ОБМЯНА НА ОПИТ

Всичко свързано с рали спорта, което не се вписва в по-горните категории

Мнениеот rally86 » Съб Юли 29, 2006 20:13

за н2 аз лично одобрявам саксото вижда ми се с наи големи възможности и динамика
http://kostenetsrt.net/ -Всичко за Мазда,фойерверките и деиността на групата ни
Аватар
rally86
 
Мнения: 385
Регистриран на: Сря Апр 19, 2006 13:17
Местоположение: Костенец
Име: Владимир Бахчаванов

Мнениеот K_Power » Нед Юли 30, 2006 12:22

Пежо 106 фаза 2 не е до 2006 ...
Kristian Metodiev Pavlov
VW MANIAC
Изображение
Аватар
K_Power
 
Мнения: 2636
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 00:57
Местоположение: гр. Банкя
Име: Кристиян Павлов

Мнениеот chefo » Пон Юли 31, 2006 22:30

[quote="Ferjancz"]за системите на четене на записки не мисля , че може да се конкретизират в някакви системи! да определено се ползват няколко вида четене "6" до "1" и от "1" до "6" даже и до "7" ! за някои "+" и "-" означават "с газ" или "без газ" , за други "вън" или "вътре". някои ползват за два последователни завоя "със" други "веднага". като цяло диктуването на записки е доста индивидуално за всеки пилот! дори и с "круши" и "ябълки" да се диктуват завоите, важното в края на краищата е пилота да може да си представи какъв завой следва!

Мисля че не стана много ясно от написаното,по простата причина че не е толкова просто и си има тънкости.Другото е че доста хора има,които са бая навътре със записките и си правят пас.Ще е хубаво и те да се включат-няма да изброявам щото се знае на кои бащите има са навигатори и ако не се лъжа има бивши такива... :?: (може и да съм в грешка)
Прост пример е например ляв много бърз 5-6 (по възходящ ред) и след него обратен дясен,преди който трябва да се спира направо във самия ляв завой-как ще се издиктува това нещо :?: :?: :?:Също така и термините за правилната траектория(don`t cut например) Дано да ме разбрахте какво искам да кажа...
Long live rock n` roll
Аватар
chefo
 
Мнения: 971
Регистриран на: Сря Апр 20, 2005 23:08
Местоположение: Под тепетата
Име: Стефан Лазаров

Мнениеот K_Power » Пон Юли 31, 2006 23:29

Начини на записки има много! Има начини когато се записва и на кой завой на коя скорост да мине, за всеки пилот си прави сам сметка как най-лесно го възприема и кое е най-близко до него. Да си направиш собствена легенда за водене на записки не е никак трудно! Аз съм си правил две три такива! И някои неща може да ги асимилираш по-добре от една система за записки, но други неща от друг вид система и мже да си направиш най-доброто за себе си. 6-ца завой почти няма, то това е съвсем лека извивка на пътя! Имам още какво да напиша, но сега малко ме мързи, а и доста повече може да напише Даниел(Dandi) относно навигаторските истории!!!
Kristian Metodiev Pavlov
VW MANIAC
Изображение
Аватар
K_Power
 
Мнения: 2636
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 00:57
Местоположение: гр. Банкя
Име: Кристиян Павлов

Мнениеот Ferjancz » Вто Авг 01, 2006 09:30

chefo написа:Прост пример е например ляв много бърз 5-6 (по възходящ ред) и след него обратен дясен,преди който трябва да се спира направо във самия ляв завой-как ще се издиктува това нещо :?: :?: :?:Също така и термините за правилната траектория(don`t cut например) Дано да ме разбрахте какво искам да кажа...


еми може да се прочете ляв 5 минус " с " или " веднага в " десен 1 или 2 . като и двата завоя се прочитат преди левия ! може да се добави
"спирачки " . но пак казвам , че всеки си диктува както на пилота му е удобно да чува завоите! трябва да ви кажа има пилоти със завой 7 например , дори има и такива с 1/2 примерно 4 1/2. колкото и странно да ви звучи , но явно на пилота така му е по лесно , навигарота така му диктува !
3, 2, 1 старт - D4+, 120, L3заL3+ рано, D6 скача, 100, D3 неравности, 150 локви.....................мдаааааа, гаси!


Изображение
Аватар
Ferjancz
Администратор
 
Мнения: 1584
Регистриран на: Вто Май 10, 2005 14:47
Местоположение: София, Троян
Име: Павлин Калчев

Мнениеот OgyWRC » Вто Авг 01, 2006 11:44

Мисля, че голямото майсторство не е само в "лексиката" на записките, но и в правилната преценка при описване на трасето. Повечето пилоти тук тренират на пълна газ, за да успеят да оценят трасето и пак са далеч от преминаване по време на състезание. За разлика от нас, професионалистите и при едно преминаване с 60 км./ч. "виждат" завоите и правят точни записки, които се коригират при първото състезателно минаване на отсечката. Как го постигат не знам, но мисля че ако бензина за "опознаване" на трасето отиде за "опознаване" на състезателния автомобил и собствения стил на пилота, тогава ще има по-добър резултат. Но всичко това е многосубективно.
За да допълня за записките, много различно е и предварението с което се диктуват завоите, обърнете внимание във WRC колко завоя напред се чете, но и скоростта е голяма :D
Аватар
OgyWRC
 
Мнения: 874
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 10:40
Местоположение: София, Търново
Име: Огнян Герджиков

Мнениеот plm » Вто Авг 01, 2006 22:45

OgyWRC написа:...Повечето пилоти тук тренират на пълна газ, за да успеят да оценят трасето и пак са далеч от преминаване по време на състезание. За разлика от нас, професионалистите и при едно преминаване с 60 км./ч. "виждат" завоите и правят точни записки...:D

Точно така е, за съжаление.
Но, може би е така защото и сега в тази тема се търси/ иска всичко смляно, готово. Така няма да стане.
Може да намерите записки от всеки. Но,това няма да гарантира добър резултат. Записките са индивидуални. Разбира се, добре е да се познава опита на водещи екипажи. Но, след това е необходимо много добро премисляне и избор на най-доброто за екипажа, а това май е най-трудно.
Тази тематика доста е дискутирана тук.
Даже преди повече от година показах записки/"работещи"/ от класически трасета у нас. Има и от Пещера. Може сега на Хеброс като отивате към мястото за гледане там да карате по тях.
И после кажете резултата.
plm
 
Мнения: 4137
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:20
Местоположение: София
Име: Пламен Петков

Мнениеот chefo » Сря Авг 02, 2006 02:33

Между другото от Plm очаквах да се включи най-активно за записките.
Long live rock n` roll
Аватар
chefo
 
Мнения: 971
Регистриран на: Сря Апр 20, 2005 23:08
Местоположение: Под тепетата
Име: Стефан Лазаров

Мнениеот plm » Сря Авг 02, 2006 20:42

chefo написа:Между другото от Plm очаквах да се включи най-активно за записките.

Защото за пореден път се отваря такава тема тук и се знаем вече.
И като се разбере, че не е достатъчно копирането на записки, а трябва много работа за да прецени/оцени/опише един завой възможно най-правилно с едно-две минавния темата отшумява.
Спомням си Валери Великов/бог да го прости/- той работеше много и в това направление и имаше резултати. И с техниката се справяше по своему. Затова за мен е велик, защото не копираше сляпо, а осмисляше нещата и ги развиваше/приспособяваше към неговите представи. Винаги около него се усещаше новаторство. Казвам усещаше, защото той споделяше. Преди или по време на състезания винаги около него имаше голяма група състезатели и всеки пита как да си направи колата, или как да мине този или онзи завой... И получава коректен отговор или обяснение.
Малко се отклоних, но мисля, че не е излишно, защото Валери създаде нов начин на записване.
Мога само да пожелая и вие да срещнете и да се запознаете с такъв състезател и човек. Усещането е неописуемо!
Абсолютно съм съгласен с написаното от Оги малко по-горе.
Убеден съм, че има пилоти преминали трасета ...500 пъти. И 5000 пъти да ги преминат те така виждат, преценяват завоя. Това е.
В същото време идват чужденци, минават два пъти и дават по-добри времена.
Мисля, че няма нужда да се конкретизирам с примери.
plm
 
Мнения: 4137
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:20
Местоположение: София
Име: Пламен Петков

Мнениеот plm » Сря Авг 02, 2006 23:24

Охххх....
Как да започна?
Не се учудвам, че няма отзиви тук.
Отдавна съм се убедил, че уж много се работи у нас, много сме изморени вечер.
Но, после отиваме на ресторант, кафене...
Много добре.
Но, май като влезнем в Европа ще трябва да забравим кафенетата.
Да си живеем живота докато не сме в Европа.
plm
 
Мнения: 4137
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:20
Местоположение: София
Име: Пламен Петков

Мнениеот FX7 » Чет Авг 03, 2006 01:27

PLM , удивен съм от всичко което си написал ! , ама само недей така :
:"Даже преди повече от година показах записки/"работещи"/ от класически трасета у нас. Има и от Пещера. Може сега на Хеброс като отивате към мястото за гледане там да карате по тях.
И после кажете резултата"
Защото може би резултатите ще са плачевни челни удари , потрошени коли и мантинели .... Не казвам че записките не са точни (даже май че си нямам и на представа за к'во иде реч ) ... ама представи си всеки дебил да почне да се пробва ....мани дебилите ама е пълно и с наркомани както виждаме !
Аватар
FX7
 
Мнения: 930
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 11:21
Местоположение: Sofia
Име: Delkaite go profila

Мнениеот crapbag » Чет Авг 03, 2006 02:19

E те хората няма да карат със състезателно темпо де :shock: , щи си карат както обикновено просто като четат записките ще виждат реално за какво се отнасят :wink:
crapbag
 
Мнения: 132
Регистриран на: Вто Юли 19, 2005 22:01
Местоположение: София

Мнениеот rally86 » Чет Авг 03, 2006 09:16

е то не може току така взимаш едни записки и газ съгласен съм с колегата по горе че ще има много трупове.а ако си караш като хората за какво въобще са ти записки

Изображение
http://kostenetsrt.net/ -Всичко за Мазда,фойерверките и деиността на групата ни
Аватар
rally86
 
Мнения: 385
Регистриран на: Сря Апр 19, 2006 13:17
Местоположение: Костенец
Име: Владимир Бахчаванов

Мнениеот Rally Fan » Чет Авг 03, 2006 15:14

Преди да направиш кавквито и да е записки, първо трябва да се научиш да ги чуваш !
Изображение

If you doubt - Flat Out !!!
Colin McRae
Аватар
Rally Fan
 
Мнения: 1297
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 00:26
Местоположение: Дясната Седалка
Име: Chavdar Sabev

Мнениеот Мечо Пух » Чет Авг 03, 2006 15:54

От доста време ми е интересно и бих искал да попитам с какъв точно вид бензин движат състезателните си автомобили българските пилоти?Дано някой обърне внимание на моето запитване :wink:
Режи ракията, че сипвам салатата!
Аватар
Мечо Пух
 
Мнения: 40
Регистриран на: Вто Май 30, 2006 11:43
Местоположение: гр. Костенец
Име: Димитър Величков

ПредишнаСледваща

Назад към Обща дискусия

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 20 госта