Страница 2 от 2

Re: Кола до 1600сс моя проект

МнениеПубликувано на: Чет Фев 23, 2012 22:39
от Koreeca
За да не отварям нова тема питам тук, защото така или иначе, въпросите са относно лада и авотмобилизма. Какво трябва да се преправи/направи на Лада, за да може да й се искара паспорт от БФАС и тя да участва в състезания законно? И ако може като отговорите да ми дадете примери (Примерно за колан: да ми покажете кой колан точно отговаря на изискванията и да дадете линк към негова снимка или сайт в който се продава)

П.П. Надявам се, че автора на темата няма нищо против, аз да задам мойте въпроси в неговата тема?
П.П.2 Нямам предвид за двигателя или това колата да се направи да върви много!

Re: Кола до 1600сс моя проект

МнениеПубликувано на: Пет Фев 24, 2012 07:50
от BOXER
Използвай търсачката горе в дясно.Всичко за което питаш е изписано тук.

Re: Кола до 1600сс моя проект

МнениеПубликувано на: Пет Фев 24, 2012 13:22
от Koreeca
Прочетох в сайта ба БФАС изискванията, но не разбрах следните неща:
1. Аз искам да карам Лада (2105), но не намирам фирма която призвежда роубар за Лада, съответно трябва да търся удостоверени от БФАС и ФИА лица, да ми конструират клетка и да ми я монтират в колата? А после при оглед от БФАС и ФИА те имат право да не я одобрят?
2. С гореспоменатата кола ще участвам в групи клас 1.6 (не знам кой са точно групите :oops: ), но ако сложа турбо или компресор, имам ли право да участвам в същия клас или отивам в по голям клас?

Re: Кола до 1600сс моя проект

МнениеПубликувано на: Пет Фев 24, 2012 16:40
от trouble
Koreeca написа:Прочетох в сайта ба БФАС изискванията, но не разбрах следните неща:
1. Аз искам да карам Лада (2105), но не намирам фирма която призвежда роубар за Лада, съответно трябва да търся удостоверени от БФАС и ФИА лица, да ми конструират клетка и да ми я монтират в колата? А после при оглед от БФАС и ФИА те имат право да не я одобрят?
2. С гореспоменатата кола ще участвам в групи клас 1.6 (не знам кой са точно групите :oops: ), но ако сложа турбо или компресор, имам ли право да участвам в същия клас или отивам в по голям клас?


1. - Ролбара ти го прави удостоверено лице на БФАС и БФАС след това ще ти издаде паспорт за Ладата. Всякакви други лични разработки върху направата на ролбара ще ти доведат главоболие пред техническата комисия при издаването на паспорта.
2. - В рали ще участваш в клас Хистори ако я направиш по оригиналната й хомологация, а ако промениш нещо си група Х клас 2 (Х2). В планинско си Х2. В "писта" си група SUPER (т.е. най-ниската)
Ако сложиш турбо ще трябва да умножиш кубатурата си по 1,7 и отиваш в клас над 2000 кубика (Х4) за планинско и рали, а за писта ще си група МАКСИ. Не съм запознат все още дали група Хистори (по оригиналната хомологация на Ладата) важи и за планинския и за "пистовия" шампионат.

edit: Прочетох - Хистори го няма в класиранията на планинско и писта?!?

И друго. Класа и групата, примерно Х2 ти се записват в паспорта и могат да бъдат сменяни веднъж годишно с нова паспортизация.

Re: Кола до 1600сс моя проект

МнениеПубликувано на: Пон Апр 23, 2012 01:00
от VAZ2103
Вени ако намериш човек да направи клетка която ще я признае БФАС ми дай кординати на Л.С. че съм се мераклисал и аз да пускам една ладичка в планинския шампионат :)

Re: Кола до 1600сс моя проект

МнениеПубликувано на: Съб Май 26, 2012 19:04
от H1pNoTiC
При нас скоро пуснаха една такава подготвена Лада за продан. Търсят й 10 хиляди евра, в описанието може да видиш списъкът с подобренията :mrgreen:
Lada VFTS
Не си мисли, че евтината база означава евтино изпълнение на проекта 8)

Успех, аз също съм фен на Ладите и ще се радвам ако има още една добре направена по състезанията :wink: