от Ferjancz » Съб Юли 29, 2006 16:08
за системите на четене на записки не мисля , че може да се конкретизират в някакви системи! да определено се ползват няколко вида четене "6" до "1" и от "1" до "6" даже и до "7" ! за някои "+" и "-" означават "с газ" или "без газ" , за други "вън" или "вътре". някои ползват за два последователни завоя "със" други "веднага". като цяло диктуването на записки е доста индивидуално за всеки пилот! дори и с "круши" и "ябълки" да се диктуват завоите, важното в края на краищата е пилота да може да си представи какъв завой следва!
Искам да се извиня на littleredaudi за турбината ! аз съм в грешка ! турбината, която съм видял не е била от нисан !
3, 2, 1 старт - D4+, 120, L3заL3+ рано, D6 скача, 100, D3 неравности, 150 локви.....................мдаааааа, гаси!