ОБМЯНА НА ОПИТ

Всичко свързано с рали спорта, което не се вписва в по-горните категории

Мнениеот MIROSLAV MARINOV » Нед Авг 06, 2006 00:20

Превал или още било е най-високата точка на даден участък от трасето.Той е често употребяван термин в записките на навигатора.Карайки срещу него се вижда сомо хоризонт и е много важно какво има след него или на него.Ако след него има дълга права минаваш на пълна газ.Ако на него има лек завой-шестица минаваш пак с газ но преди това подготвяш колата в оптимална траектория.Ако веднага след превала има остър завой спираш преди него защото след него колата за момент олеква и може да загуби сцепление.
Аватар
MIROSLAV MARINOV
 
Мнения: 602
Регистриран на: Вто Мар 07, 2006 19:35
Местоположение: SOFIA
Име: Мирослав Маринов

Мнениеот OgyWRC » Сря Авг 09, 2006 11:48

След Fiat рали ми се промени представата за превал ... такива по нашите трасета почти няма :-). За сметка на това комшиите си слагат асфалта направо върху релефа и се получават странни пътища. Записките трябва да са триизмерни ;-)
За английските думички, защо не?! Всеки екипаж сам си преценява, въпреки че е малко неестествено двама бългаи да си говорят на английски. Но как по-бързо ще кажете don't cut :D
Аватар
OgyWRC
 
Мнения: 874
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 10:40
Местоположение: София, Търново
Име: Огнян Герджиков

Мнениеот RaPiD » Сря Авг 09, 2006 12:06

не режи, кое му е толкова по-дългото и по сложното? По скоро обратното
Аватар
RaPiD
 
Мнения: 2803
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 00:40
Местоположение: София
Име: Асен Иванов

Мнениеот rally86 » Сря Авг 09, 2006 14:16

e аиде пък сега ще говорят на англииски,то на турски е сигурно още по късо.ти требва много добре да знаеш некои език за да не се получи грешка
http://kostenetsrt.net/ -Всичко за Мазда,фойерверките и деиността на групата ни
Аватар
rally86
 
Мнения: 385
Регистриран на: Сря Апр 19, 2006 13:17
Местоположение: Костенец
Име: Владимир Бахчаванов

Мнениеот OgyWRC » Сря Авг 09, 2006 14:25

Е, за това казвам, че на всеки му звучи по различен начин ;-) Има много примери от света на рали спорта.

А тук някои хора и на български не успяват да пишат :D
Аватар
OgyWRC
 
Мнения: 874
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 10:40
Местоположение: София, Търново
Име: Огнян Герджиков

Мнениеот P.Solberg » Сря Авг 09, 2006 14:38

Преди е имало случай, когато един варненски пилот, не мога точно да се сетя кой беше, караше с глухоням навигатор. Как е ставала комуникацията - не знам.
Аватар
P.Solberg
 
Мнения: 4881
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 13:47
Местоположение: Варна
Име: Владимир Гатев

Мнениеот rally86 » Сря Авг 09, 2006 14:51

щом са карали значи са намерили начин ,някои запознат може да каже подробности
http://kostenetsrt.net/ -Всичко за Мазда,фойерверките и деиността на групата ни
Аватар
rally86
 
Мнения: 385
Регистриран на: Сря Апр 19, 2006 13:17
Местоположение: Костенец
Име: Владимир Бахчаванов

Мнениеот chefo » Нед Авг 13, 2006 10:34

Имаше един вид състезания с едни лодки,които завиваха много яко и натоварванията бяха адски големи-та там до колкото помня имаше също навигатор,който жестикулираше.Не се бъркайте с онези с реактивните двигатели(те па на тях главите им са направо празни) пък и тези,за които говоря се състезаваха на по-спънати ``трасета``.
Long live rock n` roll
Аватар
chefo
 
Мнения: 971
Регистриран на: Сря Апр 20, 2005 23:08
Местоположение: Под тепетата
Име: Стефан Лазаров

Мнениеот BradurS » Пон Авг 28, 2006 21:26

Я ми кажете вярно ли е и ако е вярно защо например ако участвам във всички кръга на планинския шампионат накрая няма да ми считат най-слабите резултати от едно състезание...?
Honda - The Power Of Dreams
Аватар
BradurS
 
Мнения: 2958
Регистриран на: Вто Авг 09, 2005 15:23
Местоположение: Севлиево, В. Търново
Име: Ивайло Христов

Мнениеот MIROSLAV MARINOV » Пон Авг 28, 2006 22:57

В годишника за автомобилен спорт за 2006 та пише че за планинско класирането става по следния начин: при проведени 4 кръга се взимат резултатите от всичките.При проведени от 4 до 6 кръга - минус един резултат.При 7 и повече проведени кръга - минус два резултата.Естествено ти вадят състезаниятя в които не си участвал или в които си отпаднал ,а ако си ги завършил всичките ти вадят най слабите резултати.
Аватар
MIROSLAV MARINOV
 
Мнения: 602
Регистриран на: Вто Мар 07, 2006 19:35
Местоположение: SOFIA
Име: Мирослав Маринов

Мнениеот BradurS » Вто Авг 29, 2006 10:35

Аха. Значи сега се вадят две състезания.
А можеш ли да ми обясниш защо? Каква е логиката? Нещо не разбирам...
Honda - The Power Of Dreams
Аватар
BradurS
 
Мнения: 2958
Регистриран на: Вто Авг 09, 2005 15:23
Местоположение: Севлиево, В. Търново
Име: Ивайло Христов

Мнениеот MIROSLAV MARINOV » Вто Авг 29, 2006 19:07

Ами просто такъв е регламента.А сигурно има някаква логика.Когато състезанията са повече на брой не всеки може да участва във всичките по различни причини: отдалеченост на състезанието,технически причини и др.Може да участваш във всичките но да ти се счупи колата и ако следващото състезание е другата седмица ти се проваля сезона.Затова се дава тази възможност да порпуснеш старт без това да ти провали класирането.
Аватар
MIROSLAV MARINOV
 
Мнения: 602
Регистриран на: Вто Мар 07, 2006 19:35
Местоположение: SOFIA
Име: Мирослав Маринов

Мнениеот LadaTunning » Съб Сеп 02, 2006 19:39

Незнам дали тук е мястото,но да питам...как се турбинира карбораторен двигател.littleredaudi мисля,че преди ти се опитваше преди да турбинираш ладов двигател.Моля,сподели как стоят нещата и предполагам има голямо "ходене по мъките" и какъв е крайния резултат.
Аватар
LadaTunning
 
Мнения: 172
Регистриран на: Съб Окт 08, 2005 13:46
Местоположение: Нова Загора
Име: Живко Йорданов

Мнениеот autofun » Сря Сеп 06, 2006 18:31

Аз искам да питам,освен от карборатори и вал или цялостно "припилване"на мотора,от какво друго ладичките стават по 160,а дори и по 200 коня?
Аватар
autofun
 
Мнения: 2
Регистриран на: Сря Сеп 06, 2006 17:37
Местоположение: Plovdiv

Мнениеот LadaTunning » Сря Сеп 06, 2006 19:40

autofun написа:Аз искам да питам,освен от карборатори и вал или цялостно "припилване"на мотора,от какво друго ладичките стават по 160,а дори и по 200 коня?


Доста труден въпрос и това за 200 коня малко ми се струва "митично".Напълно реални могат да бъдат около 180 к.с.,ама и там работата е много спорна,защото трябва да се доработят много неща-клапани,глава,по-леки бутала(титаниеви :twisted: ),олекотяване на кол. вал,маховик,по-лек притискателен диск със съединител,вискока степен на сгъстяване и още куп работи,който също имат значение за няколко к.с. отгоре-свещи,запалване,изпъскателна система,филтри,нискоомни бобини и т.н.
Аватар
LadaTunning
 
Мнения: 172
Регистриран на: Съб Окт 08, 2005 13:46
Местоположение: Нова Загора
Име: Живко Йорданов

ПредишнаСледваща

Назад към Обща дискусия

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта

cron