BMW 316i Compact vs ВАЗ 2107 за тайм атак?

Всичко свързано с рали спорта, което не се вписва в по-горните категории

Re: BMW 316i Compact vs ВАЗ 2107 за тайм атак?

Мнениеот Koreeca » Пон Окт 01, 2012 13:13

Това лято на раликроса в божурица имаше една червена 5ца с инжекция и всички викат, че много е вървяла, но я залупиха по таван и на другия ден неможах да е видя как върви, та някой познава ли собственика и ако може да каже каква инжекция има? И ако може някой да ми даде линк откъде да видя и да мога да си поръчам билщайн амортисьорите дет се спонеха по нагоре в темата?
Изображение
Аватар
Koreeca
 
Мнения: 32
Регистриран на: Пон Фев 20, 2012 19:28
Име: Венелин Венелинов

Re: BMW 316i Compact vs ВАЗ 2107 за тайм атак?

Мнениеот BOXER » Пон Окт 01, 2012 16:28

Механичната инжекция дори и най-малко да я пипнеш,ще се вкараш в такъв филм,че и от завода на VW няма да могат да ти помогнат.Реално в България има 3-ма максимум 4 ма човека дето разбират и могат да настроят инжекцията както трябва!
FTA RACING TEAM
Изображение
Аватар
BOXER
 
Мнения: 1118
Регистриран на: Пет Юни 16, 2006 14:30
Местоположение: Бisтяiца
Име: Владислав Аронов

Re: BMW 316i Compact vs ВАЗ 2107 за тайм атак?

Мнениеот georgievgp » Пон Окт 01, 2012 17:59

Ако избора ти е сведен само до тези две марки, яхвай ладата и забрави за БМВ-то.

БМВ с 1.6 мотор няма дори и теоретичен шанс в този клас. Имам спомен да съм виждал веднъж БМВ 1.6 компакт на тайм-атака в Плевен и картинката беше повече от трагична.

Като цяло БМВ в малките класове е мисията невъзможна.

Ладата изглежда по обещаващ избор, поне на теория, но не се залъгвай от името ЛАДА. И Там истинския и качествен тунинг е също толкова скъп колкото и при всяка друга марка.

Така, че избора е твой, но щом държиш на задното предаване той е доста ограничен.

Каквото и да избереш ще се радвам да те видим на пистата.
Аватар
georgievgp
 
Мнения: 2
Регистриран на: Пон Яну 31, 2011 17:44
Име: Георги Георгиев

Re: BMW 316i Compact vs ВАЗ 2107 за тайм атак?

Мнениеот Koreeca » Пон Окт 01, 2012 19:09

georgievgp написа:Ако избора ти е сведен само до тези две марки, яхвай ладата и забрави за БМВ-то.

БМВ с 1.6 мотор няма дори и теоретичен шанс в този клас. Имам спомен да съм виждал веднъж БМВ 1.6 компакт на тайм-атака в Плевен и картинката беше повече от трагична.

Като цяло БМВ в малките класове е мисията невъзможна.

Ладата изглежда по обещаващ избор, поне на теория, но не се залъгвай от името ЛАДА. И Там истинския и качествен тунинг е също толкова скъп колкото и при всяка друга марка.

Така, че избора е твой, но щом държиш на задното предаване той е доста ограничен.

Каквото и да избереш ще се радвам да те видим на пистата.

Най после един много добър пост!!! Знам, че спорт. части за лада нямат разлика в цената сравнение с частите за заФадните каручки, но поне старта е 2 пъти по ефтин. Като казвам старт, имам в предвид, че като цена ладата е по ефтина, защото е по ефтино да дам максимум 1000 лв. за една 5/7ца(която ще бъде в много добро състояние за тия пари), отколкото 3000 лв. за не много добро Саксо или 106 рали, само давам пример :)
Изображение
Аватар
Koreeca
 
Мнения: 32
Регистриран на: Пон Фев 20, 2012 19:28
Име: Венелин Венелинов

Re: BMW 316i Compact vs ВАЗ 2107 за тайм атак?

Мнениеот racing_87 » Пон Окт 01, 2012 20:22

Koreeca написа:Това лято на раликроса в божурица имаше една червена 5ца с инжекция и всички викат, че много е вървяла, но я залупиха по таван и на другия ден неможах да е видя как върви, та някой познава ли собственика и ако може да каже каква инжекция има? И ако може някой да ми даде линк откъде да видя и да мога да си поръчам билщайн амортисьорите дет се спонеха по нагоре в темата?

Тази Лада я кара Александър Борисов който след кроса в Криводол вече кара планинско. Колата е правено от "Цунами Тунинг" а за инжекцията знам само че е с шибри(нещо като дросели било). Дано съм помогнам макар и с почти нищо. :roll:
ПОЖАРНИЯRACINGTEAM
Иван Живков Rh A+
Audi Coupe quattro 2.0 16v Turbo
Аватар
racing_87
 
Мнения: 70
Регистриран на: Сря Дек 09, 2009 20:36
Местоположение: Монтана
Име: Петър Владимиров

Re: BMW 316i Compact vs ВАЗ 2107 за тайм атак?

Мнениеот Koreeca » Пон Окт 01, 2012 20:24

racing_87 написа:
Koreeca написа:Това лято на раликроса в божурица имаше една червена 5ца с инжекция и всички викат, че много е вървяла, но я залупиха по таван и на другия ден неможах да е видя как върви, та някой познава ли собственика и ако може да каже каква инжекция има? И ако може някой да ми даде линк откъде да видя и да мога да си поръчам билщайн амортисьорите дет се спонеха по нагоре в темата?

Тази Лада я кара Александър Борисов който след кроса в Криводол вече кара планинско. Колата е правено от "Цунами Тунинг" а за инжекцията знам само че е с шибри(нещо като дросели било). Дано съм помогнам макар и с почти нищо. :roll:

Помогна и то много :wink:
Изображение
Аватар
Koreeca
 
Мнения: 32
Регистриран на: Пон Фев 20, 2012 19:28
Име: Венелин Венелинов

Re: BMW 316i Compact vs ВАЗ 2107 за тайм атак?

Мнениеот nikolay sashev » Вто Окт 02, 2012 21:55

Колега по добре влез в лада форума и разгледай темите за колите, има по направени и по малко направени :lol: , но като цяло ще видиш кой какво е направил, как го е направил, колко му е струвало, добре ли се държи колата и т.н.
Аватар
nikolay sashev
 
Мнения: 35
Регистриран на: Пет Ное 13, 2009 11:57
Местоположение: Varna, Aksakovo
Име: nikolay sashev

Re: BMW 316i Compact vs ВАЗ 2107 за тайм атак?

Мнениеот Koreeca » Вто Окт 02, 2012 22:00

nikolay sashev написа:Колега по добре влез в лада форума и разгледай темите за колите, има по направени и по малко направени :lol: , но като цяло ще видиш кой какво е направил, как го е направил, колко му е струвало, добре ли се държи колата и т.н.

Гледал съм, гледал съм :mrgreen: повече от половината форум съм разгледал :wink:
Изображение
Аватар
Koreeca
 
Мнения: 32
Регистриран на: Пон Фев 20, 2012 19:28
Име: Венелин Венелинов

Re: BMW 316i Compact vs ВАЗ 2107 за тайм атак?

Мнениеот Mascott » Сря Окт 10, 2012 19:59

Колега за да постигнеш перфектната лада трябва джоба ти да е дебел,майсторските умения добри и доста свободно време инструмент помещение и т.н.
За да направиш ладата вървяща ти трябват.
-Вал-
-Каробове от мотор
-за съединител маховик не спомена нищо защото стоковия ще се предаде.
-Хората слагат билщайн ти монро.
-колектор.
-шлайф.
-за спирачки не спомена нищо 4 вентилирани диска и др.
-диференциал ако мислиш да завариш твоя и да караш няма да стане иска си хубав шпер и подходящ диференциал и кутия.
-Предполагам 4 15ки с някакви нови гуми не слик защото неможе.
-и куп други неща който не си предвидил.
-радиатор водна помпа и тези неща трябва да се видят на 30г кола.
та трябва си солидна сума ако имаш готови пари вземи готова кола в клас модифицирани има доста хубави лади и тук в форума.
Успех.
Mascott
 
Мнения: 13
Регистриран на: Вто Мар 15, 2011 22:30
Име: Ivan Andreev

Re: BMW 316i Compact vs ВАЗ 2107 за тайм атак?

Мнениеот KrumDonchevFen111 » Чет Окт 11, 2012 12:49

Mascott написа:Колега за да постигнеш перфектната лада трябва джоба ти да е дебел,майсторските умения добри и доста свободно време инструмент помещение и т.н.
За да направиш ладата вървяща ти трябват.
-Вал-
-Каробове от мотор
-за съединител маховик не спомена нищо защото стоковия ще се предаде.
-Хората слагат билщайн ти монро.
-колектор.
-шлайф.
-за спирачки не спомена нищо 4 вентилирани диска и др.
-диференциал ако мислиш да завариш твоя и да караш няма да стане иска си хубав шпер и подходящ диференциал и кутия.
-Предполагам 4 15ки с някакви нови гуми не слик защото неможе.
-и куп други неща който не си предвидил.
-радиатор водна помпа и тези неща трябва да се видят на 30г кола.
та трябва си солидна сума ако имаш готови пари вземи готова кола в клас модифицирани има доста хубави лади и тук в форума.
Успех.


По-накратко да добавя приготви си средно между 15-20 хиляди лева за да върви доло-горе добре и минимум 1 година труд ако си наясно с нещата , в момента и аз правя лада всичко опира при нея до пари и хубави части и някои от тях трудно се намират в България ... Това че ладата била по евтина от другите автомобили е залъгване с ония лади по пътищата :) Успех
Силов и чип тунинг (подготовка на състезателни автомобили), автодиагностика, изработка на състезателни части за автомобили и ролбари. Л.С
KrumDonchevFen111
 
Мнения: 67
Регистриран на: Пет Фев 24, 2012 22:48
Местоположение: София
Име: Petio Petkov

Re: BMW 316i Compact vs ВАЗ 2107 за тайм атак?

Мнениеот kolmana » Чет Окт 11, 2012 15:39

Ако е същата лада която се сещам е на Тошо "Цунами тунинг" тази лада е със почти стандартен двигател само с електроника мега. Преди като правих атмосферна двигатели основния проблем беше с намирането на "хубав" разпределителен вал. Първо купих вал от Петко Петков от Варна, вала беше пълен боклук с видимо разминаване на фазите също и разминаване в размера на гърбицата! Просто неставаше за нищо! С такъв вал ще сменяш биелни лагери всеки месец, да не говорим как ще върви колата .... След това се свързах с Мичкин от него купих вал който беше целия надран особено на местата където лагерува с кохуха отново имаше разминаване на 2 от смукателните гърбици и т.н. Единствено от Панчугов имах вал който ставаше за каране! Другото трудно нещо е шпера и там имам няколко мизерни случая! Казвам ви го да имате в предвид и да гледате какво взимате!
michev68 написа:Не ти трябва инжекцията, с карбуратори ще си много по-вървящ. Освен всичко друго инжекцията не се знае дали и как ще тръгне, инжекторите от фиата ще ти малеят и ще трябват други, така че преценяй.А механичната инжекция по-добре забрави.

Някой хора живеят още в каменната ера .... Като вземе някой карбуратори разбазикани от поредния селски специалист силно ме съмнява дали и с един карбуратор няма да е по-добре! С механична инжекция също стават доста добре нещата но е повече работа! Слага се отделно механичния дебитомер и се свързва с един маркуч за вакум след дросела за да не създава клапата съпротивление на постъпващия въздух това. След това едни дросели се взимат и фланците за тях се правят елементарно, даже може да се ползва основата на ладовия колектор и дъзите се нареждат на местата на инжекторите с малко доработки! Има още няколко тънкости и след това настройка! Ако някой иска повече информация на Лс ще му обясна.
Аватар
kolmana
 
Мнения: 17
Регистриран на: Пет Дек 16, 2011 10:38
Име: Николай Даутов

Re: BMW 316i Compact vs ВАЗ 2107 за тайм атак?

Мнениеот duf » Сря Окт 17, 2012 14:45

Колега от 10 г, Петко Петков ми поддържа колата и вече доста неща ми е наредил по нея, а за първи път, прочитам или чувам, че е дал нещо некачествено ? Как става този номер не знам...
duf
 
Мнения: 5
Регистриран на: Пон Мар 23, 2009 20:42
Име: Кристиян Цанков

Re: BMW 316i Compact vs ВАЗ 2107 за тайм атак?

Мнениеот Kiverson » Сря Окт 17, 2012 15:43

Колеги,преди няколко месеца направихме лада като започнахме с бюджет от 7000 лв.и накрая излезе 15 000.Не си правете илюзии че с 3-4 хиляди ще се получи нещо сериозно.:)
Прикачени файлове
204314_381316411936729_1319994452_o.jpg
Waiting...
Аватар
Kiverson
 
Мнения: 164
Регистриран на: Съб Ное 18, 2006 19:20
Местоположение: Varna
Име: Kostadin Slanev

Re: BMW 316i Compact vs ВАЗ 2107 за тайм атак?

Мнениеот D.Nikolov » Сря Окт 17, 2012 19:56

kolmana написа:Някой хора живеят още в каменната ера ....
:mrgreen: Несъм много съгласен, но то си е твой проблем.

Kiverson написа:Не си правете илюзии че с 3-4 хиляди ще се получи нещо сериозно.:)

+1 И незабравяте, че някой трябва и да е кара! :D Защото е доста специфична :wink:
Аватар
D.Nikolov
 
Мнения: 149
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 18:21
Местоположение: Бургас
Име: ДИМИТЪР НИКОЛОВ

Re: BMW 316i Compact vs ВАЗ 2107 за тайм атак?

Мнениеот VAZ sport » Сря Окт 17, 2012 23:57

Като човек тръгнал по дългия руски път, ще ти кажа че само ще си изгубиш времето и ще си хвърлиш парите на вятъра. За направата на една стегната лада за каране ще ти трябват 2-но повече пари от колкото за едно БМВ. Наистина началния капитал за БМВ-то е малко повече, но след това в нета има окачвания, шперове, мотори, скорости и т.н. на много нормални цени за проект.При ладата се получава следното нещо почваш да купуваш някви стари части на невероятни цени, защото ги няма, купуваш нови с качеството на 3-та употреба и вечно си под нея!!! Това ти го казвам от опит, с лада която съм купил за 300лв, и към момента можеби надхвърля пет цифрена сума!
Знания и опит се трупат с количество натрупани щети. Когато унищожиш всичко ставаш експерт.
http://www.facebook.com/pages/Hillclimb ... 4282809751
http://www.facebook.com/#!/SbirsteinRacingTeam
VAZ sport
 
Мнения: 297
Регистриран на: Пет Сеп 14, 2007 23:45
Местоположение: ПЛОВДИВ
Име: Радко Ботов

ПредишнаСледваща

Назад към Обща дискусия

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 47 госта