Хубава тема с доста полезна информация,НО (има едно НО) отиде в миманса...за съжаление...
Имам един въпрос-става въпрос за скоростите и правите зъби-на баща ми митсуто като го правихме едно време се запитах как се зацепват правите зъби с междинния вал, на който зъбите не могат да се вадят и са сложени заводско върху вала-те не се вадят просто изляти са така...явно тази кутия не може да стане дог бокс,а само с прави зъби и синхрони?Или се слага направо друг междинен вал...
Прочетох цялата тема и имаше някои обещания на някои потребители за графики и т.н. не само по темата ами и по други въпроси.
Та това е-реших да попитам нещо и да я върна темата отпред пак, защото самия замисъл на темата ми харесва-питаш каквото не ти е ясно и никой няма да има нищо против това...
П.С. ``С питане до Цариград се стига``
Между другото и това е интересно и може да се дискутира
http://www.twmperformance.com/short-shifter.html особено при по-старите автомобили и от по-ниските класове.