к.с. и как и аз да си направя от стандартен ладов/жигулов мотор 200 коня,щото аз повече от 150-160 коня(измерени)не съм видял.

МнениеПубликувано на: Чет Сеп 07, 2006 22:21
от MIROSLAV MARINOV
Понеже не си падам по драг рейсинга и никога не съм ходил на Божурище искам да попитам кво толкова ги прави жигата астрите.С колко метра ги бие на финала.Колко тежи жигата и колко тежат астрите.Знаете ли че съществува критерий килограм на конска сила който определя вървежа на една кола.Преди години на писта София едно юго ,което тежеше 600кг и беше 140к.с вървеше наравно с една сиера ,която тежеше 1300кг и беше 300кс.Така че мисля че е съвсем реално при 150-160 коня мотор на жигата тя да вземе някаква малка преднина на астрата.

МнениеПубликувано на: Чет Сеп 07, 2006 22:29
от LadaTunning
MIROSLAV MARINOV написа:Понеже не си падам по драг рейсинга и никога не съм ходил на Божурище искам да попитам кво толкова ги прави жигата астрите.С колко метра ги бие на финала.Колко тежи жигата и колко тежат астрите.Знаете ли че съществува критерий килограм на конска сила който определя вървежа на една кола.Преди години на писта София едно юго ,което тежеше 600кг и беше 140к.с вървеше наравно с една сиера ,която тежеше 1300кг и беше 300кс.Така че мисля че е съвсем реално при 150-160 коня мотор на жигата тя да вземе някаква малка преднина на астрата.


Жигата ги бие,за метри на финала незнам,не съм бил там,това което знам е от тунинг-форума.Доколкото се сещам държи някакъв рекорд,не съм се интересувал по-подробно.Знам,че е доста олекотена-плексиглас на прозорците,никакви седалки,стелки,ролбари,общо взето всичко е махнато вътре в колата.Абе на практика от нея остава само едно купе,4 колелета,една седалка и един волан.Това е.

МнениеПубликувано на: Чет Сеп 07, 2006 22:43
от LadaTunning
Ако някой има желани да преведе тази статия :arrow: http://autorallye.webz.cz/lada5.html
Там Жигулката е 200 к.с.,поне това бегло аз си преведох :lol: .

МнениеПубликувано на: Чет Сеп 07, 2006 23:36
от rally86
LadaTunning написа:
rally86 написа:
LadaTunning написа:
rally86 написа:Има една жига дето се пуска на божура и стана дори шампион в наи-ниския клас,та собственика и (жоро карбуратора)разправя че е около 200 коня.Тои е от добрич ама не знам как да се свържеш с него той може да ти помогне.До колкото знам той дълги години се е занимавал само и единствено с силов тунинг на лади и е магистър в тая област


Аз го признавам тоя човек,как се гаври с коли,като Астри и Голфове,но тоя "мит",че Жигата е 200к.с,не ми се вярва.Мога да го повярвам,ако колата е с 16 клапанов Абартов мотор,щото го знам как може да се "напомпи" :twisted: .

Звука които издава си е типично ладов,то и аз без дино съм малко преубеден,но тея астри 2.0 16V кво ги прави не е истина


Неща да се заяждам с теб rally86,но били ми обиснил как так по слух ги измери тия 200 к.с. и как и аз да си направя от стандартен ладов/жигулов мотор 200 коня,щото аз повече от 150-160 коня(измерени)не съм видял.

Значи аз не твърдя че 100% е 200к.с. единствено съм 100% сигурен че е с ладов двигател.Та астрите ги бие като шкембе у довар в неиния клас нема кола дето да и земе старта,единствено тя по мои наблюдения е с гуми за драг които ги погрява преди всеки старт.

МнениеПубликувано на: Чет Сеп 07, 2006 23:43
от rally86
MIROSLAV MARINOV написа:Понеже не си падам по драг рейсинга и никога не съм ходил на Божурище искам да попитам кво толкова ги прави жигата астрите.С колко метра ги бие на финала.Колко тежи жигата и колко тежат астрите.Знаете ли че съществува критерий килограм на конска сила който определя вървежа на една кола.Преди години на писта София едно юго ,което тежеше 600кг и беше 140к.с вървеше наравно с една сиера ,която тежеше 1300кг и беше 300кс.Така че мисля че е съвсем реално при 150-160 коня мотор на жигата тя да вземе някаква малка преднина на астрата.

Колата е подготвена само и единствено за драг.Свалено е всичко възможно.Освен тези работи дето спомена Lada tuning са свалени и работи като фарове,стопове,машинки на врати,кори,табло,ел. инсталация(маи има само един обортомер)дръжки на вратите.Не си спомням точно ама ако не се лъжа една жига е около 900кг ,според мен от това олекотяване дето е направено са свалени 200-250 кг

МнениеПубликувано на: Пет Сеп 08, 2006 00:23
от K_Power
Тая жигула е само за драг, знам, че е със заварен диференциал, прави сметка значи! Преди тя е била бегачка до колкото знам, ама на фона на това тя как е подготвена и как са подготвени например въпросните Голфове и Астри, все едно да сравняваш Митсуби Лансер Ево ВРЦ от 2002 с Митсубиши Лансер Ево 7 Гр. Н, разбираш ли ...

МнениеПубликувано на: Пет Сеп 08, 2006 08:15
от rally86
Eто я и нея

МнениеПубликувано на: Пет Сеп 08, 2006 08:16
от rally86
това също е от добричката школа

МнениеПубликувано на: Пет Сеп 08, 2006 13:05
от OGN
ето тука можете да видите Жигулито в деиствие
http://www.motoavangard.com/mpegs/Drag_Racing.wmv

МнениеПубликувано на: Пет Сеп 08, 2006 13:08
от OGN
rally86 написа:
LadaTunning написа:
rally86 написа:
LadaTunning написа:
rally86 написа:Има една жига дето се пуска на божура и стана дори шампион в наи-ниския клас,та собственика и (жоро карбуратора)разправя че е около 200 коня.Тои е от добрич ама не знам как да се свържеш с него той може да ти помогне.До колкото знам той дълги години се е занимавал само и единствено с силов тунинг на лади и е магистър в тая област


Аз го признавам тоя човек,как се гаври с коли,като Астри и Голфове,но тоя "мит",че Жигата е 200к.с,не ми се вярва.Мога да го повярвам,ако колата е с 16 клапанов Абартов мотор,щото го знам как може да се "напомпи" :twisted: .

Звука които издава си е типично ладов,то и аз без дино съм малко преубеден,но тея астри 2.0 16V кво ги прави не е истина


Неща да се заяждам с теб rally86,но били ми обиснил как так по слух ги измери тия 200 к.с. и как и аз да си направя от стандартен ладов/жигулов мотор 200 коня,щото аз повече от 150-160 коня(измерени)не съм видял.

Значи аз не твърдя че 100% е 200к.с. единствено съм 100% сигурен че е с ладов двигател.Та астрите ги бие като шкембе у довар в неиния клас нема кола дето да и земе старта,единствено тя по мои наблюдения е с гуми за драг които ги погрява преди всеки старт.

смятам че е с сликове за писта.....

МнениеПубликувано на: Пет Сеп 08, 2006 15:17
от Rally Fan
rally86 написа:Eто я и нея


Туй е Гошо Карбуратора бе ... не го ли знаете... може би най-коравата Жилиета в цяла България...истинска кола.