ОБМЯНА НА ОПИТ

Всичко свързано с рали спорта, което не се вписва в по-горните категории

Мнениеот damon » Пет Юли 28, 2006 12:19

littleredaudi написа:Я колега сподели по-точно за кой Нисан става реч. Тука има момчета дето се занимават с такъва да отичам да видя за какво става реч. Пиши и за турбината какво е ако можеш и мотора като код за да се ориентирам. Благодарско предварително!!!


Виж това: http://www.nissanbg.com/forum/viewtopic.php?t=2153
Safe is risky.
Аватар
damon
Администратор
 
Мнения: 2172
Регистриран на: Пон Фев 28, 2005 20:40
Местоположение: България
Име: Николай Китанов

Мнениеот BOXER » Пет Юли 28, 2006 12:31

В сайта на rallycarsforsale.net попаднах на обява в която се продава Лансера на Гераджиев :idea:
Някои знае ли,ако го продаде какво ще вземе?
FTA RACING TEAM
Изображение
Аватар
BOXER
 
Мнения: 1118
Регистриран на: Пет Юни 16, 2006 14:30
Местоположение: Бisтяiца
Име: Владислав Аронов

Мнениеот K_Power » Пет Юли 28, 2006 12:45

Еми той има два, тоя синия, който го купи от Соловов и тоя златистия, който го кара тази година! Явно няма пари и се налага да го продаде, защото нямаше пари за части, за гуми ...
Kristian Metodiev Pavlov
VW MANIAC
Изображение
Аватар
K_Power
 
Мнения: 2636
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 00:57
Местоположение: гр. Банкя
Име: Кристиян Павлов

Мнениеот littleredaudi » Пет Юли 28, 2006 15:44

Damon-e благодарско за линка ма това не е турбина с изминлива геометрия. Досега рових сайта на GARETT и такова чудо не видех. Пак ще се поинтересувам ма в случая май става въпрос за турбина с т.нар. "бързи лопатки" . Дайте пак повече инфо за тази турбина.
Баси колко ми е кеф да карам
Аватар
littleredaudi
 
Мнения: 463
Регистриран на: Нед Май 08, 2005 11:21
Местоположение: София
Име: V.Vasilev

Мнениеот OGN » Пет Юли 28, 2006 16:04

и аз четох че наскоро са направили с променлива геометрия за бензинов мотор на порше като преди това подобни са се монтирали само на дизели заради по малката температура на изхода
OGN
 
Мнения: 254
Регистриран на: Пон Май 01, 2006 18:41
Име: Илиян Илия

Мнениеот littleredaudi » Пет Юли 28, 2006 16:40

Е баш за това идеше реч :wink: Айде давайте инфо за турбината. А м/у впрочем защо японеца е с такава турбина? Те си имат техни и то въобще не лоши!
Баси колко ми е кеф да карам
Аватар
littleredaudi
 
Мнения: 463
Регистриран на: Нед Май 08, 2005 11:21
Местоположение: София
Име: V.Vasilev

Мнениеот rally86 » Пет Юли 28, 2006 20:12

е не е лошо да се развие темата зе турбините ама нешто нищо не става всеки подхвърля нешто ама ништо конкретно


а за клио 3 нема спор дъ бест все пак кола номер 1 за 2006
http://kostenetsrt.net/ -Всичко за Мазда,фойерверките и деиността на групата ни
Аватар
rally86
 
Мнения: 385
Регистриран на: Сря Апр 19, 2006 13:17
Местоположение: Костенец
Име: Владимир Бахчаванов

Мнениеот PAS_RALLY » Съб Юли 29, 2006 00:15

Колега не мисля че клиото е най доброто в Н3 нямам личен опит но все си мисля че Пежо 206 РС е много над него
http://maserati.20.forumer.com/
ASK"Stari Stolici"
Винаги правя това, което не мога, за да мога да се науча да го правя.
Аватар
PAS_RALLY
 
Мнения: 1148
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 23:01
Местоположение: liverpool
Име: Nikola Lyubenov

Мнениеот rally86 » Съб Юли 29, 2006 07:51

то за това е форума всеки да си дава личното мнение за мен клиото си е номер 1 и никои не може да ме разубеди
http://kostenetsrt.net/ -Всичко за Мазда,фойерверките и деиността на групата ни
Аватар
rally86
 
Мнения: 385
Регистриран на: Сря Апр 19, 2006 13:17
Местоположение: Костенец
Име: Владимир Бахчаванов

Мнениеот P.Solberg » Съб Юли 29, 2006 09:02

Клиото е много балансирана кола и оттам идва силата и.
Аватар
P.Solberg
 
Мнения: 4881
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 13:47
Местоположение: Варна
Име: Владимир Гатев

Мнениеот ICE__MAN » Съб Юли 29, 2006 10:07

Нека някой разясни точно как чете завоите навигатора и по какви системи работят, щото съм чувал, че са няколко системите, по които си водят записки и четат :?:
ICE__MAN
 
Мнения: 144
Регистриран на: Пон Юни 19, 2006 19:30
Местоположение: Пловдив
Име: Десислав Христов

Мнениеот rally86 » Съб Юли 29, 2006 12:08

изпревари ме с въпроса аре верно някои да разясни
http://kostenetsrt.net/ -Всичко за Мазда,фойерверките и деиността на групата ни
Аватар
rally86
 
Мнения: 385
Регистриран на: Сря Апр 19, 2006 13:17
Местоположение: Костенец
Име: Владимир Бахчаванов

Мнениеот Ferjancz » Съб Юли 29, 2006 16:08

за системите на четене на записки не мисля , че може да се конкретизират в някакви системи! да определено се ползват няколко вида четене "6" до "1" и от "1" до "6" даже и до "7" ! за някои "+" и "-" означават "с газ" или "без газ" , за други "вън" или "вътре". някои ползват за два последователни завоя "със" други "веднага". като цяло диктуването на записки е доста индивидуално за всеки пилот! дори и с "круши" и "ябълки" да се диктуват завоите, важното в края на краищата е пилота да може да си представи какъв завой следва!

Искам да се извиня на littleredaudi за турбината ! аз съм в грешка ! турбината, която съм видял не е била от нисан !
3, 2, 1 старт - D4+, 120, L3заL3+ рано, D6 скача, 100, D3 неравности, 150 локви.....................мдаааааа, гаси!


Изображение
Аватар
Ferjancz
Администратор
 
Мнения: 1584
Регистриран на: Вто Май 10, 2005 14:47
Местоположение: София, Троян
Име: Павлин Калчев

Мнениеот littleredaudi » Съб Юли 29, 2006 17:49

Не бре човек нема проблем!!! Ма ме хвърли в сериозен размисъл. Възможно е да има некакви турбини с изменлива геометрия в състезателните автомобили. Просто четох наскоро а и доста порових че именно Порше са създали първата такава за бензинов двигател. Понеже японците не спят възможно е да съм пропуснал нещо и затова питах. Така и така сме на темата ще те помоля за коментар за турбините IHI (май така се пишеха) . Става реч за японските лагерни турбинки.
Баси колко ми е кеф да карам
Аватар
littleredaudi
 
Мнения: 463
Регистриран на: Нед Май 08, 2005 11:21
Местоположение: София
Име: V.Vasilev

Мнениеот MIROSLAV MARINOV » Съб Юли 29, 2006 18:58

В дискусията за Н2: наисттина saxo VTS и Peugeot 106 s16 са една и съща кола но хомологацията на саксото е до 2010-та ,а тази на пежото до 2006+.Освен това втората модификация на саксото /като това на Денев и на Катето/има възможност за колела 15".
Аватар
MIROSLAV MARINOV
 
Мнения: 602
Регистриран на: Вто Мар 07, 2006 19:35
Местоположение: SOFIA
Име: Мирослав Маринов

ПредишнаСледваща

Назад към Обща дискусия

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 26 госта

cron