Страница 1 от 14

ОБМЯНА НА ОПИТ

МнениеПубликувано на: Съб Юли 22, 2006 20:50
от rally86
ПРЕДЛАГАМ В ТАЗИ ТЕМА ВСЕКИ ДА ЗАДАВА ВЪПРОСИ ОТНОСНО БЕГАЧКИТЕ,ЗА УСТРОИСТВОТО ИМ ,ИНТЕРИОР,ЕКСТЕРИОР КОЕ КАК СЕ ПРАВИ И ЗАЩО Е ТАКА

ЗНАМ ЧЕ НА МНОГО ХОРА ЩЕ ИМ Е ИНТЕРЕСТНО ДА РАЗБЕРАТ НЯКОИ ПОДРОБНОСТИ СВЪРЗАНИ С БЕГАЧКИТЕ

МОЯТ ВЪПРОС Е НАИСТИНА ЛИ РОУБАРИТЕ СЕ МОНТИРАТ КАТО ЦЯЛА ЗГЛОБКА В КОЛАТА А НЕ ТРЪБА ПО ТРЪБА?

МнениеПубликувано на: Съб Юли 22, 2006 21:16
от P.Solberg
Ролбара, поне нашия, се състои от две части, които след като се вкарат в купето се заваряват една за друга.

МнениеПубликувано на: Нед Юли 23, 2006 00:03
от BOXER
От какъв материал са тръбите?

МнениеПубликувано на: Нед Юли 23, 2006 00:17
от K_Power
Стомана!

МнениеПубликувано на: Нед Юли 23, 2006 02:45
от rally86
искам да питам на танев в субаруто забелязах един пластмасом съд точно
под мястото кадето трябва да е задната кора тва резервоар ли е ?

ИЗВИНЯВАМ СЕ НА МОДЕРАТОРИТЕ ЧЕ НЕ СЪМ СЛОЖИЛ ТЕМАТА НА ПОДХОДЯЩОТО МЯСТО

МнениеПубликувано на: Нед Юли 23, 2006 03:22
от K_Power
Малко не се изказа много ясно, ако говориш затова на снимката, да, това е резервоар!

МнениеПубликувано на: Нед Юли 23, 2006 07:50
от Rally Fan
Мен пък ме интересува Шпер диференциала, как се прави и ако искам да си сложа такъв къде и кой би се захванал с това. Също ме интересува и как се прави правата ск. кутия, защото съм чувал, че някои от момчетата с ладите т.нар. лададжии сами си правят кутиите?! Мерсим предварително! :) :lol: :roll:

МнениеПубликувано на: Нед Юли 23, 2006 11:18
от The_Machine
Доколкото знам ролбарите се правят от тънкостенни неръждаеми тръби - по-леки са от черната стомана , но достатъчно здрави.
Правозъбите скоростни кутии... поръчват се някъде зъбчатките и се нареждат в стандартна кутия - скъпа занимавка и на много малко места правят зъбчатки... Диференциалите с ограничено приплъзване не се правят , а се купуват - поне при ладите се подменят сателитите и планетите , пиньона и короната си остават от стандартен диф...

МнениеПубликувано на: Нед Юли 23, 2006 13:28
от K_Power
За ралбарите, в хомологационния фиш за Ево8 и Ево9 за раздел ролбар, материал от който е изработен пише стомана. Зависи, купува се целия комплект както е, правоъбата скоростна кутия, точно така, изболзва се търбуха от старата и се нарежда всичко вътре, за ладата удоволствието не е чак толкова скъпо, колкото за нещо друго! А има и правозъба скоростна кутия със синхрони и без синхрони, тая без синхроните е т.н. догбокс

МнениеПубликувано на: Нед Юли 23, 2006 14:00
от rally86
K_Power написа:Малко не се изказа много ясно, ако говориш затова на снимката, да, това е резервоар!


да за това става въпрос

какви пари излиза шпера за лада

а за кутията какво имаш впредвид не толкова скъпо

МнениеПубликувано на: Нед Юли 23, 2006 15:51
от The_Machine
Спрямо другите коли :)
Иначе сигур под 1000-2000 лв трудно ще ти стъпи - говоря примерно , не съм запознат с конкретни цени.
Шпер втора ръка се намира за около 200-400 лв.

МнениеПубликувано на: Нед Юли 23, 2006 19:45
от txl
Който се интересува от детайли около ролбарите, трябва да погледне Article 253 Safety Equipment (Rallies, Off-Road) от приложение J на ФИА. Надълго и нашироко е обяснено кое как трябва да е по отношение на оборудването за безопасност, включително и ролбарите. Например за материала, от който трябва да са направени:
Cold drawn seamless unalloyed carbon steel (see below) containing a maximum of 0.3 % of carbon

Note : For an unalloyed steel, the maximum content of additives is
1% for manganese and 0.5% for other elements.
In selecting the steel, attention must be paid to obtaining good
elongation properties and adequate weld ability.
The tubing must be bent by a cold working process and the
centreline bend radius must be at least 3 times the tube diameter.
If the tubing is ovalised during bending, the ratio of minor to major
diameter must be 0.9 or greater.
Articles 8.1 to 8.3 inclusive concern rollbars manufactured without
a certificate from an ASN (article 8.4) or from the FIA (article 8.5).

МнениеПубликувано на: Нед Юли 23, 2006 19:54
от BradurS
Аз се чудя какво означава сенквеционална скоростна кутия(не съм сигурен как се пише). Аз се досещам какво е ама питам за всеки случай :)

МнениеПубликувано на: Нед Юли 23, 2006 20:04
от txl
Пише се сенквенциална. Или може би секвенциална, като sequence. Sequence - редица, се(н)квенциална - подредена.

МнениеПубликувано на: Нед Юли 23, 2006 20:10
от BradurS
А в това число влиза ли че се привключват скоростите без да се отпуска гаста?