panchugov_fen написа::D Никъде не пише какви са ограниченията за клас "стриит". Някой ако знае
Пиши си, ама няма май кой да чете.....
1.11 Разрешени са ограничен брой модификации по автомобилите. Всяка направена модификация се отразява с определен брой точки. При преминаване на общ сбор от 10 точки (11 и повече точки), автомобилът няма право да участва в група „стрийт”. Според модификациите се дават точки както следва:
1.11.1 Възможност за регулиране на височината на автомобила - 5 т. Възможност за закрепването на пружината на повече от една възможна позиция, също се смята за регулиране на височината на автомобила.
1.11.2 Наличието на „камбър” и/или „кастър” плейтове - 5 т.
1.11.3 Подмяна на седалките с други фабрични или тунинг седалки с регулируема облегалка е разрешено. Поставянето на седалка тип „корито” - 6 т.
1.11.4 Всеки колан с различен захват или опорни точки към тялото различен от този на картинката по-долу - 4 т.
1.11.5 Разрешено е използването на всички типове гуми одобрени за пътна употреба и носещи знак за одобрен тип - „Е” в кръгла или правоъгълна рамка с изключение на гуми тип „семи-слик”. Под „семи-слик” се разбира всяка една гума с “treadwear” с индекс по-нисък от „151”. Гуми на които завода производител, не е изписал „treadwear”, се допускат само и единствено след като бъдат одобрени от минимум 75% от участниците. В приложение №3 ще се добавят удобрените от участниците гуми, както и забранените за участие в
5
група „стрийт” гуми. Гуми тип „слик” са забранени.
1.11.6 Не се разрешават промени или липси в оригиналната комплектовка на интериора, освен описаните в точки 1.11.3 и 1.11.4. Забележка: поставянето на хидравлична ръчна, без да се нарушава цялостта на интериора е разрешено. Разрешена е подмяната на оригиналния волан, както и демонтирането на задна кора или щора при автомобили тип „хечбек” и „комби”.
1.11.7 Всички прозорци на автомобила е задължително да бъдат от стъкло и със съответната щампа за одобрен тип - „Е” в кръгла или правоъгълна рамка.
1.11.8 Забранено е премахването на врати, капаци и брони, както и на носещи, усилващи и/или заключващи елементи в тях. Носещите и усилващите елементи може да НЕ се проверяват на предварителния технически преглед на автомобилите, а само при подадена контестация.
1.11.9 Поставянето в купето на допълнителни усилващи елементи и/или предпазна клетка (roll-cage) е забранено. Разрешено е поставянето на разпънки между предните и задните бомбета.
1.11.10 Забранено е разполагането на резервоара за гориво на място, което не е определено за тази цел от завода производител. Забранени са всякакви модификации на системите за зареждане.
1.11.11 Акумулаторът трябва да бъде на предвиденото от производителя място.
1.11.12 Използването на дистанционни фланци или джанти, така че гумите да излизат извън калниците е забранено. Погледнато отгоре по вертикална линия, най-горната част на борда на гумата не трябва да излиза извън съответстващата и част от дъгата на калника.
1.11.13 Използваните шпилки/болтове/гайки за закрепване на джантата към главината не трябва да излизат извън габарита на колелото.
1.11.14 Двигателят трябва да е на оригиналното място и позиция. Допуска се смяната му с двигател от същия производител като този на купето, като изключение от последното правят автомобилите с фабрично монтиран двигател от друга марка. За такива автомобили е разрешено използването на двете марки двигатели.
1.11.15 Разрешено е участие на автомобили с монтирана газова уредба само ако е преминала периодичен технически преглед, има валиден паспорт, както и стикер на задното стъкло, както е описано в ЗДП.