ОБМЯНА НА ОПИТ

Всичко свързано с рали спорта, което не се вписва в по-горните категории

Мнениеот Freemad » Вто Ное 06, 2007 22:14

Благодаря на всички за полезните съвети!!!След добро обмисляне на всичко което научих до тук и с ваша помощ,твърдо се обедих да започна с школа и навлизане в средите на рали спорта,пък останалото подкрепено с много воля,търпение и труд ще се подреди постепенно. :wink:
IMPOSSIBLE IS JUST A BIG WORD THROWN AROUND BY SMALL MEN WHO FIND IT EASIER. IMPOSSIBLE IS NOT A FACT. FOR ME...IMPOSSIBLE IS NOTHING !!!
Аватар
Freemad
 
Мнения: 35
Регистриран на: Съб Ное 03, 2007 15:57
Местоположение: София

Мнениеот ifcho » Вто Ное 06, 2007 23:16

За кола според мене най-добре някоя N2-ka 106ца, Сексо, Корса Б..
Ако не искаш да става за ралиджийка а просто да си тренираш, някоя от старите бегачки - Golf II GTI, Clio 16V, Peugeot 205, Corsa/Kadett GSI..
Peugeot's technical sophistication and competitive success confirm my belief that the automobile's progress began with and remains the fruit of sports competition' Enzo Ferrari
Аватар
ifcho
 
Мнения: 309
Регистриран на: Сря Авг 24, 2005 18:07
Име: Ivailo Ivanov

Мнениеот MIROSLAV MARINOV » Вто Ное 06, 2007 23:48

Ferjancz,сега прочетох какво си написал относно скоростния лост на самарата и искам да кажа някои неща.Най простото решение може да е най лесното ,но не е най ефективното.Това решение което си взел е най лесното и го има при 99% от самарите.То намалява хода на лоста само в надлъжна посока ,но не и странично,което е много съществено.А с тази "сложнотия",която впрочем видяхте от моята бегачка и я има единствено там съм целял точно това.При стандартното изпълнение ,ъгъла на странично завъртане на лоста е близо 2 пъти по- голям от ъгъла на който се завърта включващата щанга.При моята "сложна" конструкция ъгъла на който се завърта лоста е 2 пъти по малък от този на щангата с което близо 4 пъти намалявам страничния ход на лоста.Това ми позволява да го удължа на 3 пръста от волана и пак да имам много къс страничен ход.Впрочем ти всичко това си го видял на яве.Естествено трябва да се поработи доста повече отколкото да се удължи щангата но си струва.Всяка конструкция,независимо дали е проста или сложна работи добре ,стига да е направена качествено.Надявам се да не го възприемеш като упрек.
Аватар
MIROSLAV MARINOV
 
Мнения: 602
Регистриран на: Вто Мар 07, 2006 19:35
Местоположение: SOFIA
Име: Мирослав Маринов

Мнениеот OGN » Чет Ное 08, 2007 16:57

SAS_Fen написа:Mога да кажа за Астра 2.0 16в разхода е 25л. на 100 състезателни километра.На Пежо 306 с16 с валове около 27-30л.Имам няколко въпроса.Астра 1.6 16в екотек мотора имала ли е хомологация в група Н2 и ако да до кога?И другия ми въпрос е свързан с автомобила Варбург,гледал съм ги на клипчета от унгарския шампионат,какви подобрения може да се прави по отношение на двигател окачване и т.н.?

За Вартбург можеш да прочетеш на http://2tpower.com/forum и намираш тунинг проектите-ника на човека е geor намери му и мненията-този човек се състезава с вартбург.Накратко 79 мм бутала с 1 сегмент ,допълнителен преливен канал ,3 карбуратора ,система АТАК и още доста.Но личното ми мнение е ,че ако не държиш на марката ,лада е по-добрия вариант -наи-вече като части.
OGN
 
Мнения: 254
Регистриран на: Пон Май 01, 2006 18:41
Име: Илиян Илия

Мнениеот tRaBi_RaCiNg » Пон Дек 17, 2007 20:12

и аз имам един вапрос за састезателните коли с номер 00?знам само че са подгряващи коли
ifa_racing_team
tRaBi_RaCiNg
 
Мнения: 12
Регистриран на: Нед Дек 09, 2007 21:11
Местоположение: stara zagora

Мнениеот bega4ka_ » Нед Дек 23, 2007 00:58

Абе да попитам от къде мога да си купя материял за фланци или направо ако някой знае майстор който да ми направи
STRATIEV MOTORSPORT
Аватар
bega4ka_
 
Мнения: 30
Регистриран на: Нед Юни 17, 2007 11:42
Име: stoian stratiev

Мнениеот Ferjancz » Пон Дек 24, 2007 08:44

MIROSLAV MARINOV написа:Ferjancz,сега прочетох какво си написал относно ...............Надявам се да не го възприемеш като упрек.


Не го приемам като упрек:) всяка критика е градивна , нали знаеш 8) :) Но с това удължаване и страничния ход се е променил и страничния! Смея да кажа , че предавките са доста близо в напречния ход на лоста! Пък и това беше най-порстото решение , както казах преди това имахме доста по-сложна идея , която между другото беше доста различна от твоята, кола, въпреки , че това което ти си направил явно е доста ефективно :) :)


П.П. Звънни някой ден, когато си свободен , да се видим :)
3, 2, 1 старт - D4+, 120, L3заL3+ рано, D6 скача, 100, D3 неравности, 150 локви.....................мдаааааа, гаси!


Изображение
Аватар
Ferjancz
Администратор
 
Мнения: 1584
Регистриран на: Вто Май 10, 2005 14:47
Местоположение: София, Троян
Име: Павлин Калчев

Мнениеот MIROSLAV MARINOV » Вто Дек 25, 2007 22:22

Честита Коледа ,Ferriancz.Радвам се че мислиш позитивно.В дискусията винаги се ражда истината, а пък това с привода за скоростите е чиста кинематика,нещата са видими.След празниците ще се чуеме и ще се видиме.Пък и тази година май ще реанимираме старата бойна самара че 12 април наближава.Надявам се да стартираме.
Аватар
MIROSLAV MARINOV
 
Мнения: 602
Регистриран на: Вто Мар 07, 2006 19:35
Местоположение: SOFIA
Име: Мирослав Маринов

Re: ОБМЯНА НА ОПИТ

Мнениеот bega4ka_ » Пон Яну 14, 2008 19:24

Някой може ли да ми даде някакъв чертеж или схема с размерите на ролков обтегач за лада
STRATIEV MOTORSPORT
Аватар
bega4ka_
 
Мнения: 30
Регистриран на: Нед Юни 17, 2007 11:42
Име: stoian stratiev

Re: ОБМЯНА НА ОПИТ

Мнениеот Ferjancz » Пет Авг 22, 2008 16:06

Не знам до колко ще е полезно това на някой, но ми предоставиха следната таблица с различни видове резби - G (BSP) , NPT, UNF и метрични , като в таблицата са показани диаметрите на резбите, ако са външни или вътрешни , в милиметри. Предполагам някои от вас са се сблъсквали непознати нам резби и са се чудели, какво е аджеба това чудо :mrgreen: Та , дано на някой му помогне.

Поздрави!
Прикачени файлове
Thread table.doc
(86.5 KiB) 1455 пъти
3, 2, 1 старт - D4+, 120, L3заL3+ рано, D6 скача, 100, D3 неравности, 150 локви.....................мдаааааа, гаси!


Изображение
Аватар
Ferjancz
Администратор
 
Мнения: 1584
Регистриран на: Вто Май 10, 2005 14:47
Местоположение: София, Троян
Име: Павлин Калчев

Re: ОБМЯНА НА ОПИТ

Мнениеот chefo » Нед Мар 22, 2009 23:43

Хубава тема потънала малко в забрава...
Ще ми се да поговорим тук за спирането с левия крак-нещо което ми е доста интересно и същевременно не толкова ясно.Нямам конкретен въпрос-просто да поговорим за тази техника на пилотиране!


http://www.vbox7.com/play:bc206ff4 ето и 1 интересно клипче!

и това http://www.youtube.com/watch?v=vcSAiRxmm0w
Long live rock n` roll
Аватар
chefo
 
Мнения: 971
Регистриран на: Сря Апр 20, 2005 23:08
Местоположение: Под тепетата
Име: Стефан Лазаров

Re: ОБМЯНА НА ОПИТ

Мнениеот MIROSLAV MARINOV » Пон Мар 23, 2009 09:21

Ами от втория клип в общи линии се разбира,но е добре ако някой от добре говорещите английски преведе целия коментар.Ще бъде интересно да се прочете.Тогава коментарите ще са по кратки и точни.
Аватар
MIROSLAV MARINOV
 
Мнения: 602
Регистриран на: Вто Мар 07, 2006 19:35
Местоположение: SOFIA
Име: Мирослав Маринов

Re: ОБМЯНА НА ОПИТ

Мнениеот Ferjancz » Вто Юли 10, 2012 17:33

Темата продължава да е в забвение :mrgreen: , а не трябва!

Преди време решихме да сътворим бъги с двигател от мотоциклет. Не, че сме почнали да го правим, защото направихме едно друго, двуместно, уж за разходки, но поне идея имаме. До тук всичко е ок и чертежи на една американска фирма намерихме за малко едноместно бъги, но разсъждавайки над проекта (на маса :mrgreen: ), достигнахме до момента със задна скорост. Има вариант с присаждане на стартер от кола, но нещо не ни хареса този вариант, с оглед на това, че ако се окажеш в повечко кал, колко време би издържал един стартер да го въртиш преди да го запалиш :mrgreen: Иначе схемата е нещо подобно :arrow:

Изображение



Та ровейки из нета попаднахме на това :arrow:



Изображение

Ето го и сайта от където може да се закупи "задната скорост" :arrow: http://www.roadstercycle.com/Reverese%2 ... cycles.htm

Сега верно, че не е и много евтино, но кеф цена няма :mrgreen:
Има го и на QUAIFE и при всички положения ще дойде малко по-евтин, щото просто е по-близо :D Пък и по-тунинг шмунинг вид има :wink: :mrgreen:

http://www.motorsport-tools.com/quaife- ... 68953.html

Изображение




Ето още един вариант :arrow: http://www.blitzworld.co.uk/joyrider-re ... -i421.html


Изображение



Има и други, кой по-скъп, кой по-евтин, но ако за някой е възниквал този проблем, ето едно елегантно решение, е малко скъпичко, но ....... :mrgreen:
Аз между другото винаги съм се чудил, на голфа който караше Асен и после Антов, дали има и ако има, каква е задната и как е реализирана :)
3, 2, 1 старт - D4+, 120, L3заL3+ рано, D6 скача, 100, D3 неравности, 150 локви.....................мдаааааа, гаси!


Изображение
Аватар
Ferjancz
Администратор
 
Мнения: 1584
Регистриран на: Вто Май 10, 2005 14:47
Местоположение: София, Троян
Име: Павлин Калчев

Re: ОБМЯНА НА ОПИТ

Мнениеот asen zahariev » Чет Юли 12, 2012 17:08

много просто...нямаше задна...
asen zahariev
 
Мнения: 16
Регистриран на: Нед Яну 18, 2009 15:42
Име: asen zahariev

Re: ОБМЯНА НА ОПИТ

Мнениеот Naskopz » Чет Авг 06, 2015 18:42

Здравейте !!
Имам въпрос който може да ви се стори смешен , но се надявам на сериозен отговор .
Искам да правя кола за планинско и да взема (Хонда с B16A двигател но за жалост повечето са SWAP мисълта ми е може ли да се състезавам така или двигателя трябва да е STOCK с шаси то :?: :?: )
Благодаря :!: :!:
Naskopz
 
Мнения: 9
Регистриран на: Пон Апр 09, 2012 21:12
Местоположение: Пазарджик
Име: Atanas Tankov

Предишна

Назад към Обща дискусия

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта

cron