ОБМЯНА НА ОПИТ

Всичко свързано с рали спорта, което не се вписва в по-горните категории

Мнениеот damon » Нед Юли 23, 2006 20:18

bai_bradur_ivo написа:А в това число влиза ли че се привключват скоростите без да се отпуска гаста?


Това са кутиите на С1600, С2000 и съвременните WRC-та. Разбира се, че се включват без отнемане на газта. Електрониката управлява, отнемането на газта при превключването на предавките.
Safe is risky.
Аватар
damon
Администратор
 
Мнения: 2172
Регистриран на: Пон Фев 28, 2005 20:40
Местоположение: България
Име: Николай Китанов

Мнениеот EVOsport » Нед Юли 23, 2006 20:19

bai_bradur_ivo написа:А в това число влиза ли че се привключват скоростите без да се отпуска гаста?

Чувал съм че самата електроника отнема от оборотите на двигателя при превключването.
Изображение
Изображение
EVOsport
 
Мнения: 837
Регистриран на: Чет Яну 26, 2006 10:56
Местоположение: Казанлък
Име: Любен Емануилов

Мнениеот BradurS » Нед Юли 23, 2006 20:30

EVOsport написа:
bai_bradur_ivo написа:А в това число влиза ли че се привключват скоростите без да се отпуска гаста?

Чувал съм че самата електроника отнема от оборотите на двигателя при превключването.

Да, така е! Системата отнема обороти, но ние не го чуваме. Чуваме единствено "испукването" след включването на предавката.
Това са кутиите на С1600, С2000 и съвременните WRC-та. Разбира се, че се включват без отнемане на газта. Електрониката управлява, отнемането на газта при превключването на предавките.

Ами на Палиото кутията е дой бокс и също може да се превключва без да се пуска гаста т.е. без съединител :?
Последна промяна BradurS на Нед Юли 23, 2006 20:31, променена общо 1 път
Honda - The Power Of Dreams
Аватар
BradurS
 
Мнения: 2958
Регистриран на: Вто Авг 09, 2005 15:23
Местоположение: Севлиево, В. Търново
Име: Ивайло Христов

Мнениеот K_Power » Нед Юли 23, 2006 20:30

Сенквенциалната скоростна кутия се нарича още подредена скоростна кутия! Смяна на предваките без отпускане на газта може да се извърши и на най-обикновена кола, стига този, който я кара да го владее това нещо. Подредената скоростна кутия се превключват скоростите и без съединител, съединителя се позлва само за тръгване от място! Като цяло е много различна, няма нищо общо, обслужването й е много бързо, самите скорости са ти на отделна касета(говоря за екстрак) ... абе много е хубава, но е много скъпа. Например за 306 Макси сенквенциална скоростна кутия екстрак струва около 45 000-50 000 евро. Има и на други европейски производители, които са къде къде по-ефтини. За цени, за лада са доста ефтини на фона например за митсубиши, целия кит, само скоростната кутия(първичния вал, вторичния със всичките зъбни колелета) е около 10 000 лева и нагоре, като не смятаме и диференциалите ... еми не е толкова много за ладата, защото за части за правозъба скоростна кутия няма да са много по-скъпи отколкото части за най-бикновена скоростна кутия за някой европейски автомобил или азиатски!
На палиото е дог бокс, значи без синхрони с прави зъби!
Kristian Metodiev Pavlov
VW MANIAC
Изображение
Аватар
K_Power
 
Мнения: 2636
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 00:57
Местоположение: гр. Банкя
Име: Кристиян Павлов

Мнениеот BradurS » Нед Юли 23, 2006 20:33

...и затова е много скъпа(6000-7000Евро :shock: ) и поради тази причина се пази мноооого!!!
Honda - The Power Of Dreams
Аватар
BradurS
 
Мнения: 2958
Регистриран на: Вто Авг 09, 2005 15:23
Местоположение: Севлиево, В. Търново
Име: Ивайло Христов

Мнениеот K_Power » Нед Юли 23, 2006 20:34

За тези пари, малко повече може да се купи сенквенциална .... за около 17 000-18 000 лева!
Kristian Metodiev Pavlov
VW MANIAC
Изображение
Аватар
K_Power
 
Мнения: 2636
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 00:57
Местоположение: гр. Банкя
Име: Кристиян Павлов

Мнениеот Sedan » Нед Юли 23, 2006 22:41

Интересуват ме "активните деференциали" какво представляват или по-точно с какво се различават от другите.До колкото знам всички WRC та са с такива с изключение на първите модификаций.Чувал съм и че има разлика в управлението, но какво точно незнам?
Да спрем войната по пътищата!!!
И да ни оправят пътищата!!!
Аватар
Sedan
 
Мнения: 400
Регистриран на: Чет Мар 16, 2006 23:09
Местоположение: София/Шумен
Име: Александър Христов

Мнениеот K_Power » Нед Юли 23, 2006 22:53

Активни диференциали има първите WRC-та, но новите нямат. Активния диференциал е с електронно управлени и при него буквално няма никакво приплъзване! Например в Митсубиши Ево8 има активен диференциал, в новите WRC-та предния и задния диференциал вече са механични, активен ако не се лъжа е само централния(средния) диференциал
Kristian Metodiev Pavlov
VW MANIAC
Изображение
Аватар
K_Power
 
Мнения: 2636
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 00:57
Местоположение: гр. Банкя
Име: Кристиян Павлов

Мнениеот rally86 » Нед Юли 23, 2006 22:53

искам да попитам k_power това клио (МИСЛЯ ЧЕ Е СУПЕР 1600) на снимката на каква мощност е докарано и заводско ли е или е правено тук а и до колко HP може да се надуе
http://kostenetsrt.net/ -Всичко за Мазда,фойерверките и деиността на групата ни
Аватар
rally86
 
Мнения: 385
Регистриран на: Сря Апр 19, 2006 13:17
Местоположение: Костенец
Име: Владимир Бахчаванов

Мнениеот rally86 » Нед Юли 23, 2006 22:58

ПОНЕЖЕ СЪМ МАНИАК НА ТЕМА РЕНО И СЪБИРАМ ВСЯКАКВА ИНФОРМАЦИЯ
Renault 5 Turbo Maxi


Ficha Técnica

Marca: RENAULT 5 TURBO MAXI
Año de fabricación: 1985-86
País: Francia
Motor: 4 cilindros en línea de 1527 cc con turbocompresor Garrett en posición posterior
Potencia: 350 HP a 6500 rpm
Torque: 420 Nm a 6500 rpm
Presión turbina: hasta 2.85 bar
Transmisión: Caja semiautomática de seis velocidades. Tracción posterior
Frenos: Discos en las cuatro ruedas
Peso: 910 Kg
Relac. peso/potencia: 2.6 kg/HP
Neumáticos: 8" x 15" adelante y 11.5" x 16" atrás
Otros: Uno de los autos de moda en el Grupo B de Rally

Fue uno de los autos representativos del Grupo B de Rally, una serie que causó sensación en la década de los ochenta por la exhorbitante potencia de los bólidos, pero que sin embargo no duró mucho tiempo debido a la gran peligrosidad que esto representaba tanto a pilotos como a expectadores.

El sólo ver las especificaciones técnicas de este pequeño auto puede demostrar a qué niveles llegó el legendario Grupo B.
Прикачени файлове
clip_image001.jpg
clip_image001.jpg (28.08 KiB) Прегледано 14828 пъти
http://kostenetsrt.net/ -Всичко за Мазда,фойерверките и деиността на групата ни
Аватар
rally86
 
Мнения: 385
Регистриран на: Сря Апр 19, 2006 13:17
Местоположение: Костенец
Име: Владимир Бахчаванов

Мнениеот K_Power » Нед Юли 23, 2006 23:00

На коя снимка? На аватара ми и това в подписа ми, както и като гелдам твоя аватар е най-обикновено клио. Това в аватара ми е Клио Спорт, група Н3(серийни автомобили до 2000сс, предно предване) от завода излиза 185к.с. с 2000сс двигател 16 клапана? С1600 е съвсем различно, няма нищо общо с това! То са сенквенциални скорости, раздувки, ширина, стойка на пътя ... нищо, разгледай в глаерията от рали България, там има Клио С1600, то е 1600 кубика, 16 клапана, атмосферен двигател, около 240 к.с.!!!
Kristian Metodiev Pavlov
VW MANIAC
Изображение
Аватар
K_Power
 
Мнения: 2636
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 00:57
Местоположение: гр. Банкя
Име: Кристиян Павлов

Мнениеот rally86 » Нед Юли 23, 2006 23:02

ПОНЕЖЕ СЪМ МАНИАК НА ТЕМА РЕНО И СЪБИРАМ ВСЯКАКВА ИНФОРМАЦИЯ
Renault 5 Turbo Maxi


Ficha Técnica

Marca: RENAULT 5 TURBO MAXI
Año de fabricación: 1985-86
País: Francia
Motor: 4 cilindros en línea de 1527 cc con turbocompresor Garrett en posición posterior
Potencia: 350 HP a 6500 rpm
Torque: 420 Nm a 6500 rpm
Presión turbina: hasta 2.85 bar
Transmisión: Caja semiautomática de seis velocidades. Tracción posterior
Frenos: Discos en las cuatro ruedas
Peso: 910 Kg
Relac. peso/potencia: 2.6 kg/HP
Neumáticos: 8" x 15" adelante y 11.5" x 16" atrás
Otros: Uno de los autos de moda en el Grupo B de Rally

Fue uno de los autos representativos del Grupo B de Rally, una serie que causó sensación en la década de los ochenta por la exhorbitante potencia de los bólidos, pero que sin embargo no duró mucho tiempo debido a la gran peligrosidad que esto representaba tanto a pilotos como a expectadores.

El sólo ver las especificaciones técnicas de este pequeño auto puede demostrar a qué niveles llegó el legendario Grupo B.
Прикачени файлове
clip_image001.jpg
clip_image001.jpg (28.08 KiB) Прегледано 14831 пъти
http://kostenetsrt.net/ -Всичко за Мазда,фойерверките и деиността на групата ни
Аватар
rally86
 
Мнения: 385
Регистриран на: Сря Апр 19, 2006 13:17
Местоположение: Костенец
Име: Владимир Бахчаванов

Мнениеот rally86 » Нед Юли 23, 2006 23:13

В ИНТЕРЕС НА ИСТИНА ТА ТОВА НА АВАТАРА МИ Е CLIO SPORT АМА СЕГА НЯМА ДА СПОРИМЕ

ЕТО ОЩЕ ЕДНО ИЗТРЕШТЯЛО КЛИО КОЕТО НЕ Е БЕГАЧКА НО ЗАСЛУЖАВА ВНИМАНИЕ
Прикачени файлове
49.jpg
Потресаващата задница на клиото спира дишането с четири насочени нагоре ауспухови тръби – да му мисли този, който ще е зад бегачката на светофара... Някои ентусиасти може би се питат как една кола от мини-класа с гуми 275 на предната ос и 355 – на задната
49.jpg (139.3 KiB) Прегледано 14828 пъти
http://kostenetsrt.net/ -Всичко за Мазда,фойерверките и деиността на групата ни
Аватар
rally86
 
Мнения: 385
Регистриран на: Сря Апр 19, 2006 13:17
Местоположение: Костенец
Име: Владимир Бахчаванов

Мнениеот K_Power » Нед Юли 23, 2006 23:18

Знаем, че е Клио спорт, спокойно!
Kristian Metodiev Pavlov
VW MANIAC
Изображение
Аватар
K_Power
 
Мнения: 2636
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 00:57
Местоположение: гр. Банкя
Име: Кристиян Павлов

Мнениеот rally86 » Нед Юли 23, 2006 23:22

както и като гелдам твоя аватар е най-обикновено клио[/quote]
ЗА ТОВА ИМАМ ВПРЕДВИД
http://kostenetsrt.net/ -Всичко за Мазда,фойерверките и деиността на групата ни
Аватар
rally86
 
Мнения: 385
Регистриран на: Сря Апр 19, 2006 13:17
Местоположение: Костенец
Име: Владимир Бахчаванов

ПредишнаСледваща

Назад към Обща дискусия

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 17 госта

cron