ОБМЯНА НА ОПИТ

Всичко свързано с рали спорта, което не се вписва в по-горните категории

Мнениеот rally86 » Чет Авг 03, 2006 16:16

до колкото знам с бензин от бензиностанцията(100+ октана) като си слагат добавки и има ограничение на % олово ама незнам колко е

Изображение
http://kostenetsrt.net/ -Всичко за Мазда,фойерверките и деиността на групата ни
Аватар
rally86
 
Мнения: 385
Регистриран на: Сря Апр 19, 2006 13:17
Местоположение: Костенец
Име: Владимир Бахчаванов

Мнениеот chefo » Чет Авг 03, 2006 17:07

Виж тук- http://forum.rally-club.net/viewtopic.php?t=1687
Даже Крисо ми отговаря(дано не се сърди тоз човек за един два мои поста)
Long live rock n` roll
Аватар
chefo
 
Мнения: 971
Регистриран на: Сря Апр 20, 2005 23:08
Местоположение: Под тепетата
Име: Стефан Лазаров

Мнениеот MIROSLAV MARINOV » Чет Авг 03, 2006 23:08

Темата с навигаторските записки е много обширна и не може да се изчерпа само с няколко изречения но ще кажа някои неща.Най добрите записки са тези които позволяват на екипажа да премине по трасето най-бързо.Системите са много и всеки избира най оптималната за него.Държа да кажа че от първото си рали карам само със собствени записки./Има колеги които 10 години карат само с чужди/.До 2001ва карахме със 4 сложности на завоя: лек,объл,остър и обратен със съответните пояснения.По тази система караха скандинавците и анличаните.С нея Канкунен стана 4 пъти световен шампион.След 2002ра караме със сложности на завоя от 1 до 6 като 6 е най лекия а едно много рядко се използува.Която и система да се използва задължително трябва да се вкарат допълнителни пояснения.На едно състезание един колега се удари на един завой.Сравнихме записките: На неговите пишеше ЛЯВ 3 , а на мойте пишеше ЛЯВ 3 ДЪЛЪГ !! ЗАТВОРЕН.Всяка отсечка има много малък брой критични завои.Когато се движиш прекалено бързо на тренировка вниманието ти е раздвоено и стремейки се да не се удариш в насрещно движеща се кола пропускаш важни подробности.Пиша по възможно най краткия начин дано бъда разбран.По нагоре мисля че plm като казваще на феновете да пробват записките за Хеброс нямаше пердвид да си счупят главите,а да следят завоите по записките за да видят за какво става въпрос.По нататък като имам възможност ще сканирам фрагмент от мои записки и ще ги коментирам.Надявам се че за някой ще са интересни.
Аватар
MIROSLAV MARINOV
 
Мнения: 602
Регистриран на: Вто Мар 07, 2006 19:35
Местоположение: SOFIA
Име: Мирослав Маринов

Мнениеот K_Power » Пет Авг 04, 2006 01:50

Със сигурност ще бъдат интересни батенце! Използвате този тип система, който се използва от всички! Почти няма единица завой, както и 6-ца, лека чупка! Моето мнение, аз ако карам бих направил следното! Вземам няколко вида записки, от всичките няколко вида, например си избирам тези неща от тях, който най-лесно и най-бързо ги асимилираш, без да се замисляш! Например за режене на завоя, ако карам, много по-бъзро ще асимилирам например CUT отколкото РЕЖИ! Пламенчо, преди време ми беше показвал едни неща за записките на Маркус Грьонхолм и тимо Раутиайнен! В тях имаше някои доста интересно неща, например за записването на правите спетяват едната нула и да кажем например 50 метра права, навигатора диктува 5, не 50 ... на мен лично, някои от английските термини за записки, малка част от тях ги асимилирам по-лесно отколкото на български! Незнам на какво се дължи това, може би много гледане на онборд от световния шампионат! Но като цяло аз лично на едно и също трасе бих пробвал няколко от стандартните начина за водене на записки и някой вид измислен си от мен и се гледат резултатите и се анализира всичко до последната подробност и се вижда и преценява, кое е по-удачно и п-добро!
Kristian Metodiev Pavlov
VW MANIAC
Изображение
Аватар
K_Power
 
Мнения: 2636
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 00:57
Местоположение: гр. Банкя
Име: Кристиян Павлов

Мнениеот crapbag » Пет Авг 04, 2006 02:29

Ако си играл на рали симулатори където навигатора ти диктува на английски съвсем нормално да си свикнал на английките термини:) А и както ти каза cut е само една сричка и се възприема мн по добре от режи примерно. Като стана дума за английски и български записки се чудя в българските какво се използва за "Crest" по мои наблюдения една от най-често използаваните инструкции :?: :wink:
crapbag
 
Мнения: 132
Регистриран на: Вто Юли 19, 2005 22:01
Местоположение: София

Мнениеот damon » Пет Авг 04, 2006 11:01

crapbag написа:Като стана дума за английски и български записки се чудя в българските какво се използва за "Crest" по мои наблюдения една от най-често използаваните инструкции :?: :wink:


Превал.
Safe is risky.
Аватар
damon
Администратор
 
Мнения: 2172
Регистриран на: Пон Фев 28, 2005 20:40
Местоположение: България
Име: Николай Китанов

Мнениеот OGN » Пет Авг 04, 2006 13:08

до колкото знам автомобилите от група ''Х'' нямат ограничения на използваните горива(могат да използват за гориво каквото си искат)
нека запознатите кажат повече.
OGN
 
Мнения: 254
Регистриран на: Пон Май 01, 2006 18:41
Име: Илиян Илия

Мнениеот K_Power » Пет Авг 04, 2006 14:36

Ми че то в другите коли какви са ограниченията за използваните горива!? А и няма как да ти разберат с какво гориво си карал и какво си мешал в него, трябва да се вземе проба, после да се направи анализ в лабаратория ... не вярвам да се прави това!
Kristian Metodiev Pavlov
VW MANIAC
Изображение
Аватар
K_Power
 
Мнения: 2636
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 00:57
Местоположение: гр. Банкя
Име: Кристиян Павлов

Мнениеот rally86 » Пет Авг 04, 2006 15:20

е то така всеки ше си сипва квот си иска,както писах и по горе има ограничение в %олово в бензина
http://kostenetsrt.net/ -Всичко за Мазда,фойерверките и деиността на групата ни
Аватар
rally86
 
Мнения: 385
Регистриран на: Сря Апр 19, 2006 13:17
Местоположение: Костенец
Име: Владимир Бахчаванов

Мнениеот K_Power » Съб Авг 05, 2006 00:13

Добре, айде да те видя е така източваш от една кола бензин и от друга и ми правиш изследвания на горивото, тест за олово, къде ше го правиш, насред паркинг или ...
Kristian Metodiev Pavlov
VW MANIAC
Изображение
Аватар
K_Power
 
Мнения: 2636
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 00:57
Местоположение: гр. Банкя
Име: Кристиян Павлов

Мнениеот rally86 » Съб Авг 05, 2006 04:30

така съм прочел а че в българия нема такава практика тва е друго нешто.а технологиите са достатъчно развити че да можеш да си правиш кви ли не тестове насред пътя


Изображение
http://kostenetsrt.net/ -Всичко за Мазда,фойерверките и деиността на групата ни
Аватар
rally86
 
Мнения: 385
Регистриран на: Сря Апр 19, 2006 13:17
Местоположение: Костенец
Име: Владимир Бахчаванов

Мнениеот K_Power » Съб Авг 05, 2006 05:57

Добре де, като се бараш за най-голямата батка, айде е така да видим какво е това бензина, какво съдържа и как се получава, слушам те!!!
Kristian Metodiev Pavlov
VW MANIAC
Изображение
Аватар
K_Power
 
Мнения: 2636
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 00:57
Местоположение: гр. Банкя
Име: Кристиян Павлов

Мнениеот MIROSLAV MARINOV » Съб Авг 05, 2006 09:37

За записките както казах всеки ги прави така както му е удобно.Английския прочит е най кратък но не е уместно при четене на български да вкарваш отделни английски термини.Както се вижда почти всички пилоти от ВРЦ-то четат на собствените си езици.Изключение правят смесените екипажи.И опита в правенето на записките става на трасето в реални условия а не в къщи пред симулатора и на фотьойла.Нали знаете че всичко подкрепям с пример.Крисо казва че завой 6-ца няма,той е само чупка.При определени условия е така.А какво ще кажеш ако има гъста мъгла или шестицата е на превал.Затова всеки завой трябва да е в записките защото липсата му в записките при дадени условия може да ти изиграе лоша шега.
Аватар
MIROSLAV MARINOV
 
Мнения: 602
Регистриран на: Вто Мар 07, 2006 19:35
Местоположение: SOFIA
Име: Мирослав Маринов

Мнениеот The_Machine » Съб Авг 05, 2006 19:26

Какво е превал? :roll:
Аватар
The_Machine
 
Мнения: 7
Регистриран на: Чет Юни 15, 2006 19:21
Местоположение: София

Мнениеот rally86 » Съб Авг 05, 2006 23:42

K_Power написа:Добре де, като се бараш за най-голямата батка, айде е така да видим какво е това бензина, какво съдържа и как се получава, слушам те!!!


които не е учил химия си е за него немада се правя на химик и да ти обяснявам а и темата е съвсем друга за добавките

П.С. о извиняваи ти сигурно още си малък и не си учил такива работи

Изображение
http://kostenetsrt.net/ -Всичко за Мазда,фойерверките и деиността на групата ни
Аватар
rally86
 
Мнения: 385
Регистриран на: Сря Апр 19, 2006 13:17
Местоположение: Костенец
Име: Владимир Бахчаванов

ПредишнаСледваща

Назад към Обща дискусия

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 27 госта

cron