|
||
damon написа: Погледни в приложение J.
OGN написа:damon написа: Погледни в приложение J.
малко съм зле с англииския ...ама работя по разшифроването на данните
3.2 Equivalence formula between reciprocating piston and
rotary engines (of the type covered by the NSU Wankel
patents)
The equivalent cubic capacity is equal to the volume determined
by the difference between the maximum and minimum capacities
of the combustion chamber.
OGN написа:възможно ли е кола с такъв двигател да участва в състезание ?
rally86 написа:Самарата е много изтрещела взима старта на едно субаро.То маи мазда наи-много развиват този тип ДВГ.Интерестното при него е че дава много добра литрова мощност.А обема на ДВГ-то не е голям
Верно става оле мале, а след 50-тина хиляди км става едно ГОЛЕМО ОЛЕ МАЛЕ!
K_Power написа:Верно става оле мале, а след 50-тина хиляди км става едно ГОЛЕМО ОЛЕ МАЛЕ! Незнам, но все ми се струва, че Мазда относно ванкеловите двигатели са доста по-развити отколко руснаците. Основата на тоя двигател идва от Германия, откривателят му е Феликс Ванкел!
В края на 70 започва разработката на ванкелови двигатели в СССР
Основното тестово поле се явяват първо 2101 след това и 2108 /самара/
Пари за купуване на лиценза и патента на Ванкел не са имали затова купуват NSU - копират доразработват неговия мотор и така през 1976 създават ВАЗ 311 /едносекционен/ - 70 кс - който като първо поколение е имал доста недостатъци
През 1982 пускат 50 бр 21018 за тестове след потребителите - проблема се оказва поддръжката - никой незнае как да ги ремонтира и за . Парадокса е че за половин година на 49 автомобила са монтирани стандартни ладови мотори. Това кара разработчиците да вземат решение и да се захванат с разработката на двусекционен роторен двигател и да изкоренят дефектите
пред 1983 се появяват ВАЗ- 411 - 110-120кс и ВАЗ 413 - 140кс
Като се получават поръчки от ГАИ, КГБ и тн които са впечатлени от характеристиките на жигулитата с тези мотори
също така се появяват волги с последните мотори ВАЗ
Разработките за автомобили западат защото се пренасочват към разработката на самолетни и хеликоптерни мотори
през 1992 обаче излиза ВАЗ-414 за самарите а в края на 97 ВАЗ- 415 140 кс /186Нм/ получава сертификат за монтаж в стандартни ладите иначе до този момент е само за специалните служби на Русия
415ката е тотално различна може да се монтира на всяка кола не само на самара /има трисекционен ВАЗ-425 за волга/
Проблема им е че ресурса е 125 000 а много често не издържат и 50 000 но както се вижда показват завидни характеристики
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 40 госта