BMW 316i Compact vs ВАЗ 2107 за тайм атак?

Всичко свързано с рали спорта, което не се вписва в по-горните категории

Re: BMW 316i Compact/Compot за тайм атак?

Мнениеот nikolay sashev » Чет Сеп 27, 2012 22:45

Сваляш ги от работещ мотор и готово
Аватар
nikolay sashev
 
Мнения: 35
Регистриран на: Пет Ное 13, 2009 11:57
Местоположение: Varna, Aksakovo
Име: nikolay sashev

Re: BMW 316i Compact/Compot за тайм атак?

Мнениеот kolmana » Пет Сеп 28, 2012 00:14

Koreeca написа: Една запазена на купе 7ца с запазен 1600 мотор, като се обслужи напулно(освен консомативите и анг. верига и зъбчатки и да се сменят гумички повдигачи и клапани) с 45ца двоен вебер с правилна настройка и осигуряване на повечко въздух, цяла генерация на 55мм и 4ри нови двойнодействащи газови Monroe Reflex с нови хубави пружини и пълен комплект тампони от горе посочените Powerflex и привеждане на окачването в перфектно състояние(ако нещо тропа и грома да се смени), рейка от е30 и скъсяване на шенкелите с по 2,5-3 см + 100 октана и добавка, според мен ще се справи по добре на тайматак от бмв 1.6 . А цялата тази философия без колата, ще излезе малко над 1000 лв, а колата също ще се намери за около 1000 лв.
П.П. Забравих да спомена, че цената в цената за ладата не влизат пари по майтори, защото всичко, ще се направи от мен и мой роднини и приятели, а бмв-то с електрониките по него искам неискам трябва да отида в сервиз, ако не за друго то поне за чипа.


Колега, нещата не са толкова прости както си ги представяш .... Тези циганий със скъсяване на шенкелите просто нямам думи, ако аз съм в прегледа на колата, моментално бих те изгонил от състезанието! Да скъсяваш шенкел и после да му заваряваш ново ухо е недупостимо, но риска си е все пак твой! Правят се нови отвори за захващането на горните шарнири на носачите и така има доста по-есезаем ефект .. На заводска предница трябва да се стремиш към 4 градуса надлъжен 2,5-3 градуса страничен с 1,5мм затворена предница (това важи ако караш с нормални селенови втулки) това е оптималното без рейки и тем подобни (казвам ти го за информация не се налагам) .... Лично аз имам Лада, с доста ИСТИНСКИ доработки (турбо мотор с електроника шперове окачвания и всичко както си му е реда) която до момента ми е към 10-13000 лева и смело мога да кажа, че от ладата си става доста добра "бегачка"! Проблема е че има много малко хора който могат да я направят както трябва и още по-малко хора, който могат да я карат както трябва! Успех :)
Аватар
kolmana
 
Мнения: 17
Регистриран на: Пет Дек 16, 2011 10:38
Име: Николай Даутов

Re: BMW 316i Compact/Compot за тайм атак?

Мнениеот michev68 » Пет Сеп 28, 2012 00:51

Ако знаеш колко си прав в последното си изречение.
only rear wheel drive
michev68
 
Мнения: 225
Регистриран на: Нед Ное 05, 2006 22:54
Местоположение: Търговище
Име: Николай Мичев

Re: BMW 316i Compact/Compot за тайм атак?

Мнениеот Koreeca » Пет Сеп 28, 2012 03:15

michev68 написа:Ако знаеш колко си прав в последното си изречение.

И аз съм на това мнение :wink: А за шенкелите ... защо ако е направен добре с мерак и с добра и здрава основа вътре с плътен шев без прекъсване или пропукване, разликата с здравината на този и оригиналния няма да е много голяма ...
П.П. Ще променя заглавието на темата, за да не бъде спам тема.
Изображение
Аватар
Koreeca
 
Мнения: 32
Регистриран на: Пон Фев 20, 2012 19:28
Име: Венелин Венелинов

Re: BMW 316i Compact vs ВАЗ 2107 за тайм атак?

Мнениеот BOXER » Пет Сеп 28, 2012 21:08

Добре правиш ги тия неща дето си избройл и даваш 2000 хил лева за кола и части което мен много ме сумнява да стане особедно с сметките ти за части.Според мен ако смениш тези неща сумата ще е доста над 1000 лв.Идва някой дето си е купил 106 16V Rally за 2000 хил лева и с някакво спортно китайск оокачване за 250 лв и пак ще стой и върви повече.Аз не съм против ладите ни най-малко.Но за да направиш добра Лада си трябват много кинти.Лично го изпитах на мой гръб,като хвърлих сумати пари за колата от подписа ми, и в същото време хората с Клио 2.0 16V ми отнасяха глава и по вървене и по стоене на пътя и по спиране.Нищо като бях с хубаво окачване,със доработени спирачки и т.н.Това исках да ти обесня.Дано си ме разбрал правилно :)
FTA RACING TEAM
Изображение
Аватар
BOXER
 
Мнения: 1118
Регистриран на: Пет Юни 16, 2006 14:30
Местоположение: Бisтяiца
Име: Владислав Аронов

Re: BMW 316i Compact vs ВАЗ 2107 за тайм атак?

Мнениеот Koreeca » Съб Сеп 29, 2012 01:25

кое ше е скъпото? Веберите въвят по 400 лв и то доста добри. Окачването 200лв 4 нови амортисиора monroe reflex газови двйно действащи и още 40 лв за 4 пружини и ги набивам отпред рязани с по 2 намотки и по 2 пружини, а отзат двойни не рязаби с транспортните ленти за моста и колата е бетон на пътя и друго по скъпо не вижам в нея освен чифт 15ки който ще са 200 лв с гумите ... единствено за шлайфа на главата дет ше почепя с един блек рам и 1 кола човека и ше ми свърши работата и за реденето на клапаните към новия вал комшията ше отнесе литър гроздова и една рейка от е30 невярвам да е повече от 100 лв ... друго не се сещам какво има по скъпо, а и ангренажната верига и забчатки. И остават това което е за смяна по колата, демек тампони, шарнири, някоя друга трабичка или маркуче и други такива дреболии, а може пък и колата да е напълно здрава :wink: . А и казах, че неискам кола с предно :)
Изображение
Аватар
Koreeca
 
Мнения: 32
Регистриран на: Пон Фев 20, 2012 19:28
Име: Венелин Венелинов

Re: BMW 316i Compact vs ВАЗ 2107 за тайм атак?

Мнениеот nikolay sashev » Съб Сеп 29, 2012 08:57

С това окачване не очаквай да ти стои колата, а на слабия мотор с 15-ки ........ Трябва наистина да си много добър пилот, защото колата ти няма да е конкурентна
Аватар
nikolay sashev
 
Мнения: 35
Регистриран на: Пет Ное 13, 2009 11:57
Местоположение: Varna, Aksakovo
Име: nikolay sashev

Re: BMW 316i Compact vs ВАЗ 2107 за тайм атак?

Мнениеот VAZ2103 » Нед Сеп 30, 2012 01:07

Вени с 1000лв няма да се оправиш. Само по окачването ще идат 300-400лв най малко. 4ри monroe-та 200лв 4 пружини нови са 100лв . За още 100тина лева ще смениш тампони накрайници и тем подобни. С 600лв малко трудно ще оправиш двигателя. :roll:
Аватар
VAZ2103
 
Мнения: 32
Регистриран на: Сря Фев 24, 2010 03:34
Име: Калоян Иванов

Re: BMW 316i Compact vs ВАЗ 2107 за тайм атак?

Мнениеот Koreeca » Нед Сеп 30, 2012 20:22

VAZ2103 написа:Вени с 1000лв няма да се оправиш. Само по окачването ще идат 300-400лв най малко. 4ри monroe-та 200лв 4 пружини нови са 100лв . За още 100тина лева ще смениш тампони накрайници и тем подобни. С 600лв малко трудно ще оправиш двигателя. :roll:

Ако е читав нема кво да му праим освен карба, вала и две почерпки едната за шлайфа другата за регулирането на клапаните ... А и аз бе съм казал, че ше съм в челната тройка, но поне няма да съм последен :wink:
Изображение
Аватар
Koreeca
 
Мнения: 32
Регистриран на: Пон Фев 20, 2012 19:28
Име: Венелин Венелинов

Re: BMW 316i Compact vs ВАЗ 2107 за тайм атак?

Мнениеот kolmana » Нед Сеп 30, 2012 20:30

Koreeca написа:Ако е читав нема кво да му праим освен карба, вала и две почерпки едната за шлайфа другата за регулирането на клапаните ... А и аз бе съм казал, че ше съм в челната тройка, но поне няма да съм последен :wink:

И застава до тебе едно Саксо 1100 кубика и ще го гледаш как ще се подиграва с тебе навсякъде ....
Човек с тия части незнам какво искаш да правиш, кола за возене на дърва или някое селско изпълнение .... Аз платих 800 лева за Билщайн после още 200 за стабилизиращи щанги, после шарнири 100 лева, полиамид тампони 100 лева и чак тогава колата взе да стой на пътя ! С билщайна само ще ти кажа, че и с 150 да карам на път с неравности колата стой като залепена, което е доста трудно постижимо при ладата! А ти с тези ментаци " монро " има да се люшкав по-пътищата и все ще си недоволен.

Koreeca написа:кое ше е скъпото? Веберите въвят по 400 лв и то доста добри. единствено за шлайфа на главата дет ше почепя с един блек рам и 1 кола човека и ше ми свърши работата и за реденето на клапаните към новия вал комшията ше отнесе литър гроздова и една рейка от е30 невярвам да е повече от 100 лв ... друго не се сещам какво има по скъпо :wink: . А и казах, че неискам кола с предно :)


Мислиш по-страшно елементарен и прост начин! Проекти на хора като теб най-често завършат на вторични суровини! :!:
Аватар
kolmana
 
Мнения: 17
Регистриран на: Пет Дек 16, 2011 10:38
Име: Николай Даутов

Re: BMW 316i Compact vs ВАЗ 2107 за тайм атак?

Мнениеот Koreeca » Нед Сеп 30, 2012 20:58

Абе хора не съм казал , че ше стаам пръв с тая кола и последен да съм важното е участието и да завърша с здрава кола, а майната му, че няма да съм пръв. Не че неискам да съм 1ви, но когато има повече пари тогава ще има и по добра кола, откоято следва и по добри места. Сега искам само да карам на тайм атак и това е, важното е да съм участник, макър и последния :wink:
Изображение
Аватар
Koreeca
 
Мнения: 32
Регистриран на: Пон Фев 20, 2012 19:28
Име: Венелин Венелинов

Re: BMW 316i Compact vs ВАЗ 2107 за тайм атак?

Мнениеот doctor » Нед Сеп 30, 2012 21:54

С тая Лада и BMW 1600 с бюджет 2000лв. няма да победиш никои в S1 никога, по добре ги дари за награден фонд. По горе ти казаха че ти трябва малка кола с предно за S1 и може спокойно да видиш кои марки печелят първите места в класа и да се ориентираш правилно.
Кола без турбо, е като жена с малки цици, върши ти работа ама не ти прави кеф
Аватар
doctor
 
Мнения: 8
Регистриран на: Пет Дек 25, 2009 00:58
Име: Венцеслав Величков

Re: BMW 316i Compact vs ВАЗ 2107 за тайм атак?

Мнениеот VAZ2103 » Нед Сеп 30, 2012 22:03

От накяде се започва все пак. Човека иска да си кара кола със задно пък дали ще е последен или първи ще се види на пистата :wink: . Вместо да го окуражите и да го мотивирате да започне да кара вие му убивате ентусиазма (поне моя ще умре ако съм на негово място) а после се оплаквате че няма достатачно хора по пистите ! :evil:
Аватар
VAZ2103
 
Мнения: 32
Регистриран на: Сря Фев 24, 2010 03:34
Име: Калоян Иванов

Re: BMW 316i Compact vs ВАЗ 2107 за тайм атак?

Мнениеот Koreeca » Пон Окт 01, 2012 00:19

doctor написа:С тая Лада и BMW 1600 с бюджет 2000лв. няма да победиш никои в S1 никога, по добре ги дари за награден фонд. По горе ти казаха че ти трябва малка кола с предно за S1 и може спокойно да видиш кои марки печелят първите места в класа и да се ориентираш правилно.

Дай ми 3 бона само за колата и още 2 пъти по толко и тогава ще съм конкурентен нали? Не всички имат възможноста да взимат и правят конкурентни коли :wink: . А и все пак с каквато и да е кола мога да докажа собствените си възможности. И все пак да се върнем на ладата ... разглеждайки лада форум видях, че се продава инжекция от фият уно пригодена за лада, та въпроса ми е дали само от фият уно става инжекция, ако не от каква друга кола? Сложна ли е процедурата и какво точно трябва да се вземе от въпросната кола, та ладата да "бие на прекъсвач" :mrgreen: , смисъл трябват ли разни ел специялисти или темподобни скъпарски майстори дет само с огледа на колата са те отръскали с 50лв. Знам, че КР на Голф2 е с механична инжекция, което ми подсказва, че няма борд или друга електроника или не е така? Ако е така, възможно ли е КРовата инжекция да се насади на ладовия мотор и на кой от ладовите, ще пасне най добре и ще искара пълните му възможности (имам впредвид моторите с верига или 1300 мотора с ремък)?
Изображение
Аватар
Koreeca
 
Мнения: 32
Регистриран на: Пон Фев 20, 2012 19:28
Име: Венелин Венелинов

Re: BMW 316i Compact vs ВАЗ 2107 за тайм атак?

Мнениеот michev68 » Пон Окт 01, 2012 12:44

Не ти трябва инжекцията, с карбуратори ще си много по-вървящ. Освен всичко друго инжекцията не се знае дали и как ще тръгне, инжекторите от фиата ще ти малеят и ще трябват други, така че преценяй.А механичната инжекция по-добре забрави.
only rear wheel drive
michev68
 
Мнения: 225
Регистриран на: Нед Ное 05, 2006 22:54
Местоположение: Търговище
Име: Николай Мичев

ПредишнаСледваща

Назад към Обща дискусия

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 11 госта

cron