Страница 9 от 14

МнениеПубликувано на: Чет Авг 03, 2006 16:16
от rally86
до колкото знам с бензин от бензиностанцията(100+ октана) като си слагат добавки и има ограничение на % олово ама незнам колко е

Изображение

МнениеПубликувано на: Чет Авг 03, 2006 17:07
от chefo
Виж тук- http://forum.rally-club.net/viewtopic.php?t=1687
Даже Крисо ми отговаря(дано не се сърди тоз човек за един два мои поста)

МнениеПубликувано на: Чет Авг 03, 2006 23:08
от MIROSLAV MARINOV
Темата с навигаторските записки е много обширна и не може да се изчерпа само с няколко изречения но ще кажа някои неща.Най добрите записки са тези които позволяват на екипажа да премине по трасето най-бързо.Системите са много и всеки избира най оптималната за него.Държа да кажа че от първото си рали карам само със собствени записки./Има колеги които 10 години карат само с чужди/.До 2001ва карахме със 4 сложности на завоя: лек,объл,остър и обратен със съответните пояснения.По тази система караха скандинавците и анличаните.С нея Канкунен стана 4 пъти световен шампион.След 2002ра караме със сложности на завоя от 1 до 6 като 6 е най лекия а едно много рядко се използува.Която и система да се използва задължително трябва да се вкарат допълнителни пояснения.На едно състезание един колега се удари на един завой.Сравнихме записките: На неговите пишеше ЛЯВ 3 , а на мойте пишеше ЛЯВ 3 ДЪЛЪГ !! ЗАТВОРЕН.Всяка отсечка има много малък брой критични завои.Когато се движиш прекалено бързо на тренировка вниманието ти е раздвоено и стремейки се да не се удариш в насрещно движеща се кола пропускаш важни подробности.Пиша по възможно най краткия начин дано бъда разбран.По нагоре мисля че plm като казваще на феновете да пробват записките за Хеброс нямаше пердвид да си счупят главите,а да следят завоите по записките за да видят за какво става въпрос.По нататък като имам възможност ще сканирам фрагмент от мои записки и ще ги коментирам.Надявам се че за някой ще са интересни.

МнениеПубликувано на: Пет Авг 04, 2006 01:50
от K_Power
Със сигурност ще бъдат интересни батенце! Използвате този тип система, който се използва от всички! Почти няма единица завой, както и 6-ца, лека чупка! Моето мнение, аз ако карам бих направил следното! Вземам няколко вида записки, от всичките няколко вида, например си избирам тези неща от тях, който най-лесно и най-бързо ги асимилираш, без да се замисляш! Например за режене на завоя, ако карам, много по-бъзро ще асимилирам например CUT отколкото РЕЖИ! Пламенчо, преди време ми беше показвал едни неща за записките на Маркус Грьонхолм и тимо Раутиайнен! В тях имаше някои доста интересно неща, например за записването на правите спетяват едната нула и да кажем например 50 метра права, навигатора диктува 5, не 50 ... на мен лично, някои от английските термини за записки, малка част от тях ги асимилирам по-лесно отколкото на български! Незнам на какво се дължи това, може би много гледане на онборд от световния шампионат! Но като цяло аз лично на едно и също трасе бих пробвал няколко от стандартните начина за водене на записки и някой вид измислен си от мен и се гледат резултатите и се анализира всичко до последната подробност и се вижда и преценява, кое е по-удачно и п-добро!

МнениеПубликувано на: Пет Авг 04, 2006 02:29
от crapbag
Ако си играл на рали симулатори където навигатора ти диктува на английски съвсем нормално да си свикнал на английките термини:) А и както ти каза cut е само една сричка и се възприема мн по добре от режи примерно. Като стана дума за английски и български записки се чудя в българските какво се използва за "Crest" по мои наблюдения една от най-често използаваните инструкции :?: :wink:

МнениеПубликувано на: Пет Авг 04, 2006 11:01
от damon
crapbag написа:Като стана дума за английски и български записки се чудя в българските какво се използва за "Crest" по мои наблюдения една от най-често използаваните инструкции :?: :wink:


Превал.

МнениеПубликувано на: Пет Авг 04, 2006 13:08
от OGN
до колкото знам автомобилите от група ''Х'' нямат ограничения на използваните горива(могат да използват за гориво каквото си искат)
нека запознатите кажат повече.

МнениеПубликувано на: Пет Авг 04, 2006 14:36
от K_Power
Ми че то в другите коли какви са ограниченията за използваните горива!? А и няма как да ти разберат с какво гориво си карал и какво си мешал в него, трябва да се вземе проба, после да се направи анализ в лабаратория ... не вярвам да се прави това!

МнениеПубликувано на: Пет Авг 04, 2006 15:20
от rally86
е то така всеки ше си сипва квот си иска,както писах и по горе има ограничение в %олово в бензина

МнениеПубликувано на: Съб Авг 05, 2006 00:13
от K_Power
Добре, айде да те видя е така източваш от една кола бензин и от друга и ми правиш изследвания на горивото, тест за олово, къде ше го правиш, насред паркинг или ...

МнениеПубликувано на: Съб Авг 05, 2006 04:30
от rally86
така съм прочел а че в българия нема такава практика тва е друго нешто.а технологиите са достатъчно развити че да можеш да си правиш кви ли не тестове насред пътя


Изображение

МнениеПубликувано на: Съб Авг 05, 2006 05:57
от K_Power
Добре де, като се бараш за най-голямата батка, айде е така да видим какво е това бензина, какво съдържа и как се получава, слушам те!!!

МнениеПубликувано на: Съб Авг 05, 2006 09:37
от MIROSLAV MARINOV
За записките както казах всеки ги прави така както му е удобно.Английския прочит е най кратък но не е уместно при четене на български да вкарваш отделни английски термини.Както се вижда почти всички пилоти от ВРЦ-то четат на собствените си езици.Изключение правят смесените екипажи.И опита в правенето на записките става на трасето в реални условия а не в къщи пред симулатора и на фотьойла.Нали знаете че всичко подкрепям с пример.Крисо казва че завой 6-ца няма,той е само чупка.При определени условия е така.А какво ще кажеш ако има гъста мъгла или шестицата е на превал.Затова всеки завой трябва да е в записките защото липсата му в записките при дадени условия може да ти изиграе лоша шега.

МнениеПубликувано на: Съб Авг 05, 2006 19:26
от The_Machine
Какво е превал? :roll:

МнениеПубликувано на: Съб Авг 05, 2006 23:42
от rally86
K_Power написа:Добре де, като се бараш за най-голямата батка, айде е така да видим какво е това бензина, какво съдържа и как се получава, слушам те!!!


които не е учил химия си е за него немада се правя на химик и да ти обяснявам а и темата е съвсем друга за добавките

П.С. о извиняваи ти сигурно още си малък и не си учил такива работи

Изображение