bmw 318is

Всичко свързано с рали спорта, което не се вписва в по-горните категории

bmw 318is

Мнениеот panchugov_fen » Чет Дек 29, 2011 13:36

Първо честита коледа на всички. :D
Пускам тази тема с цел да събера повече мнения за този проект. Колата както вече ви е ясно е бмв е36 318 ис 143 к.с.Има вариант, който обмислям да почна да подготвям колата за тайм атак, като още от сега знам, че това не е най подходящата кола, затова моля без излишни мнения! Колата стоково е около 1200 кг. и според мен ако се смъкне под 1000, ще и се подобри значително вървежа."Модовете", които мисля да направя след "голямото орязване" са: лек маховик, чип и генерация. Знам, че е малко, но с толкова бюджет разполага фирмата :D Като цяло въпросите са ми следните: 1- Какъв е шанса да съм конкурентен на другите?
2- За тайм атак задължителен ли е ролл бар?
:roll: :roll: За сега не ми идва друго на ум, затова ако някой се сети нещо нека подскаже.
Моля само за компетентни мнения и без спамове!
Благодаря! :D
За да си добър пилот, първо трябва да бъдеш добър механик!
Аватар
panchugov_fen
 
Мнения: 364
Регистриран на: Пон Авг 04, 2008 03:07
Местоположение: казанлък skype: panchugovfan
Име: Валентин Георгиев

Re: bmw 318is

Мнениеот VAZ sport » Чет Дек 29, 2011 18:37

Хубаво е да прочетеш правилника за 2012 година, за да решиш в кой точно клас искаш да участваш: :arrow: http://dcb.bg/Regulations2012.html
В описаното до момента автоматично минаваш в клас Модифицирани. :mrgreen:
Относно питането ти за ролбар правилника за този клас гласи:
:arrow: "Тайм Атак” е мероприятие с автомобили с цел постигане на най-добро време за една обиколка на писта в определен интервал от време. В мероприятието могат да участват серийни и автомобили без ограничение на марка, модел, година на производство, както и автомобили с всякакви модификации по тях, както и такива с изцяло или частично тръбна конструкция.
Знания и опит се трупат с количество натрупани щети. Когато унищожиш всичко ставаш експерт.
http://www.facebook.com/pages/Hillclimb ... 4282809751
http://www.facebook.com/#!/SbirsteinRacingTeam
VAZ sport
 
Мнения: 297
Регистриран на: Пет Сеп 14, 2007 23:45
Местоположение: ПЛОВДИВ
Име: Радко Ботов

Re: bmw 318is

Мнениеот panchugov_fen » Чет Дек 29, 2011 19:50

Да така е. Прочетох го и ми стана ясно, според моите разбирания, никъде не е опоменато , че рол бар-а е задължителен. Като цяло в този клас имаше предимно Астрички (доста бързи) или се бъркам... :D Никъде не пише какви са ограниченията за клас "стриит". Някой ако знае :?
За да си добър пилот, първо трябва да бъдеш добър механик!
Аватар
panchugov_fen
 
Мнения: 364
Регистриран на: Пон Авг 04, 2008 03:07
Местоположение: казанлък skype: panchugovfan
Име: Валентин Георгиев

Re: bmw 318is

Мнениеот Lubo » Чет Дек 29, 2011 20:47

До колкото знам ролбара отпада като задължителен в модифицираните с цел по-малки финанси при стар в този клас.Обаче няма да може да караш решетките без ролбар.Това е нещо ново - най-добрите времена ще си правят отделно допълнително състезание на решетка.
Аватар
Lubo
Модератор
 
Мнения: 2321
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:35
Местоположение: СОФИЯ-ЛЮЛИН
Име: Любомир Симеонов

Re: bmw 318is

Мнениеот panchugov_fen » Пет Дек 30, 2011 15:31

С две думи ако окастря колата и подам заявка за участие, няма да мога да покарам? Или съответно ако направя добро време.... до там? :roll:
За да си добър пилот, първо трябва да бъдеш добър механик!
Аватар
panchugov_fen
 
Мнения: 364
Регистриран на: Пон Авг 04, 2008 03:07
Местоположение: казанлък skype: panchugovfan
Име: Валентин Георгиев

Re: bmw 318is

Мнениеот BOXER » Пет Дек 30, 2011 18:27

С орязването нама да можеш да караш в клас стрийт,защото няма как да смъкнеш 200кг и колата да остане с пълно оборудване.С тази кола в клас модифициран,ще се паднеш с доста Опели (Кадет/Астра/Корса) който ще са доста по-мощни от теб,но и по леки.Не си длъжен да имаш клетка.Тя ще ти е нужна само ако пойскаш да караш решетка,но пък за твам трябва и да си с едно от най-добрите времена ,така че не се притеснявай за тръбите.
Въпреки,че си знаеш,че това БМВ с този двигател няма да е много подходящо,ще ти го кажа и аз особедно за клас С2 и М2 :D
FTA RACING TEAM
Изображение
Аватар
BOXER
 
Мнения: 1118
Регистриран на: Пет Юни 16, 2006 14:30
Местоположение: Бisтяiца
Име: Владислав Аронов

Re: bmw 318is

Мнениеот VAZ sport » Пет Дек 30, 2011 19:02

panchugov_fen написа::D Никъде не пише какви са ограниченията за клас "стриит". Някой ако знае :?
Пиши си, ама няма май кой да чете..... :arrow:
1.11 Разрешени са ограничен брой модификации по автомобилите. Всяка направена модификация се отразява с определен брой точки. При преминаване на общ сбор от 10 точки (11 и повече точки), автомобилът няма право да участва в група „стрийт”. Според модификациите се дават точки както следва:
1.11.1 Възможност за регулиране на височината на автомобила - 5 т. Възможност за закрепването на пружината на повече от една възможна позиция, също се смята за регулиране на височината на автомобила.
1.11.2 Наличието на „камбър” и/или „кастър” плейтове - 5 т.
1.11.3 Подмяна на седалките с други фабрични или тунинг седалки с регулируема облегалка е разрешено. Поставянето на седалка тип „корито” - 6 т.
1.11.4 Всеки колан с различен захват или опорни точки към тялото различен от този на картинката по-долу - 4 т.
1.11.5 Разрешено е използването на всички типове гуми одобрени за пътна употреба и носещи знак за одобрен тип - „Е” в кръгла или правоъгълна рамка с изключение на гуми тип „семи-слик”. Под „семи-слик” се разбира всяка една гума с “treadwear” с индекс по-нисък от „151”. Гуми на които завода производител, не е изписал „treadwear”, се допускат само и единствено след като бъдат одобрени от минимум 75% от участниците. В приложение №3 ще се добавят удобрените от участниците гуми, както и забранените за участие в
5
група „стрийт” гуми. Гуми тип „слик” са забранени.
1.11.6 Не се разрешават промени или липси в оригиналната комплектовка на интериора, освен описаните в точки 1.11.3 и 1.11.4. Забележка: поставянето на хидравлична ръчна, без да се нарушава цялостта на интериора е разрешено. Разрешена е подмяната на оригиналния волан, както и демонтирането на задна кора или щора при автомобили тип „хечбек” и „комби”.
1.11.7 Всички прозорци на автомобила е задължително да бъдат от стъкло и със съответната щампа за одобрен тип - „Е” в кръгла или правоъгълна рамка.
1.11.8 Забранено е премахването на врати, капаци и брони, както и на носещи, усилващи и/или заключващи елементи в тях. Носещите и усилващите елементи може да НЕ се проверяват на предварителния технически преглед на автомобилите, а само при подадена контестация.
1.11.9 Поставянето в купето на допълнителни усилващи елементи и/или предпазна клетка (roll-cage) е забранено. Разрешено е поставянето на разпънки между предните и задните бомбета.
1.11.10 Забранено е разполагането на резервоара за гориво на място, което не е определено за тази цел от завода производител. Забранени са всякакви модификации на системите за зареждане.
1.11.11 Акумулаторът трябва да бъде на предвиденото от производителя място.
1.11.12 Използването на дистанционни фланци или джанти, така че гумите да излизат извън калниците е забранено. Погледнато отгоре по вертикална линия, най-горната част на борда на гумата не трябва да излиза извън съответстващата и част от дъгата на калника.
1.11.13 Използваните шпилки/болтове/гайки за закрепване на джантата към главината не трябва да излизат извън габарита на колелото.
1.11.14 Двигателят трябва да е на оригиналното място и позиция. Допуска се смяната му с двигател от същия производител като този на купето, като изключение от последното правят автомобилите с фабрично монтиран двигател от друга марка. За такива автомобили е разрешено използването на двете марки двигатели.
1.11.15 Разрешено е участие на автомобили с монтирана газова уредба само ако е преминала периодичен технически преглед, има валиден паспорт, както и стикер на задното стъкло, както е описано в ЗДП.
Знания и опит се трупат с количество натрупани щети. Когато унищожиш всичко ставаш експерт.
http://www.facebook.com/pages/Hillclimb ... 4282809751
http://www.facebook.com/#!/SbirsteinRacingTeam
VAZ sport
 
Мнения: 297
Регистриран на: Пет Сеп 14, 2007 23:45
Местоположение: ПЛОВДИВ
Име: Радко Ботов

Re: bmw 318is

Мнениеот panchugov_fen » Пет Дек 30, 2011 19:17

Това наистина не го намерих и сега ми стана доста по-ясно. Май ще обмислям вариант за подмяна на колата (бартер) за друга... като например Астра... Саксо... Благодаря на всички, които се включиха.Ако някой се сети нещо, нека споделя :D
За да си добър пилот, първо трябва да бъдеш добър механик!
Аватар
panchugov_fen
 
Мнения: 364
Регистриран на: Пон Авг 04, 2008 03:07
Местоположение: казанлък skype: panchugovfan
Име: Валентин Георгиев

Re: bmw 318is

Мнениеот VAZ2103 » Съб Дек 31, 2011 02:32

Ако искаш да я орежеш ти трябва доста по силен мотор за да е конкуренто способна в класа в който се мяташ. А пък и астра или саксо да вземеш пак ще трябва да се оголва и те пращат оното в клас модифициран. За стриит трябва да си е така както си я караш по улиците също те ограничат и към гуми. За мотора имаше някакъв лимит на модификациите :)
Аватар
VAZ2103
 
Мнения: 32
Регистриран на: Сря Фев 24, 2010 03:34
Име: Калоян Иванов

Re: bmw 318is

Мнениеот Lubo » Съб Дек 31, 2011 08:52

Сахото е добър вариант.В стрийт класа има Хонди от Габрово,които са много направени,но не правят пълни сезони,а и от каране не са непобедими.В модефицирания с Резината и Опела можеш да си спретнеш доста весел сезон.До 2.0 кубика и в двата класа е пълно със силни коли.Дори и в кръговете на които участват предимно местни трудно може да се пробие.За тези два класа определено Рено е марката за по-предни позиции.Ако заложеш на друга марка и гонеш класиране ще ти трябва задължително пълен сезон и доста модове.Правилника не е толкова страшен - лесно се "заобикаля" и си по него :wink: .В горния клас ти трябват пари.Но и е най-голям кефа в него.В общи линии,тъй като си запознат с пистите на БФАС, "нещата" и "идеите" са подобни като във федерацията,но имаш повече време като каране,по-малко финанси за стартиране и доста по-малко нерви към колегите пилоти.За сега пистите са Дракон,картинг пистите в Плевен и Кюстендил и супер специалния на Видин.До колкото знам има опция дори за още един кръг във Видин на летището (може би не този сезон) ,както и две проекто места в/около София,които не са толкова трудни за организиране.Вече има обявен календар и ако интереса към състезанията е голям(нещо очаквано) още другия сезон сигурно ще има нови места за стартиране.
Не забравяй,че с каквато и да е "подготвена" кола за този шампионат ще имаш опции за стартове в няколкото тракдея,опъндея,ретрото на Владе и доста атрактивния шамионат на Виница.
Както му се вика - енддъъджой :mrgreen:
Аватар
Lubo
Модератор
 
Мнения: 2321
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:35
Местоположение: СОФИЯ-ЛЮЛИН
Име: Любомир Симеонов


Назад към Обща дискусия

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 20 госта

cron